Missäpäin halpaa?

jeannew

Eli osaisitteko kertoa, mikä maa olisi ostosten tekemisen ja hotelliasumisen (n. viikko, mahdollisesti vähän yli) halpa? Ostokset käsittäisivät pääasiassa vaatteita, kenkiä ja asusteita. Alkoholia emme kumpikaan käytä, joten sillä ei väliä. Ruokailukin saisi olla suht. halpaa. Tämä kiinnostaa sen takia, että lennot ovat usein kaalliita, vaikka halpalentoyhtiöt lentävätkin jonnekkin paikkoihin hieman halvemmalla.. Tarkennuksena siis, että kohde on joku euroopan maa, mielellään lämmin (suomea lämpimämpi, muuten ei väliä), kohteella ei muuten paljonkaan merkitystä, kunhan ei koko ajan tarvitse pelätä henkensä puolesta. ;)

51

8394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkvink...

      Ja koska on matkan ajankohta? Se kun on lämpötilan suhteen aika olennainen tieto. Missään Euroopassa ei ole hirvittävän halpaa, mutta Itä-Eurooppa vielä selvästi Suomea halvempi, kunhan ei mene turistikohteisiin. Slovenia voisi olla yksi vaihtoehto, tai Puola.

      • jeannew

        Aivan, ajankohta unohtui. Heinäkuun loppu tai elokuun alku olisi ajankohta.


      • Kuna_valuutta

        Tiedoksi, että Slovenia on halpa vain itälaidalla ja sielläkin seuduilla, jotka eivät ole itävaltalaisten, saksalaisten tai italialaisten täyttämiä. Muuten vain ruokailu ja viinit ovat halvempia kuin Suomessa, missä ei olisi.
        Oikeasti halpaa on tullut vastaan vain Kroatian sisämaassa (Romania ja Bulgaria ovat kokematta). Kaupungissa nimeltään Varazdin on paljon nähtävää; keskiaikainen linna ja vanha keskusta, roomalaisten kylpylän rauniot edelleen pulputtavine rikkilähteineen yms. Siellä 30 euron kuluttamiseen meni monta tuntia; pari kahvilassa käyntiä, hattuostoksia, konjakin ja karkin ostoa. Seinästä revityt kunat kun piti kuluttaa yhden päivän aikana.


      • matkalle1
        Kuna_valuutta kirjoitti:

        Tiedoksi, että Slovenia on halpa vain itälaidalla ja sielläkin seuduilla, jotka eivät ole itävaltalaisten, saksalaisten tai italialaisten täyttämiä. Muuten vain ruokailu ja viinit ovat halvempia kuin Suomessa, missä ei olisi.
        Oikeasti halpaa on tullut vastaan vain Kroatian sisämaassa (Romania ja Bulgaria ovat kokematta). Kaupungissa nimeltään Varazdin on paljon nähtävää; keskiaikainen linna ja vanha keskusta, roomalaisten kylpylän rauniot edelleen pulputtavine rikkilähteineen yms. Siellä 30 euron kuluttamiseen meni monta tuntia; pari kahvilassa käyntiä, hattuostoksia, konjakin ja karkin ostoa. Seinästä revityt kunat kun piti kuluttaa yhden päivän aikana.

        Hei,

        Mitä tarkoitit tällä: "Seinästä revityt kunat kun piti kuluttaa yhden päivän aikana. "
        Onko siellä joku sääntö....


      • rc6t7ygu8h
        jeannew kirjoitti:

        Aivan, ajankohta unohtui. Heinäkuun loppu tai elokuun alku olisi ajankohta.

        Olet sairas jos syöt oikein

        http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/2010/06/28/olet-sairas-jos-syot-oikein/


      • Halpa on suhteelline
        jeannew kirjoitti:

        Aivan, ajankohta unohtui. Heinäkuun loppu tai elokuun alku olisi ajankohta.

        Gotlannin saari.


