Vittumainen äiti

tuhoaa elämäni

Juu... Suht vanha äitini aikalailla pilaa elämäni.

- Isä on mukava vaikka vähän juokin, mutta on suuimman osan ajasta aina työmatkoilla, joten olen äitin kanssa viikot kotona
- Äiti ei päästä ulos, ehdottelee vaan että, "voithan sää mennä pihalle potkimaan palloa! :) "
- Kaupungille ei pääse kuin hyvästä syystä esim. hakemaan maitoa
- Ei kunnioita yksityisyyttäni, tulee huoneeseeni koputtamatta, ja suihkussakaan ei saa olla rauhassa. "Ei sitä itteensä tarvi hävetä" Sitten se vielä esittelee itteensä alasti vaikka on sellanen läskiperse koska ei sitä itteensä tarvi hävetä.
- Koska en pääse ulos, pelaan yleensä tietokoneella tai katson töllöä. Sitten kauheaa valitusta kun vaan pelataan. Jos sitten vaikka lopetan pelaamisen ja vaikkapa kasaan pienoismallia, niin tulee huudot kun teen kauhean sotkun ja jne.
- Äiti ei laita kunnolla ruokaa, laittaa vain jonkun pienen annoksen lihaa tai kanaa, syöttää minulle ja lämmittää sitten seuraavana päivänä mitä on jäänyt. Olen alipainoinen, olen 14v poika ja painan 35kg.
- Valittaa lähes kaikesta asiasta, esim. kun on pöydällä joku tavara tai lattialle on jäänyt verkkarit.
- Ihmeellisiä pakkomielteitä, kuten se, että työkalupakin pitää olla kaapissa, ja sen päällä 10kiloa tavaraa, että se olisi mahd. vaikea saada sieltä. Työkalujahan kannattaisi pitää oman pöytäni alla, siellä mistä ne saa helposti ja siellä missä niitä tarvitaan. Ja näitä ihme pakkomielteitä on vaikka kuinka paljon
- Dr.Philiä ei saa katsoa, koska minulla on niitä ongelmia jo ihan tarpeeksi.
- Tonkii paikkoja, sotkee pöytäni, laittaa DVD ja CD-levyjä vääriin koteloihin, piilottaa tavaroita ja tutkii taskuni kun olen suihkussa.
- Piilottaa ruokaani ihme mömmöjä kuten kaalia ja sipulia, vaikka olen sanonut etten pidä niistä. Jos sanon että tässähän on kaalia, niin heti tulee huutoa että, "NO MÄ NY LAITOIN ETTÄ SÄÄ TOTTUISIT"
- Mummuni isän puolelta on aika rikas, ja antaa paljon rahaa ja tavaroita. Kotona sitten äiti tonkii lompakkoani, ja huutaa että "Mistä oot saanu näin paljo rahaa?? Säähän saat jo viikkorahaa 30 markkaa?"'
- Vie lompakostani rahat ja laittaa ne "säästöön". Ei kuintekaan suostu kertomaan mitään pankkitilistäni tai paljonko siellä on rahaa.
- Kiristää sillä, että jos en käyttäydy kunnolla, ei anna omaa tiliäni minulle/tyhjentää tilini. Eli kiristää minua omilla rahoillani.

- En ole provo tai trolli, mitä pitäisi tehdä?

9

1722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASDFDFGH

      saat viikkorahaa 30 MARKKAA? eikös me eletä euroissa nykyään.
      jos nyt jotenkin olisi mahollista että tämä ei ole provo niin ohjeeksi ITSENÄISTY, mitä vittua väliä mitä äiti
      sanoo, sen ku elät kuin et huomaisikaan ja piilota siltä rahat, mene kaupungille. ei haittaa vaikkei sinulla olisikaan vielä kavereita, kunhan vietät aikaa enemmän pois kotoa. äitisikin tottuu siihen vaikka aluksi se onkin kummallekkin vaikeaa. kavereita saat kyllä myöhemmin kunhan et kuhnaa kotona

      • heeddd

        Trolli on. Ens kerralla liiottele asioita vähemmän :)


      • Setyyppijokaalotti
        heeddd kirjoitti:

        Trolli on. Ens kerralla liiottele asioita vähemmän :)

        Trolli en ole. Ja tuosta markkajutusta, niin hän on ihan vielä markoissa kiinni.


      • Esteriperse
        Setyyppijokaalotti kirjoitti:

        Trolli en ole. Ja tuosta markkajutusta, niin hän on ihan vielä markoissa kiinni.

        Hanki elämä


      • vasta 14v...
        Esteriperse kirjoitti:

        Hanki elämä

        mitäs jos täyttäisit ensin sen 18 ja sitten itsenäistyt, ok?


    • dsadasasds

      Ei helvetti mitä pellejä vastailemassa.... Mutjoo-o, lykkyä tykö sulle hirveen mutsin kanssa ja yritä olla välittämättä noista trolleista ketkä esittää muka-aikuista :S. Puhu koulukuraattorin kanssa tai soita jonnekkin?

    • oivoihv

      jos mulla ois ton painonen poika, nii ainaki pelkäisin et jos päästän sen illalls ulos et se hakattais tmv :o siis en mä nyt mitää vitun bodariakaa vaadi, mutta silti...

    • Taidat olla vain vittumainen lapsi.

      Äitisi on syytön.

    • Nimimerkki898

      Äidit on vittumaisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe