Moi! Mun nyt 12v poikani on nyt puolentoista kuukauden ajan kastellut öisin sänkynsä. Käytin pojan asiasta lääkärissä. Siellä lääkäri kyseli vähän meidän taustaamme ja antoi lääke reseptin. Apteekista saimme vahvimmat mahdollisimmat lääkkeet ,jotka saa ottaa vain kerran päivässä illalla ennen nukkumaan menoa. Mutta meillä on ongelma. Olemme näet lähdössä heinäkuun puolessa välissä risteilylle ja poika varmasti nukahtaa automatkan aikana. Silloin poika ei voi ottaa lääkettä, koska sitten hän ei voisi ottaa sitä illalla nukkumaan mennessään. Ajattelin matkavaippaa. Minkälaista vaippaa kannattaisi 61 kiloiselle ja 160 senttiselle pojalle laittaa tai mitä muuta ehdottaisitte kyselevin terveisin pojan isä! tarvis vastauksia pikaisesti
Helpakkaa!
15
1615
Vastaukset
- kastelijapoika
Riippuu millanen vyörätö pojal on ja siit kuin paljon pissaa tulee alle. Haluutko mailailla ni voitais jutella lisää ja voisin kottaa neuvoo?
- hoitsu nro 10
Kannattaiskohan laittaa aikuisten suurin housuvaippa tenalta kokoa s. tai sitten jos pissaa kerralla tosi paljon, niin aikuisten teippivaippa kokoa s. Molemmat ilmavia nykyään ja silti pitävät penkit puhtaina !!!
- kastelijapoika
hoitsu nro 10 kirjoitti:
Kannattaiskohan laittaa aikuisten suurin housuvaippa tenalta kokoa s. tai sitten jos pissaa kerralla tosi paljon, niin aikuisten teippivaippa kokoa s. Molemmat ilmavia nykyään ja silti pitävät penkit puhtaina !!!
S-kokonen teippivaippa voi sopii tai sitte M-kokonen teippivaippa. Ite joudun käyttää just M-koon teippivaippaa. Jos haluu olla varma et imukyky riittää ni voi tarvii viel suorakaidevaippoja lisäks vaipan sisään. Voisin kirjotella sähköpostis lisää jos joku haluu mailailla.
- poika62
Hei. Jos haluat saada matkalle vaippoja, niin minä voisin lähettää teille niitä. Mutta minä tarviin
tällöin teidän postiosoitteen. Kuinka kauan olette matkalla, ja montako vaippaa luulet
tarvitsevan mukaan. Minä itse käytän Tena Slip Maxi L- teippivaippoja, pissamäärä luokka
toiseksi vahvin eli kestää varmaan poikanne pissamäärän. Sitten on myös helppo pukea päälle.
Vaipan pystyy laittamaan pojallesi päälle seisoma- asennossa, tai sitten poika on seljällään.
Vaippa kiinnitetään 4 - teipin avulla vyötärön ympärille. Sopiiko maksuksi joku 10 €, joka
vastaa vähän postikuluja. Vaipat tulette saamaan heti ensi viikolla, jos vain näin haluatte.
Eli minnepäin Suomea vaipat pitää lähettää, ja kuinka paljon laitetaan. Ilmoittele.- nurse---
ostettua muualtakin kuin joltain yksityiseltä. Ei kannata antaa nimeään ja osoitettaan kellekään!!
Outoa valita nimimerkikseen poika, vuosil.viittaisi synt.vuoteen....
Nämä ovat muutenkin tällä palstalla nämä kasteluasiat, isompien, vähän "outoja", siis viestit... - auttava käsi
nurse--- kirjoitti:
ostettua muualtakin kuin joltain yksityiseltä. Ei kannata antaa nimeään ja osoitettaan kellekään!!
Outoa valita nimimerkikseen poika, vuosil.viittaisi synt.vuoteen....