      • Travellerkjfafas
        Kuna_valuutta kirjoitti:

        Tiedoksi, että Slovenia on halpa vain itälaidalla ja sielläkin seuduilla, jotka eivät ole itävaltalaisten, saksalaisten tai italialaisten täyttämiä. Muuten vain ruokailu ja viinit ovat halvempia kuin Suomessa, missä ei olisi.
        Oikeasti halpaa on tullut vastaan vain Kroatian sisämaassa (Romania ja Bulgaria ovat kokematta). Kaupungissa nimeltään Varazdin on paljon nähtävää; keskiaikainen linna ja vanha keskusta, roomalaisten kylpylän rauniot edelleen pulputtavine rikkilähteineen yms. Siellä 30 euron kuluttamiseen meni monta tuntia; pari kahvilassa käyntiä, hattuostoksia, konjakin ja karkin ostoa. Seinästä revityt kunat kun piti kuluttaa yhden päivän aikana.

        Romania ei todelakaan ole halpa, mutta Bulgaria on. Romaniaa toisaalta ymmärtää aika hyvin englannin perusteella.


      • kannattaa katsoa
        jeannew kirjoitti:

        Aivan, ajankohta unohtui. Heinäkuun loppu tai elokuun alku olisi ajankohta.

        ja pääsee halvalla reissuun
        http://netin-parhaat.blogspot.com/
        minä löysin hyvän tarjouksen :)


    • Ällös Eurooppaan jää

      Mikäli rahassa tekee noin tiukkaa ei kannata lähtee ollenkaan reissuun :) .

      • eurott

        Se että ei halua tuhlata rahaa ei tarkoita sitä, että sitä ei olisi.... Ei ne suuret tulot vaan pienet menot ;)


      • tonttihöperiksikkö

        vastauksia ihmiselle,joka etsii edullista lomakohdetta.Meitä on paljon jotka ovat kiinnostuneita alkuperäisen kyselemistä paikoista, ei sitä palkkatyöläiselllä sitä hynää ole syytä asti, mutta virkistykseksi
        haluaisi käydä pyörähtämässä muuaallakin kuin kotinurkilla. Vaikka koti on ihana, kun sellainen kerran on.
        Älkää rikkaat vaivautuko joka asiaan. Näin on.


      • lommailija
        tonttihöperiksikkö kirjoitti:

        vastauksia ihmiselle,joka etsii edullista lomakohdetta.Meitä on paljon jotka ovat kiinnostuneita alkuperäisen kyselemistä paikoista, ei sitä palkkatyöläiselllä sitä hynää ole syytä asti, mutta virkistykseksi
        haluaisi käydä pyörähtämässä muuaallakin kuin kotinurkilla. Vaikka koti on ihana, kun sellainen kerran on.
        Älkää rikkaat vaivautuko joka asiaan. Näin on.

        miul riettää ih oma kottoo ei mittää lommii tarvii ulkommail viettää.....


      • oma maa mansikka
        lommailija kirjoitti:

        miul riettää ih oma kottoo ei mittää lommii tarvii ulkommail viettää.....

        Niin meillekkin. On tosi ihanaa viettää lomaa kotona omalla pihalla ja käydä välillä mökillä!!!


      • soosy
        oma maa mansikka kirjoitti:

        Niin meillekkin. On tosi ihanaa viettää lomaa kotona omalla pihalla ja käydä välillä mökillä!!!

        Asumme kahdestaan 30 neliön huoneistossa, eikä rahaa mökkiin ole - puhumattakaan autosta, jolla sinne liikkuisi. Mielellään sitä silti välillä lähtisi tuulettumaan.


    • Me 1978

      Bulgaria, Sunny Beach tai Varnan Kultahietikko. Sinne saa edeullia äkkilähtöjä. Hintataso on edullinen.

      • CCCAA

        Ljubljana on edullinen ja kaunis kohde. SUOSITTELEN!


    • Mies Joensuusta

      Kyllä Bulgaria on aika kiva paikka, vielä halpa ja lämmin siihen aikaan .Olen ollut useita kertoja Kultahietikolla jopa hyvin halvalla joskus n. 250€ viikko ,johon kuluu majoitus myös ja aamupala .

      Viimeksi petyin Pliska hotellista .Antoivat aivan homeessa (WC) olevan kämpän,haisi tosi pahalle, eivätkä vastaanoton akat suostuneet sitä vaihtamaan,kunnes sain johtajan käsiini ,se vaihtui minuutissa,kun näytin kuvan .

