Miten se ilmenee? :)
Kysyy eräs, jonka nimeä ei ole peräs.
Oletko romanttinen
32
237
Vastaukset
ensi yönkin nukun muumilakanoissa;)
erityisen romanttinen, tuppaa naurattamaan liialliset höpsötykset.
- Pirre*
mutta niin vain piti nenäliina kaivaa Viktuurian ja Daanielin "häissä" ..niisk..
:)
Noh , käännyhän köllykkä.
- GloriaJoy
ja se ilmenee miulla suloisten tunnelmien, hupsujen rakkausrunojen ja ...... huoh,... symboliikassa.
Jotain syötävää?
En osaa olla itsekseni yhtään romanttinen. Ostan joskus itselleni kukkia, ihan vaan ilahduttaakseni. Saan myös joka kerta mieluisat kukat ja voin ajatella kuinka mukavaa on saada kukkia mieluisalta ihmiseltä. Siis liitän kukkiin onnellisen muiston. Ihan kuin hautajaisissa :) Romanttinen ilta yksin kuulostaa minusta sairaalta.
Kokemuksesta tiedän kyllä hurahtavani romantikkaan liiankin helposti. Harvinaista herkkua. Taitaa sekin olla muistoissa vain :)itse pidä kukkia itsellesi antaa;)
http://www.youtube.com/watch#!v=PdO1HRleDIM&feature=relatedmies-vm56 kirjoitti:
itse pidä kukkia itsellesi antaa;)
http://www.youtube.com/watch#!v=PdO1HRleDIM&feature=relatedMinä rakastan lohenpunaisia ja punaisia ruusuja, Ajatuksissani voin upottaa nokkani noihin ruusuihin ja tuntea niiden tuoksun ja lumoutua samaan aikaan kuulemastani musiikista. Ajattelen samalla ruusunpnaisia ajatuksia kukkien antajasta. Kiitos !
PupuPuskasta kirjoitti:
Minä rakastan lohenpunaisia ja punaisia ruusuja, Ajatuksissani voin upottaa nokkani noihin ruusuihin ja tuntea niiden tuoksun ja lumoutua samaan aikaan kuulemastani musiikista. Ajattelen samalla ruusunpnaisia ajatuksia kukkien antajasta. Kiitos !
mutta kun tuo puolisko ei ruusuista ihmeemmin perusta niin täytyyhän jonkun niistä pitää.
Vaikka romanttinen ilta yksin kuullostaakin sinusta sairaalta niin romantisoidaan vielä vähän, jos sopii. Sitten onkin mentävä nukkumaan. Aamulla kun on edessä vähemmän romanttista ruohon leikkuuta.mies-vm56 kirjoitti:
mutta kun tuo puolisko ei ruusuista ihmeemmin perusta niin täytyyhän jonkun niistä pitää.
Vaikka romanttinen ilta yksin kuullostaakin sinusta sairaalta niin romantisoidaan vielä vähän, jos sopii. Sitten onkin mentävä nukkumaan. Aamulla kun on edessä vähemmän romanttista ruohon leikkuuta.Ei mutta vastaleikatun ruohon tuoksussakin on jotain romanttista. Voihan ruohonleikkuukin olla osoitus välittämisestä ja arjen romantiikkaa.
PupuPuskasta kirjoitti:
Ei mutta vastaleikatun ruohon tuoksussakin on jotain romanttista. Voihan ruohonleikkuukin olla osoitus välittämisestä ja arjen romantiikkaa.
ruohon tuoksu on kieltämättä miellyttävä mutta itse toimenpiteestä on kyllä romantiikka kaukana. No, miksei se siinä toisessa, lorvivassa;) osapuolessa voi herättää romanttisiakin tuntemuksia katsellessaan hikeä valuvan miehensä raatamista ja viimeistään kun se hienhajuinen rontti urakkansa jälkeen tulee liki;)
Mutta tulihan sitä muutakin arjen romantiikkaa tänään harrastettua. Puoliskolla niskat taas jumissa ja meikäläisen peukalot kovilla. Sekin voi olla sitä arjen romantiikkaa, varsinkin jos ehtii pyytämättä.
- samilja
Jos katselen makuuhuoneessa telkkaria, ja vastapeluri nukkuu, laitan äänen pois kokonaan.
Se kai, jos jokin, on todella romanttista.
Myöskin, jos hänen pottuvarpaansa pilkistävät peiton alta, vetelen peittoa huomaamatta niitten päälle, jotta ne eivät vilustu.
Tosin, hän on ruumiinlämmöltään oikea Kuuma-Kalle.sitä romanttista, no, olen minä sitten romanttinen ;))
Luulin, että tuollainen on normaalia toisen huomioon ottamista ja
ystävällistä käytöstä.- samilja
Anceli kirjoitti:
sitä romanttista, no, olen minä sitten romanttinen ;))
Luulin, että tuollainen on normaalia toisen huomioon ottamista ja
ystävällistä käytöstä.sarkasmia, mutta silti, kyllä se minusta on arjen romantiikkaa.
Minusta suurinta rakkautta on toisen hyvinvoinnin huomioiminen, toki omaansakaan unohtamatta.
Toki ruusut ja tulisuudelmatkin tekevät eetvarttia, mutta pienistä iloista koostuu, ainakin minulle, suurin rakkaus ja voima, läheisyys ja arvonanto.
Sen tekee ja saa yleensä ihan huomaamatta. samilja kirjoitti:
sarkasmia, mutta silti, kyllä se minusta on arjen romantiikkaa.
Minusta suurinta rakkautta on toisen hyvinvoinnin huomioiminen, toki omaansakaan unohtamatta.
Toki ruusut ja tulisuudelmatkin tekevät eetvarttia, mutta pienistä iloista koostuu, ainakin minulle, suurin rakkaus ja voima, läheisyys ja arvonanto.
Sen tekee ja saa yleensä ihan huomaamatta.Keittiö rempan aikana tuli tenkkapoo kun uuret kaapit jätti kattoon ammottavat aukot vanhojen täytteiren kohrille.
kirota pärräsin ja revin harvoja haivenia sivusilmällä näin kun vaimo hiipi siihen vierelle ja oli osaa ottavan näkönen .
heti helpotti kun näin toisen olevan henkessä mukana.- samilja
koti-kiusattu kirjoitti:
Keittiö rempan aikana tuli tenkkapoo kun uuret kaapit jätti kattoon ammottavat aukot vanhojen täytteiren kohrille.
kirota pärräsin ja revin harvoja haivenia sivusilmällä näin kun vaimo hiipi siihen vierelle ja oli osaa ottavan näkönen .
heti helpotti kun näin toisen olevan henkessä mukana.suurinta rakkautta, on tunne siitä, että elämän pienillä ja suuremmillakin murheilla ja huolilla, on kanssakantaja. Toki, ilot ja riemutkin kertautuvat, kun ne saa toisen kanssa iloita.
Isäntä puhui juuri koiran kanssa, sanoi tykkäävänsä siitä. Sitten kuului kysyvän, josko emäntä yhtään tykkää hänestä. :)) Oliko se romantiikkaa, vai rakkautta?
Ovatko rakkaus ja romantiikka jotain eri asioita? Minusta ovat, vähän. Romantiikka on hetkellistä, joskus jopa lahjus, ehkä anteeksipyyntökin? :=O samilja kirjoitti:
suurinta rakkautta, on tunne siitä, että elämän pienillä ja suuremmillakin murheilla ja huolilla, on kanssakantaja. Toki, ilot ja riemutkin kertautuvat, kun ne saa toisen kanssa iloita.
Isäntä puhui juuri koiran kanssa, sanoi tykkäävänsä siitä. Sitten kuului kysyvän, josko emäntä yhtään tykkää hänestä. :)) Oliko se romantiikkaa, vai rakkautta?
Ovatko rakkaus ja romantiikka jotain eri asioita? Minusta ovat, vähän. Romantiikka on hetkellistä, joskus jopa lahjus, ehkä anteeksipyyntökin? :=OIsäntä kysymyksellään varmisteli asemiaan saattaapi olla jopa takaajatuksiakin.
Musta rakkaus on se arjen kivijalka jolla mennään eteenpäin.