Nämä ovat muutenkin tällä palstalla nämä kasteluasiat, isompien, vähän "outoja", siis viestit...onko sitten parempi, jos siinä nimimerkin kohdalla lukisi vanha paska, kitupiikki tai jotakin muuta.
eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä, kuin puuttua toisten nimimerkkeihin. jos alku kirjoituksen laatija haluaa pojalleen saada vaippoja, niin sinun mielestä tämä pyytäminen täällä on vastenmielistä.
postikulut eivät ole minun mielestä kovin kauheat, jos vaikka myyjä lähettää kokopaketit sitä
tarvitsevalle ihmiselle. onko sinun mielestä sitten parempi nimimerkki vaikka rosvo, alkoholisti,tai saatanan utelijas. - kaikki kertovat
nimensä, osoitteensa ja kauanko aikovat viipyä matkalla!
Eikä sitten tarvitse ihmetellä että kämppä on putsattu kun tullaan kotiin.
Älkää nyt hyvät ihmiset antako tietojanne kenellekään.
- kaksospojat
Meillä on 14 vuotiaat kaksospojat joilla tosin vähän harvinaisempi 2 tyypindiabetes ja siihen liittyen lähes kokoajan yö ja osittaista päiväkastelua.Vielä toistaiseksi pärjäävät liberon yövaipoilla ainakin päivisin,mutta joskus öisin täytyy laittaa kestovaipat(isompien lasten kestovaippoja löytyy netin kautta)kun virtsa määrät ovat isoimpia.
- kaksospojat
Tarkoitin liberon night comfortvaippoja kun niiden painoraja on korkeimmillaan tuo 60kg,että eiköhän nuo ole riittävän imukykyiset.
- liperopoi
kaksospojat kirjoitti:
Tarkoitin liberon night comfortvaippoja kun niiden painoraja on korkeimmillaan tuo 60kg,että eiköhän nuo ole riittävän imukykyiset.
Todella imukykyisiä ja suuria suorakaidevaippoja ja napakoita pehmeitä pvc muovihousuja:
[email protected]
Imee 12vuotiaan pojan pissan nätisti ja mieli pysyy iloisena. - kastelijapojan isä
liperopoi kirjoitti:
Todella imukykyisiä ja suuria suorakaidevaippoja ja napakoita pehmeitä pvc muovihousuja:
[email protected]
Imee 12vuotiaan pojan pissan nätisti ja mieli pysyy iloisena.Moi taas! Meille on nyt ilmennyt toinen uusi ongelma poikamme kanssa. Hän söi lääkkeitä parin viikon ajan mutta heti, kun olimme kokeilemassa ottaa lääkkeitä pois ja yrittää olla ilman niitä, hänelle tuli lääkkeen kanssa kastelu. Sitten koitimme vielä pari yötä lääkkeiden kanssa ja toisena yönä tuli jo toinen yökastelu lääkkeiden kanssa. Sen jälkeen koitimme viikon ilman lääkkeitä ja kolmena yönä hän kasteli sänkynsä. Nyt ollaan tässä vaiheessa. Pitäisikö poika käyttää toiseen kertaan lääkärissä, vai siirtyä suoraa niihin vaippoihin kuten esimerkiksi niihin liberoihin? Me lähetään tosiaan 16 päivä reissuun sinne risteilylle. Et nyt tarvis mielipiteitä!!!
- kastelijapojan isä
kastelijapojan isä kirjoitti:
Moi taas! Meille on nyt ilmennyt toinen uusi ongelma poikamme kanssa. Hän söi lääkkeitä parin viikon ajan mutta heti, kun olimme kokeilemassa ottaa lääkkeitä pois ja yrittää olla ilman niitä, hänelle tuli lääkkeen kanssa kastelu. Sitten koitimme vielä pari yötä lääkkeiden kanssa ja toisena yönä tuli jo toinen yökastelu lääkkeiden kanssa. Sen jälkeen koitimme viikon ilman lääkkeitä ja kolmena yönä hän kasteli sänkynsä. Nyt ollaan tässä vaiheessa. Pitäisikö poika käyttää toiseen kertaan lääkärissä, vai siirtyä suoraa niihin vaippoihin kuten esimerkiksi niihin liberoihin? Me lähetään tosiaan 16 päivä reissuun sinne risteilylle. Et nyt tarvis mielipiteitä!!!
kiitos muuten kauheesti niille jotka ovat jo vastanneet! Hyviä vinkkejä, mut nyt tarvittis lisää ja äkkiä!
