Yön lavasteet päälläsi
liuvut vierelleni
kylmän silkin vielä kätkiessä
uinumassa olevan naiseutesi.
Rakkaus on enemmän kuin rakastaa ...
Se on sykkivä sikermä tuntemuksia
kuin hedelmistä notkuvissa puissa
hyvän ja pahan puutarhassa keskiyön aikaan
valinnan mukaan ...
Kauneus sinussa on lumoavaa
sokean lailla koettavaa
joten silmäni ovat sormissani
myötäilevät värinäsi ollessa niiden viiniä
ja niin sivu kääntyy
hellyyden ehdolla eteenpäin vie.
Yön kuningatar
sen lempeä tuulahdus
aamun raskas paino sydämessä
hyvästien hukkuessa kaikuna päivän virtaan
kunnes ...
Yön kuningatar
2
250
Vastaukset
uusi yö,niinkös? Hieno,tunnelmallinen runo,rakkautta täynnä..Sellaisen yö, toivoisi jatkuvan ikuisesti...
Päivä pilaa kaiken..Oikein hyvä ,rakkausruno..Osaat eläytyä tapahtumaan..Toden tuntuista runoa..
En minä osaa näitä ,sen kummemmin eritellä..Luen ääneen ,saan paremmin esiin ajatuksesi..
Kiitos taas tästä tilaisuudesta nauttia runostasi! Mukavaa jatkoa iltaasi! t.Irkku- runo64-1
... haaveen ja unelman synnyttää
että jokin mennyt hetki
ikuisuutta tavoittelisi
antaisi elää uudelleen ...
no minun ajatuksista on varmaan vaikeaa
saada jotain tolkkua
kun ne syntyvät tuosta vaan
vaatisivat paljon hiomista
ns. pilkun viilaamista ...
sinua kiitän rakas ystäväin
kun kylässä poikeat no runoissani
ja toivon että viikonloppusi on täynnä
iloa ja onnea
sitä elämän myötätuulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437