Toi romantiikka puoli kaikkine kommervenkkeineen on sitä mankumista,muuten nyt kun kaikenmailman esileikit pitää kestää tuntikausia.
Tuli mieleen et ennen vanhaan se homma toimi jo silloinhan oli se saunalauantai,molemmat tiesi mitä kivaa ehtoolla olis.
kaikki päivän hommat johti sitä kohti ettei vaan olisi ollut isännän askeleissa kiireen tapaista kun saunaan valkeeta viritteli.- samilja
koti-kiusattu kirjoitti:
Isäntä kysymyksellään varmisteli asemiaan saattaapi olla jopa takaajatuksiakin.
Musta rakkaus on se arjen kivijalka jolla mennään eteenpäin.
Toi romantiikka puoli kaikkine kommervenkkeineen on sitä mankumista,muuten nyt kun kaikenmailman esileikit pitää kestää tuntikausia.
Tuli mieleen et ennen vanhaan se homma toimi jo silloinhan oli se saunalauantai,molemmat tiesi mitä kivaa ehtoolla olis.
kaikki päivän hommat johti sitä kohti ettei vaan olisi ollut isännän askeleissa kiireen tapaista kun saunaan valkeeta viritteli.ei sillä tarvi olla taka-, saati etuajatuksia, se on, ihan näin meitin kesken sanottuna, paljon romanttisempi, kuin minä.
Jos olisi joku herkkyystesti, siinäkin varmasti minut voittaisi. Anoppihan haukkui aikoinaan minua liian realistiksi.
Naurattaa, olet kyllä ihan oikeassa, nykyaika kehittää mitä ihmeellisempiä tarpeita ja kommervenkkejä ihan normaaleihin, perusasioihin.
Siksi, kai, ihmisen elämä onkin nykyisin monesti niin vaikeaa, kun on uusia pakkoja, joista ennen ei edes tiedetty mitään. Mutta, saahan siinä jotkut helppo-heikit höyrytä, ja kouluttaa, meitä taviksia. :)) samilja kirjoitti:
ei sillä tarvi olla taka-, saati etuajatuksia, se on, ihan näin meitin kesken sanottuna, paljon romanttisempi, kuin minä.
Jos olisi joku herkkyystesti, siinäkin varmasti minut voittaisi. Anoppihan haukkui aikoinaan minua liian realistiksi.
Naurattaa, olet kyllä ihan oikeassa, nykyaika kehittää mitä ihmeellisempiä tarpeita ja kommervenkkejä ihan normaaleihin, perusasioihin.
Siksi, kai, ihmisen elämä onkin nykyisin monesti niin vaikeaa, kun on uusia pakkoja, joista ennen ei edes tiedetty mitään. Mutta, saahan siinä jotkut helppo-heikit höyrytä, ja kouluttaa, meitä taviksia. :))Sitä on itte jämähtänyt tapoihinsa ja muut painuu kahrenpuolen ohitte sitä tuntee ittensä pujottelurinteen kepiksi.
Kovin paljon noita koulutettavia tuntuu ilmaantuvan ihan kuin ihmisillä olis sellanen tyhjä olo mikä pitää täyttää.
Noita lehtiä kun kattelee niin vanhainkoreissakin pitäis alvariinsa riiata aina kun houriossa on välipäivää,ei sellasia paineita ihmiset kestä.
Vaimo on saanut koulutettua minut aika herkäksi,ei paljookaan sen tarvi kulmiaan kohotella kun jo sinkahran.
- o.tunnus
nyt tosi utelia :)
- 12+2
eix sovi tähän vuodenaikaan..ha..?
- Ihku ihana maailma
Aina, Rakastan, enkä häpeä sitä ja annan toistenkin sen tuntea. Olet tärkeä ihminen. Ihana!
Sinäkin olet maailman paras olento! - Sol57
itse olen romanttinen luonne. Toisaalta sellainen aika järjestelmällinenkin.... Tykkään kovasti kynttilän valosta. Kovia valoja olen vierastanut aina. En pidä sellaisista valoista yhtään... Ja nautin tuolla luonnosta erikoisesti nuotiosta. Nuotion leimusta ja varsinkin tunnelmasta auringon laskusta....ja kauniista musiikista varsinkin jos mukana on viulu ja sello...olen myyty;)) ....muustakin romanttisesta tunnelmasta...Mutta tämä mies tässä elämässäni. Hän on tyypilliesesti kaikkea muuta kuin romanttinen;))) Pihkura....ei sitä toista ihmistä VOI muuttaa;))) Mitä vanhemmaksi tulen...sen enemmän...öhööh ...ikäänkuin tämä puoli minussa saa jalansijaa...Kesäisin keittiön ikkunoin on ripustetta valkoiset pitsiverhot...ja ruusuja niitä on pakko ostaa maljokkoon...siis ihan pakko;)) silloin tälloin...jos olisivat halvempia niin ruusuja olisi meilläkin AINA maljakosssa;))) aivan varmasti....
tsau:Friidu - RIMMIR
romantiikkaa juuri nyt tällä hetkellä, 16 lämpöastetta, tyyni ilta, lokkien kirkunta ja täysikuu.
- ei oo onnea suotu
olisin niin romantikko, että, mutta ei oo sellaista miestä tullut vastaan jonka kaa sen olisin saanut kokea!
Olen naisimmeinen, nyt 2 poikaa olemassa (vanhin poistui 2007)
Ei romantiikkaa oo ollut tosielämää vain ikänsä....
Totta kai.
Ilmenee esimerkiksi siten että elelen yksin.käsittämään vain lemmekkäitä elämänalueita? Ketjussa ainakaan ei muita näkökulmia näy. Mites sankariromantiikka, kansallisromantiikka, yksinäinen-susi-romantiikka, väärinymmärretty-nero-romantiikka, rappioromantiikka (köyhäily), metsien-mies-romantiikka (Cath&Release) ynnä muut elämänalueet, joilla romanttista tunnetta voi harjoittaa?
Minä oon romanttinen.- Romantiikka on
parasta maailmassa. Se tekee hyvää ihmisille. Ihanaa lämmintä ymmärrystä joko romanttisessa suhteessa tai muuten vaan. Romantikko katsoo maailmaa kauniimmin ja on muutenkin ihmisenä "kauniimpi". Ihana ihminen!
Liittyykö romantiikkaan taka-ajatuksia, vai onko sillä tarkoitus saada vain iho kananlihalle? Onko romantiikan tarkoitus johtaa johonkin, vai vaan kokemus tai hetkellinen olotila. Jos romantiikkaa on se että ruosteisen purettavaksi tuomitun laivan ruosteen värjäämässä ruokasalissa katetulla pöydällä haluaa syödä kynttiläillallisen jonkun kanssa ja avata shampanjapullon, niin onko se romantiikkaa vai vaan erilainen erilaisten tunteiden ja tuntojen täyttämä kokemus.
Mitä se romantiikka oikeesti on ja mihin se liittyy?Saan välillä hirveitä rakkauskohtauksia. Silloin lellin ja hemmottelen miestäni. Ja silloin pitää saada olla tosi liki ja suukotella koko ajan. Kamalaa muuten näin kuumalla kesällä.... Onnen tunne on sanoin kuvaamaton ja mä vaan hoen kuin paljon minä rakastan ja tykkään. Ja sit minä kyselen illalla tykkäätkö sinäki ja tykkäätkö varmasti ja vastaus "hmmm...tyk... tyk... kroh kroh..." Sitten mä vaan sopertelen että sinä olet koko maailman ihanin mies ja vasaus vaan "hmmm kroh kroh..."
Joskus nukkumaan mennessä pelkään, että jos ei aamua tulekkaan ja kuinka tää voi olla totta, kun tykkää niin paljon, ja usein ajattelen että mitä hyvää minä olen tehnyt, ansaitsen tämän. Tarttee varmaan pyytää illemmalla miestä karaoketansseihin ja siellä hän pyytää meille laulun nimeltä, Sateenkaari. Usein saamme sen tanssia tyhjällä lattialla kahdestaan.
*laulaa...jos en joka ilta sanokaan sua että rakastan...jos jokin aamu suukon antaa unohdan...*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841602
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680