- kastelen myös
kastelijapojan isä kirjoitti:
kiitos muuten kauheesti niille jotka ovat jo vastanneet! Hyviä vinkkejä, mut nyt tarvittis lisää ja äkkiä!
Hei
Voishan lääkärissäki viel käydä mut jos lääkkeist huolimatta kastelee ni sit kyl pitäs olla jotain suojaa. Oon kans ite kastelija ja oon joutunu käyttää vaippoi ku ollaa oltu risteilyl tms. Haluutteks jutella säköpostil lisää kastelemisest yms? - Ystävää autettava
kastelen myös kirjoitti:
Hei
Voishan lääkärissäki viel käydä mut jos lääkkeist huolimatta kastelee ni sit kyl pitäs olla jotain suojaa. Oon kans ite kastelija ja oon joutunu käyttää vaippoi ku ollaa oltu risteilyl tms. Haluutteks jutella säköpostil lisää kastelemisest yms?hei. nyt jos kerran lääkärin määräämät lääkkeet eivät auta poikasi virtsankarkailuun yhtään, niin
asiassa voi olla sekin seikka, että kyseinen lääke ei sovi pojalle. kyllä sinun kannattaa keskustella
mahdollisimman nopeasti lääkärin kanssa uudestaan asiasta. kokeilla mahdollisesti jotakin
toista lääkärin määräämää lääkettä. mutta melko varmaan voi sanoa, että edessä pojalla on
virtsalihasten leikkaus. minä itsekin olen aikanaan syönyt paljon erilaisia lääkkeitä tätä sairautta
vastaan, mutta lopuksi oli vastassa leikkaus. kyseinen leikkaus tehdään paikallis puudutuksena
sairaalassa, ja toimenpide kestää noin 45 min. voi antaa teille asiasta lisääkin selvitystä, mutta ei
nyt tässä viestissä. olen itse käynyt läpi tämän asian, ja näin osaan kertoa asiasta tarkasti.
mutta jos haluat saada pojalle vaippoja käytettäväksi, niin ilmoita osoite puh. 0466232419. laitan
sitten tulee paketin välittömästi kokeiltavaksi, ja voidaan keskustella asioista lisää vaikka kasvotusten, jos vain teille sopii asiasta keskustella. mielellään autan ystäviä tälläisessä tilassa. - kastelijapojan isä
Ystävää autettava kirjoitti:
hei. nyt jos kerran lääkärin määräämät lääkkeet eivät auta poikasi virtsankarkailuun yhtään, niin
asiassa voi olla sekin seikka, että kyseinen lääke ei sovi pojalle. kyllä sinun kannattaa keskustella
mahdollisimman nopeasti lääkärin kanssa uudestaan asiasta. kokeilla mahdollisesti jotakin
toista lääkärin määräämää lääkettä. mutta melko varmaan voi sanoa, että edessä pojalla on
virtsalihasten leikkaus. minä itsekin olen aikanaan syönyt paljon erilaisia lääkkeitä tätä sairautta
vastaan, mutta lopuksi oli vastassa leikkaus. kyseinen leikkaus tehdään paikallis puudutuksena
sairaalassa, ja toimenpide kestää noin 45 min. voi antaa teille asiasta lisääkin selvitystä, mutta ei
nyt tässä viestissä. olen itse käynyt läpi tämän asian, ja näin osaan kertoa asiasta tarkasti.
mutta jos haluat saada pojalle vaippoja käytettäväksi, niin ilmoita osoite puh. 0466232419. laitan
sitten tulee paketin välittömästi kokeiltavaksi, ja voidaan keskustella asioista lisää vaikka kasvotusten, jos vain teille sopii asiasta keskustella. mielellään autan ystäviä tälläisessä tilassa.Mutta asiassa on sekin puoli, että lääkäri sanoi tämän olevan ohi menevä juttu jota en vain aijemmin huomannut kertoo. Et mielummin laitan pojan hetkeksi vaippoihin kun leikkautan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989