      Varnasta ,jonne matkaa 17 km , saa kyllä ostella hyviä ja halpoja tuotteita ,kun vaan etsii. Matka sinne on erittäin halpa linja-autolla,joita kulkee tiheästi. Varokaa varkaita ,näin muistavat myös oppaat toistella vähän väliä.

      Niistä lomakohteista saa kyllä hyviä tietoja netistä. Ruoka on hyvää eikä mahavaivoja minulle ole tullut. Muistakaa käsihygieniä . Ovat siistejä kohteita . Olen viihtynyt hyvin ja menen joskus taas eikä minulta ole varastettu mitään.En ole kyllä humalassa kellunut kaduillakaan.

      • alanyalove

        Olen samaa mieltä, Bulgaria on hyvä paikka, ja olen käynytkin kaksi kertaa Sunny Beachilla. Kuitenkin se matkakohde alkoi vähän kyllästyttää, joten menimme Turkkiin ihan kokeilun vuoksi, sekä muiden suosittelemana. Nyt olemme viilettäneet siellä varmaan viisi kertaa, sillä tähän matkakohteeseen ei kyllästy. Nuori kun olen, Turkin Alanyassa olen kuin taivaassa. :D Pääkatu nimeltään Ataturk on nimittäin valehtelematta täynnä kauppoja, ravintoloita ja pikkupuljuja. Hintataso on Suomeen verrattuna todella alhainen, jos tinkiä osaa. Toki siellähän kaikki on merkkivaatteita yms, jotka ovat kopioita, mutta laatu on yhtä hyvää kuin Suomessa. Ihmiset ovat todella ystävällisiä ja mukavia, suurin osa turkkilaisista osaakin puhua edes vähän Suomea. Suosittelisin siis ehdottomasti Alanyaa, jos shoppailu kiinnostaa. Tarjolla on siis vaatteita (farkkuja,huppareita jnejne..), laukkuja, lompakoita, hajuvesiä, kelloja ja koruja, mitä vain. :D Ruoka on todella hyvää, ja ruokailu nelihenkisen perheen kanssa maksaa about. 20-50 euroa, ravintolasta riippuen.


      • rikolliset kuriin
        alanyalove kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Bulgaria on hyvä paikka, ja olen käynytkin kaksi kertaa Sunny Beachilla. Kuitenkin se matkakohde alkoi vähän kyllästyttää, joten menimme Turkkiin ihan kokeilun vuoksi, sekä muiden suosittelemana. Nyt olemme viilettäneet siellä varmaan viisi kertaa, sillä tähän matkakohteeseen ei kyllästy. Nuori kun olen, Turkin Alanyassa olen kuin taivaassa. :D Pääkatu nimeltään Ataturk on nimittäin valehtelematta täynnä kauppoja, ravintoloita ja pikkupuljuja. Hintataso on Suomeen verrattuna todella alhainen, jos tinkiä osaa. Toki siellähän kaikki on merkkivaatteita yms, jotka ovat kopioita, mutta laatu on yhtä hyvää kuin Suomessa. Ihmiset ovat todella ystävällisiä ja mukavia, suurin osa turkkilaisista osaakin puhua edes vähän Suomea. Suosittelisin siis ehdottomasti Alanyaa, jos shoppailu kiinnostaa. Tarjolla on siis vaatteita (farkkuja,huppareita jnejne..), laukkuja, lompakoita, hajuvesiä, kelloja ja koruja, mitä vain. :D Ruoka on todella hyvää, ja ruokailu nelihenkisen perheen kanssa maksaa about. 20-50 euroa, ravintolasta riippuen.

        Feikkimerkkien laatu ei tosiaan ole sama kuin aidoissa. Muutenkin tavaramerkkirikokset ovat rikoksia, ja myös väärennettyjen merkkien osto ja maahantuonti Suomeen on rikos. Merkkivaatekopioiden taustalla on järjestäytynyttä kansainvälistä rikollisuutta. En ostaisi, enkä suosittele kenellekään moisen touhun suosimista. Toivottavasti Suomen tulli pysäyttelee entistä ahkerammin Turkista palaavia, koska todella moni on viime aikoina ostellut sieltä aivan tieten tahtoen noita merkkiväärennöksiä.


      • alanyalove kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Bulgaria on hyvä paikka, ja olen käynytkin kaksi kertaa Sunny Beachilla. Kuitenkin se matkakohde alkoi vähän kyllästyttää, joten menimme Turkkiin ihan kokeilun vuoksi, sekä muiden suosittelemana. Nyt olemme viilettäneet siellä varmaan viisi kertaa, sillä tähän matkakohteeseen ei kyllästy. Nuori kun olen, Turkin Alanyassa olen kuin taivaassa. :D Pääkatu nimeltään Ataturk on nimittäin valehtelematta täynnä kauppoja, ravintoloita ja pikkupuljuja. Hintataso on Suomeen verrattuna todella alhainen, jos tinkiä osaa. Toki siellähän kaikki on merkkivaatteita yms, jotka ovat kopioita, mutta laatu on yhtä hyvää kuin Suomessa. Ihmiset ovat todella ystävällisiä ja mukavia, suurin osa turkkilaisista osaakin puhua edes vähän Suomea. Suosittelisin siis ehdottomasti Alanyaa, jos shoppailu kiinnostaa. Tarjolla on siis vaatteita (farkkuja,huppareita jnejne..), laukkuja, lompakoita, hajuvesiä, kelloja ja koruja, mitä vain. :D Ruoka on todella hyvää, ja ruokailu nelihenkisen perheen kanssa maksaa about. 20-50 euroa, ravintolasta riippuen.

        itse käynyt Alanyassa 94- tai 95 vuodesta asti, hinnat on noussu reilusti mitä olivat 2000 luvun alussa. Mutta syöminen ulkona on vähän halvempaa esim pihvit on n23-26tl=12-13E karkeasti mutta esim tuonti tuotteet voivat olla jopa kalliimpia kuin suomessa ja diskojen hinnat ovat sikamaisia voit joutua maksamaan jopa 10tl=n5e 0.33 Efes oluesta ja joihinkin tais olla myös sisäänpääsykin. mutta "after all" itselleni Alanya on kuin toinen koti. 2 kertaa olen käynyt Marmariksessa joka on n1/4 Alayan koosta ihan mukava pieni paikka.


      • kävin turkissa
        alanyalove kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Bulgaria on hyvä paikka, ja olen käynytkin kaksi kertaa Sunny Beachilla. Kuitenkin se matkakohde alkoi vähän kyllästyttää, joten menimme Turkkiin ihan kokeilun vuoksi, sekä muiden suosittelemana. Nyt olemme viilettäneet siellä varmaan viisi kertaa, sillä tähän matkakohteeseen ei kyllästy. Nuori kun olen, Turkin Alanyassa olen kuin taivaassa. :D Pääkatu nimeltään Ataturk on nimittäin valehtelematta täynnä kauppoja, ravintoloita ja pikkupuljuja. Hintataso on Suomeen verrattuna todella alhainen, jos tinkiä osaa. Toki siellähän kaikki on merkkivaatteita yms, jotka ovat kopioita, mutta laatu on yhtä hyvää kuin Suomessa. Ihmiset ovat todella ystävällisiä ja mukavia, suurin osa turkkilaisista osaakin puhua edes vähän Suomea. Suosittelisin siis ehdottomasti Alanyaa, jos shoppailu kiinnostaa. Tarjolla on siis vaatteita (farkkuja,huppareita jnejne..), laukkuja, lompakoita, hajuvesiä, kelloja ja koruja, mitä vain. :D Ruoka on todella hyvää, ja ruokailu nelihenkisen perheen kanssa maksaa about. 20-50 euroa, ravintolasta riippuen.

        erittäin kallis maa suomen hinnoissa varsinkaan isommalla perheellä ei missään nimessä kannata lähteä. huijareita ja valehtelioita paljon kauppiaissa ja retkienjärjestäjissä ei tosiaankaan kannata mennä. on välimerelle parempia paikkoja


    • Mies Joensuusta

      Tarkastakaa huoneenne ennen kuin hyväksytte sen!
      Kultahietikolla on myös nudistiranta. Kysyttäessä neuvon paikan,se on vähän kauempana keskustasta.

    • jokujoku944

      Alankomaihin saa lentoja edullisesti ja paikanpäälläkään niin kallista ole ja lisäksi siellä on kiva tutustua paikallisiin coffee shoppeihin. Amsterdam on hieno kaupunki jossa löytyy ostospaikkoja.

    • säästä lentomatka

      Säästöä tulee kun ei tarvitse ostaa lentoja. Löytyy hiekakrantaa ja shoppailupaikkoja, tehtaanmyymälöitä ...
      En lähtisi mihinkään halpoihin turistirysiin Bulgariaan tai Turkkiin kun samalla rahalla saa jopa pientä luksusta Virosta. Lentämättä jättäminen on myös ekoteko.

      • Eesti, kaipaan sinne

        Aivan absolut, ehdottomasti samaa mieltä. Pärnun rantoja ei voita mikään Etelä-Euroopan lomakohteet.
        Eesiläiset ovat lisäksi aivan ihania ihmisiä (neukut vaan pilaa niiden maineen)


    • @

      Suosittelen Turkin Sideä. Vaikkakin Turkista kuuluu vain muistaakseni 3 % euroopan puolelle. Lämmintä ja aurinkoa riittää. Ihanan rauhallinen kohde. Hyvä uimaranta. Rannalla paljon ravintoloita. Ystävällisiä paikallisia ihmisiä. Kaikin puolin ihana matkakohde. Hyvän pippuripihvi aterian saa noin 22 liiralla, eli 11 eurolla. Sandaaleja 5 liiralla, eli 2,50 euroa.

    • Tipu_25

      Suosittelen lämpimästi Bratislavaa ja sen ympäristöä vuoristoineen! Sitä turistit eivät ole vielä pilanneet, kuten ovat monen Bulgaarian kohteen, kuten Sunny Beachin! Slovakian pääkaupungissa Bratislavassa on edulista ja lämmintä. Sieltä on myös halpaa ja nopeaa tehdä päivänretki vaikka Wieniin tai Budapestiin!

    • Koita noita

      Itä-Euroopan kohde (esim. Bulgaria, Kroatia), Kreikka tai Turkki.

      • fdfddffdf

        Saksaan pääsee ryaniarilla halvalla.
        Täällä on nyt todella lämmintä, yli 30 astetta. Viikonlopuksi luvattu 38.
        Vaatteet halvempia kun suomessa ja hyvä valikoima. Ainakin berliinissä-.
        Voi vain suositella.


    • maa halpa isien

      Täyttää kaikki vaatimuksesi.

      • Kohta muutan esp.

        Alkoholi 70% kalliimpaa kuin muilla eu mailla, energiayhtiön pääjohtajalla 180 vanhan miljoonan vuosipalkka plus lähtökiireessä maksetut bonukset,että sillä lailla , ei edes ilotaloja tarjolla, 41% veroja.....


    • Sof11ii

      Käytiin pari viikkoa sitten Puolassa Gdanskissa, Ruoka edullista, esim. kahden ihmisen pihviateriat, punaviinit, virvoitusjuomat ja jälkiruoat yhteensä alle 20 €. Kaunis vanha kaupunki kirkkoineen ja museoineen, kaksi ostoskeskusta ja Outlet (merkkeinä mm. Nike, Reebok, VeroModa, KapAhl yms. yms.) Taksilla matkustaminen myös halpaa ja lyhyt matka esim. Sopot:iin joka taas upealla rannalla ja katukahviloilla varustettu. Lämpötiloiltaan tosin aika samaa tasoa kuin Suomessa, mutta kesällä siis oiva kohde.

      • novahutaGdansk

        Suosittelen myös Gdanskia ja rannalle Sopottiin. Kuten EU-hintavertailu kertoi Puola on edullinen maa. Menisin uudestaan vaikka heti.


    • Suomal. Krakovassa

      Suosittelen Puolan Krakovaa. Todella mukava kaupunki kohtuullisen lähellä Suomea (lento 1h 45min, suoraan Finnairilla, noin 25€ meno-paluu)

      Kaupunki ei vielä ole ns. "turistien pilaama", vaikka hinnat vuosi vuodelta nousevatkin, on yleinen hintataso todella kohtuullinen (ulkona syöminen juomineen alle 10€ jne. )

      Lisäksi Krakovasta löytää todella hyvään hintaan laukkuja, kenkiä sekä maailman top-merkkejä (D&G, Boss, Lacoste, Gucci jne jne.) jotka tietysti ovat hieman kalliimpia, mutta siltikkin huomattavasti halvempia kuin Suomessa. Alennusmyynnit jatkuvat Heinäkuun loppuun jolloin shoppailu on vielä edullisempaa.

      Majoittuminen kannattaa hoitaa "apartment hotellin" kautta, joista mainittakoon esim Red Bricks Apartment (googlella löytyy helposti.)

      Ilma on mukava kesällä, noin 25-30 astetta. Kohteliaalla käyttäytymisellä ja sillä että ei ole täysin perseet olalla 24/7 selviää helposti, eikä "tarvitse pelätä henkensä puolesta", kun kuitenkin EU:n sisällä ollaan, joka helpottaa myös matkustamista (Schengen). Valuuttaa kannattaa vaihtaa joko forexilla tai sitten paikallisista Kantoreista, joita löytyy ympäri kaupunkia.

      • korjaus

        Pahoitteluni, lennot siis ovat 250€ menopaluu, eikä 25€ kuten aikaisemmin kirjoitin...


    • Bulgaria synny beach...siellä nuo työttömätkin ramppaa! =)

    • 16+8=?

      Turku.
      Lämmintä 25 astetta
      Halpaa on ja hauskaa. Kielenkin ymmärtää jotenkuten.

    • ccaro

      Ite olin ainakin viime vuoden elokuussa siskon kanssa Bulgariassa käymässä :) Otettiin äkkilähtö kultahietikolle ja viikko maksoi n.230e sisältäen myös aamiaiset! Hotelli nyt ei ollut mikään viiden tähden mutta ihan viihtyisä silti ja eipä me sielä käyty kun välillä nukkumassa nii sillä ei nyt niin väliä ollutkaan. Eihän sitä lomalla hotellissa kannata istua :D Käyttörahaa ruokaan, vaatteisiin ja tuliaisiin ym. mulla oli mukana 200e ja hyvin riitti ja tatuoinninki kävin ottamassa :) Tuolta löytyy hyvin kaikkien matkanjärjestäjien äkkilähdöt > http://www.napsu.fi/matkailu/akkilahdot Juu ja Turkissa tullu käytyä kans muutaman kerran eikä se juurikaan tuota Bulgariaa kalliimpi paikka ole!

    • Matti Viikate

      Hintojen halpuuteen ja turvallisuuteenkin vaikuttaa viime kadessa oma kaytos ja se, etta loytaa oikeat paikat maan sisalta. Mutta hyvaa lomaa teille. http://mattiviikate.newsvine.com

    • Junde69_

      Terve !

      Menisin Etelä-Saksaan, jossa kasvaa palmuja ja tekevät vanhinta valkoviinilajia Euroopassa
      Lufthansalle ykkösluokkaan. Siellä saa majatalon hyvällä tuurilla A` 38,00 - 54,00 Eur, perhe
      ja erittäin tuhdin aamupalan, josta sitten riittääkin energiaa ostoksille ym. Ruoka on siellä
      erittäin hyvää ja runsasta saksalaisittain. Voitte hyvinkin pärjätä yhden (kahden) hengen
      lautasella illallisen (esim. täyslihamakkara lajitelma ym. lisukkeet), eikä kukkaroa kurista.
      Konstanz olisi toinen kiva kaupunki. Sveitsiin Zurirhiin liput ja sieltä bussilla jompaan kumpaan
      paikkaan. Boden See on tietenkin puhdas ja syvä järvi. Ilta-auringossa näkee terassilta kalojen
      uivan järvessä, myös iltajameja löytyy erilaisia ja luomuruokaa. Kultturellisesti Etelä-Saksa on
      aivain upea! Moni ei uskoisi sitä todeksi, päihittää kaikki Etelän Aurinkokohteet, ja huom! pääsette
      kävellen liikkumaan pienessä kylä/kaupunkiyhteisössä kätevästi, ei tarvita itäblokin takseja kuskaamaan nokisessa ilmastossa Teitä!

    • 47

      Suomi.
      Se, minkä maksat ostoksissa enemmän, saat takaisin matkakustannuksina, eli: MENE LÄHIMPÄÄN SIWAAN!!!

