Mietin tämänkin alueen tapahtumia missä elän.. Jossain ilmoitetaan että rakennetaan kauppakeskus.. Miettiköö tuo kauppakeskus, mistä se saa maksavia asiakkaita.. kun alueella vallitsee muualla naapurikunnissa työttömyyttä, isojen yhtiöiden joko mentyä konkurssiin tahi.. muuten lakkauttaneet toimintaansa..
Johtuuko laman syy siitä että tavaravirrat eivät liiku.. ja ostovirrat.. Mihin tavaroihin ihmisillä on tarvetta, onko kyseisille tavaroille kysyntää maailmalla.. mikäli suomesta ei ostajia löydy?
Kattelin erään yrityksen ilmoitusta.. hanki työntekijää mainoslehdessä.. Eikö tuolla yrityksellä ole varaa laittaa ilmoitusta oikeaan lehteen? Tahi peräti jonnekkin rekrytointifirmaan.. tuo rekrytointifirma tosin ottaa välityspalkkion.. välittääkseen työntekijän.. ihmisen.. ihminen se on tuo työntekijä..
Tällaisia pohdintoja tänään.. Onneksi tämä kaikki on vain keskustelupalstalla käytyä keskustelua.. eivätkä mitään muuta.. ja tiedoksi tänä juhannuksena mulle tulee paljon vieraita.. kaikki haluavat nähdä minun valtavan ison lumipalloheiden joka kukkii..
Mietteitä tänä päivänä
3
137
Vastaukset
jos ihmisille taataan naapurikunnissa työtä sitä kautta toimeentulo.. niin noillekkin kauppakeskusten omistajille taataan asiakkaita.. niitä maksavia asiakkaita.. joilla taas nuo kauppakeskusten omistajat palkkaa ihmisiä eli myyjiä töihin..
Muutoin siinä käy niin, että kauppakeskusten myyjät ostaa toisiltaan.. kun muualla asuvilla ihmisillä ei oo vara mennä asiakkaaksi.. Ja antaako joku kauppaketju mennä myyjänsä ostamaan toiselta.. niitä samoja palveluita mitä hänellä itselläänkin kenties on tarjolla?
Tällaisia pohdintoja..- Hopia*
Joskus on hyvä lopettaa pohtiminen.
Nauti kesästä; haista, maista, katsele, kuuntele luontoa!
Ole onneliinen läheisistäsi, hymyile :))
Rennosti vaan, arki nurkkaan vähäksi aikaa.
Elämä on liian lyhyt suremiseen - hyi.......
ihan hyvin vaikka muuta väittävät. Siksi rakentavat lisää ja lisää...... Kuka muuten vois? Ainahan löytyy surkeuksia
kehua vaikka mistä. Mulla ei ole tarpeeksi aikaa elää tätä elämää. perustra yritys ja pyydä muut maksamaan.
vitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512679Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071652- 101945
- 83905
- 59828
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163750IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57741- 42739
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59732Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28665