Hei!
Eli minulla on saunalahden elisan kotiboksi, Olen saanut tulostimen verkkoon, ja näkyy, mutta toiminnassa on ongelmia. Tulostaa samaa sivua uudelleen niin kauan kuin paperia riittää ja jää näkymään tulostusjonoon ja ei saa poistettua sieltä ennen kuin koneen sammuttaa uudelleen, mutta ongelma ei häviä vaan seuraavassa tulostuksessa sama ongelma.
Tulostin on HP Deskjet F380 ja boksi oli siis kotiboksi wlanilla. Olisi mukava saada langattomasti toimimaan, kun on läppäri niin ei tarvitsisi tulostinta aina yhdistellä:)
Olen kokeillut uudelleen asentamista ja kaksisuuntaisuuden poistoa.
Verkko tulostus
3
639
Vastaukset
- täsmäneuvoa
mutta älä nyt ihmeessä sitä kaksisuuntaisuutta poista; silloinhan ränttäri
ei osaa kertoa koneelle että valmis, vaan jää juuri tuollaiseen looppiin.- ap
Elisan sivuilla joku oli vain neuvonut sitä ratkaisuksi. Kumpakaan tapa ei tominut ja luin jostain, että skannaustoiminnolle ei olisi edes tukea kotiboksissa. Joten ratkaisuksi aion hankkia langattoman monitoimilaitteen:)
- VUOKSI:::.!!!1!1%#?+
.
tätä microsoftin Fixiä
itsellä ei ole "viallisia" tulostimia joten ei voi testata toimivuutta
Microsoft
Automated Troubleshooting Services
Run the diagnostic
By clicking Run now, you agree to the terms referenced in the Microsoft License Agreement.
Run now
Note:
* For our diagnostics to run, the following programs may be installed or enabled.
o Windows Powershell
o Windows MSXML 6.0
Read our online privacy statement
Run the diagnostic
"By clicking Run now, you agree to the terms referenced in the Microsoft License Agreement.
Run now
Read our online privacy statement
This diagnostic package is not available for Windows Vista
While Microsoft Automated Troubleshooting Services supports some diagnostic packages for Windows Vista, this is not one of them. However, click below for other information to help you troubleshoot this problem.
View other troubleshooting solutions
Run the diagnostic
By clicking Run now, you agree to the terms referenced in the Microsoft License Agreement."
http://support.microsoft.com/gp/printing_problems?entrypoint=WHHT
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984