    • mp70

      Suosittelen lämpimästi Bulgariaa!! Itse olen käynyt kaksi kertaa Sunny beachilla ja elokuussa menossa uudelleen. Hintataso halpa Suomeen verrattuna,halvimmillaan ravintolassa iso olut 40senttiä ja ruoka-annokset n.3-10€. Kosmetiikka on halpaa ja hyvälaatuista,maailmankuulu ruusuvesi/öljy tuotteistaan myös vaatteet,kengät ja laukut halpoja ja tarjontaa löytyy paljon!!Lämmintä on ja upeat rannat =o) kaikkea mitä hyvältä lomalta haluaa löytyy sieltä =o)

    • TSEKKAA FINALBANIA.COM

    • SKROLL

      PARAS HINTA-LAATUSUHDE ON LIETTUASSA, PUOLASSA JA UNKARISSA


      VERTAILE HINTOJA


      TURUSTA PÄÄSEE WIZZILLÄ EDULLISESTI PUOLAAN JA BUDAPESTIIN

      RYAN AIRILLA TAMPEREELTA LIETTUAAN JA AIRBALTICILLA HELSINGISTÄ

      HOTELLEJA WWW.BOOKING.COM


      TULET YLLÄTTYMÄÄN POSITIIVISESTI

      • amaliaA

        mitään booking.comia tarvita. Ostakaa www.airbaltic.com lento hotelli, jaa säästöä tulee sikana.


    • sehän on

      Bulgaria. Jos ei turistirysiin halua mennä, kannattaa ostaa pelkät lennot ja matkustaa vähän poispäin niistä.. Kivoja vuokrataloja halvoilla vuokrilla, lähellä merta ja enemmän rauhaa kuin mitä tupaten täynnä olevissa Kultahietikoissa ja Sunny Beachissä on. Takseilla pääsee uskomattoman halvalla, jos hinnasta pääsee sopuun ja kuskit tietävät myös neuvoa hyviä majapaikkoja. Mitä shoppailuun tulee, löytyy paljon loistavia vaate-, kenkä- yms. kauppoja edullisiin hintoihin, mutta myös Versace jms. hintaluokkaisia liikkeitä on. Miesten puvut ovat laadukkaita ja huomattavasti edullisempia kuin Suomessa. Ruoka on aivan loistavaa erityisissä "Mehana" -paikoissa ja niin halpaa Suomen ravintolahintoihin verrattuna. Paikalliset illastavat itsekin paljon ulkona. Henkensä puolesta ei tarvitse pelätä, mutta lompakkonsa kyllä, varsinkin oikeissa kaupungeissa, mustalais-taskuvarkailta. Niin ja vielä, etäisyydet ovat niin pienet, että erilaista nähtävää löytyy todella paljon lyhyiden ajomatkojen päässä. Autonkin voi vuokrata, mutta autoilijoista löytyy todella paljon ylinopeuksilla ajavia ja muita hulluja, että ajamisen voi suosiolla jättää paikallisille kuskeille:)

    • Kahesti käynyt!

      Bulgaria on halpa, menet bussilla turistikohteista 20 km ulommaks, niin alkaa löytyä vatteita ja nahkatuotteita ja on halpoja, jopa laadukkaita. Vaatteita kankaita kenkiä mitä vain. Kannattaa käydä katsomassa, mutta laukun suut tiukasti kiinni!

      • 33,336

        bulgaria on kiva maa,dullinen ja siellä pärjään hyvin venäjän kielellä kun englantia en osaa


      • lähimatkailua
        33,336 kirjoitti:

        bulgaria on kiva maa,dullinen ja siellä pärjään hyvin venäjän kielellä kun englantia en osaa

        Bulgariaan ja Turkkiin maksaa kuitenkin lennot aika paljon. Lomareissuun menee 300-400 euroa pelkkiin lentoihin ja majoitukseen per henki. Virossa tuolla summalla lomailee jo kaksi henkeä.

        Nyt kun kelit ovat näin lämpimät, niin ihan hyvin voisi lomailla Suomessakin. Suomenlinnaan tai Hietsuun esimerkiksi vaan, ja kaupasta eväät kylmälaukkuun. Tai Ahvenanmaalle biitsille ja sieltä Tukholmaan shoppailemaan?


    • Tuolta löytyy..
    • hintalaatu

      Air Finlandilla halvalla torremolinosin halpaan ja aika hyvään elvelero huoneistohotelliin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe