Kivaa

Juhannusta ja muutakin mukavaa kaikille meille nelikymppiplussille!! :))

Otetaan rennosti ja heitetään kantoja kattoon jos huvittaa! ;))

26

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurmaava kimalainen

      mii-sulle ja muille. Voiton puolella ollaan.

      • Oikeestaan voikin nyt sanoa,että onneks on ohi..:)) Nyt onkin sit mukava odotella van loman alkamista! :)


    • N40ja plussaa

      En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta.....
      Alkukesästä ajattelin ottaa riskin ja aloitella suhteen miehen kanssa, joka sai sukat pyörimään jaloissani. Kaikki meni hyvin ja olin onnellinen. Pitkästä aikaa odotin ihanaa kesää.
      Ilman riitaa tai mitään merkkejä miehen kyllästymisestä kaikki loppui. Hän ei halua jatkaa. Ei mitään syytäkään kertonut. Odotus mukavasta juhannuksesta muuttui yhdessä hetkessä yksinäisiin kyyneliin. Luulisi, että tässä iässä olisi jo vahvempi ja kovettunut. Mutta h..vetti kun tämä sattuu. Tuntuu ihan fyysisenäkin kipuna. Tietysti ajan myötä helpottaa. Sen on keski-ikäinen jo oppinut.
      Olen ollut viime vuosina kovin varovainen aloittamaan suhdetta miehen kanssa. Nyt uskoin, että tästä voisi jopa tulla jotain pitkäaikaisempaa. Taas menee kauan ennenkuin otan uuden riskin. Ehkä joskus muistelen niitä ihania hetkiä, joita meillä oli. Nyt päivät ovat pitkiä ja odotan, että tulisi yö ja saisin vapaata tästä pahasta olosta.

      "Peiton alle pistän piiloon pään
      Sinne suojaan suruiltani jään
      Hiljaa nenäliinaan niiskutan
      Ja toivon edes unen tulevan
      Mietin miksi meille kävi näin
      Miksi sivuun elämästäs jäin?

      En tahdo olla yksin
      Yö kun tulvii ylle maan
      Tai aamun ryömiessä esiin piilostaan
      En tahdo olla yksin
      Kaipaan sinua mä niin
      Sun tuoksuas, kun hukutit mut suudelmiin
      En tahdo olla yksin
      Tyhjyys rintaan puristuu
      Kaipaa kädet, kaipaa sydän, kaipaa suu."

      Johanna Kurkela, En tahdo olla yksin

      • Putkivalo

        Se on rankkaa, tiedän. Mutta surut on surtava, eikä siinä auta muu kuin aika.
        Itse lohduttaudun kohtalolla, jos siitä ei tullut mitään, se on varmaan parempi niin. Sen ei ollut tarkoitus tapahtua, koska silloin se olisi mennyt vielä pahemmin metsään :) Jos mies noin vaan lähtee vaikkei mikään ole vialla, hän taitaa olla jotenkin rikki. Noh, tuskin sua nyt lohduttaa oikein tuokaan.

        Älä kuitenkaan koveta sydäntäsi, et voi koskaan tietää mitä elämä sulle vielä tarjoaa! Hae tasapainoa elämääsi, rakenna se niin että osaat nauttia ilman toista ihmistä. Silloin ei kukaan voi sua satuttaa, voit aina palata "kotiin", nuolla haavoja ja jatkaa taas :)

        Ruttaus täältä!


      • olla koko mies tuulenviiri...Älä kuiteskaan pelkää aloittaa niitä suhteita,koska ei joidenkin kypsymättömien ihmisten takia kannata menettää ehkä hyvää ja kestävääkin suhdetta..

        Koita jaksella kaikesta huolimatta..:(


      • xym

        Hienoa kun kuitenkin uskalsit, omasta puolestasi. Pistit kaiken likoon oman ja kumppanin yhteisen onnen puolesta. Voikin käydä niin, että kun sydämesi on taas herännyt eloon, "rakkaus pysyy, kohde vaihtuu".

        Mies pakeni, ei kai kestänyt parisuhdetta, alkoi ahistaa tai vanhat käsittelemättömät muistot pukkasivat taas mörköinä. Olisi saattanut ehkä lausahtaa jotakin siihen tyyliin kuin "mä en ole tarpeeksi hyvä sulle"?
        Itsellä on jonkinasteinen suhde kahdesti eronneeseen mieheen, hän ei halua enää ikinä tulla riippuvaiseksi toisesta ihmisestä ym. hirmuisia traumoja. Että sitä miettii, onko tämä roikuskelu sitä, mitä haluan elämältä, pitäisikö unohtaa vai jatkaa toivottoman oloista suhteen rakentamista..


      • N40 ja plussaa
        xym kirjoitti:

        Hienoa kun kuitenkin uskalsit, omasta puolestasi. Pistit kaiken likoon oman ja kumppanin yhteisen onnen puolesta. Voikin käydä niin, että kun sydämesi on taas herännyt eloon, "rakkaus pysyy, kohde vaihtuu".

        Mies pakeni, ei kai kestänyt parisuhdetta, alkoi ahistaa tai vanhat käsittelemättömät muistot pukkasivat taas mörköinä. Olisi saattanut ehkä lausahtaa jotakin siihen tyyliin kuin "mä en ole tarpeeksi hyvä sulle"?
        Itsellä on jonkinasteinen suhde kahdesti eronneeseen mieheen, hän ei halua enää ikinä tulla riippuvaiseksi toisesta ihmisestä ym. hirmuisia traumoja. Että sitä miettii, onko tämä roikuskelu sitä, mitä haluan elämältä, pitäisikö unohtaa vai jatkaa toivottoman oloista suhteen rakentamista..

        Kiitos teille myötäelämisestä.
        On tämä mies minulle aikoinaan sanonut, ettei koskaan enää mene naimisiin. (Minäkään en missään nimessä omasta asunnostani ja rauhastani luopuisi) Ei nyt minulle todellakaan kertonut mitään syytä, ellei siksi lasketa, ettei halua vakavaa seurustelusuhdetta. Jos hän olisi edes tekemisiäni tai muuta moittinut, tietäisin, mikä meni vikaan. Totta on sekin, että näissä asioissa taitaa päteä: parempi alkuvaiheessa kuin myöhemmin...
        Yritän kovasti olla kyynistymättä ja itseäni kovettamatta. Ehkä vähäksi aikaa kuitenkin jonkinlainen panssaripuku päällä liikun.
        Kovin tuntuu olevan traumoja keski-ikäisillä, eronneilla miehillä. Kertoneekohan siitä, että me naiset olemme heitä kohdelleet julmasti? Itse aikoinani luulin, ettei eromme ollut miehelleni kovinkaan vaikea paikka, koska hän käyttäytyi tyynesti ja ainoat näkyvät tunteet olivat kiukkua. Oikeasti en tiedä kuinka paha olla hänellä oli. Eron jälkeen olemme asuneet eri paikkakunnilla. Koskaan en varmaan saanut hanelle vakuutettua, ettei hänessä ollut vikaa. Minä tein virheen, koska en alkujaankaan häntä kuitenkaan niin paljon rakastanut, että olisi kannattanut mennä naimisiin. Olin rakastunut rakastumisen ja turvallisuuden tunteeseen.
        Otin riskin ja nyt sattuu kovasti. Silti haluaisin rohkaista miehiäkin yrittämään vaikka takana olisi vaikea/vaikeita eroja. Vaikka nainen olisi kuinka rakastunut, ei hän miestä voi väkisin rakastaa ehjäksi. Se, että uskaltaa ottaa vastaan kaiken toisen tarjoaman rakkauden pelkäämättä mahdollista eroa, on ainoa keino kokea vielä ihana rakkauden ja läheisyyden olotila. Muistoja niistä hetkistä tämän viimeisimmän rakkauteni kanssa en halua unohtaa, koska niitäkin oli. Kestää vaan vielä hetken aikaa, että ne voi päästää mieleen.


    • ja wiikko töitä ja sit :=)
      LOMA

      • Sinäki hengis..;))Mullaki pitäis alkaa viikon päästä loma,mut saas nähä kuinka pimun käy..:P


      • Vuosien takaa
        mii-su kirjoitti:

        Sinäki hengis..;))Mullaki pitäis alkaa viikon päästä loma,mut saas nähä kuinka pimun käy..:P

        mii-su täällä vielä? Tulin ihan muutoin vaan kurkaamaan tänne,
        onko tuttuja? Ainakin nyt yksi vuosien takaa, wau!
        Oltiin aikoinaan ahkeria tämän palstan keskustelijoita.
        Jos tietäisin, että tulen käyneeksi täällä jatkossakin,
        paljastaisin silloisen nimimerkkini. Muistat takuuvarmasti jos
        vihjailen enmmän. Olen miespuolinen. Senverran uskallan
        paljastaa. Tuli silloin hassuteltua kaikenlaista.


      • Vuosien takaa kirjoitti:

        mii-su täällä vielä? Tulin ihan muutoin vaan kurkaamaan tänne,
        onko tuttuja? Ainakin nyt yksi vuosien takaa, wau!
        Oltiin aikoinaan ahkeria tämän palstan keskustelijoita.
        Jos tietäisin, että tulen käyneeksi täällä jatkossakin,
        paljastaisin silloisen nimimerkkini. Muistat takuuvarmasti jos
        vihjailen enmmän. Olen miespuolinen. Senverran uskallan
        paljastaa. Tuli silloin hassuteltua kaikenlaista.

        Nyt mä tulin ihan uteliaaks...Voi hitsi..Oisit ny paljastanu...Hauskaa oli silloin aikoinaan.On kyllä mukavat muistot. :)

        Näilä sivustoilla pyörii varmaan montakin vanhaa viel.Tulispa vaan kaikki takasin..;)


      • N40+

        Tänään lähdin töistä aiemmin, huomenna on vapaa-päivä ja maanantaina alkaa kesäloma. ;)


      • m-40+
        N40+ kirjoitti:

        Tänään lähdin töistä aiemmin, huomenna on vapaa-päivä ja maanantaina alkaa kesäloma. ;)

        huominen vielä ja sitten myös lomalaitumet kutsuu.


      • N40+
        m-40+ kirjoitti:

        huominen vielä ja sitten myös lomalaitumet kutsuu.

        Kyllä minullekin kelpaa lomalaitumet, kun täällä kaupungissa ei voi sellasta harrastaa. ;)

        Rok rok.


      • m-40+
        N40+ kirjoitti:

        Kyllä minullekin kelpaa lomalaitumet, kun täällä kaupungissa ei voi sellasta harrastaa. ;)

        Rok rok.

        no kaupunnissa sitä minäkin,ajattelin ihan puistossa laiduntaa.


      • N40+
        m-40+ kirjoitti:

        no kaupunnissa sitä minäkin,ajattelin ihan puistossa laiduntaa.

        Ei kaupunginpuisto riitä, pitää olla kunnon heinäpelto, jonne voisi levittää vaikkapa peiton. Peitolla sitten voi vaikkapa makoilla ja kuunella kun linnut laulaa ja perhoset lentää. Kaupunginpuistossa kun yleensä on niitä koiranapaskoja, niin ei sinne välttämättä halua.


        Rok rok


      • m-40+
        N40+ kirjoitti:

        Ei kaupunginpuisto riitä, pitää olla kunnon heinäpelto, jonne voisi levittää vaikkapa peiton. Peitolla sitten voi vaikkapa makoilla ja kuunella kun linnut laulaa ja perhoset lentää. Kaupunginpuistossa kun yleensä on niitä koiranapaskoja, niin ei sinne välttämättä halua.


        Rok rok

        jos nyt sieltä koiranpaskan keskeltä sen verran vapaata tonttia löytyy, niin itikoita on ainakin vähemmän ja eikä ole vaaraa joutua paalauskoneeseen.


      • N40+
        m-40+ kirjoitti:

        jos nyt sieltä koiranpaskan keskeltä sen verran vapaata tonttia löytyy, niin itikoita on ainakin vähemmän ja eikä ole vaaraa joutua paalauskoneeseen.

        ...niin mä meen sinne laitumelle - mistä tietää jos vaikka törmään sonniin tai lehmään. ;D

        Sitä paitsi, ei kaikissa paikoissa ole paalauskone esim. niityllä jossa kasvaa kukkia ja rikkaruohoja. ;))


      • m-40+ kirjoitti:

        jos nyt sieltä koiranpaskan keskeltä sen verran vapaata tonttia löytyy, niin itikoita on ainakin vähemmän ja eikä ole vaaraa joutua paalauskoneeseen.

        aatellu,että voit jäädä ruohonleikkuukoneen alle? ;))


      • m-40+
        mii-su kirjoitti:

        aatellu,että voit jäädä ruohonleikkuukoneen alle? ;))

        siinä toivossa tässä eletään säästyisi parturissa käyniltä.


      • m-40+ kirjoitti:

        siinä toivossa tässä eletään säästyisi parturissa käyniltä.

        voi mennä paljaaks kaikki muutki paikat..Voipi vielä katkasta sen paksummanki "korren"..:DDDDDDDDDD Nyt mä repesin..:DDDDDDD


      • m-40+
        mii-su kirjoitti:

        voi mennä paljaaks kaikki muutki paikat..Voipi vielä katkasta sen paksummanki "korren"..:DDDDDDDDDD Nyt mä repesin..:DDDDDDD

        ei huolta kyllä ne terät on säädetty niin,että ne jättää pystyyn viiden sentin korren.


      • m-40+ kirjoitti:

        ei huolta kyllä ne terät on säädetty niin,että ne jättää pystyyn viiden sentin korren.

        Viiden sentin saattaa jäädäkki pystyyn...Koolla on sittenki väliä..;))))


      • m-40+
        mii-su kirjoitti:

        Viiden sentin saattaa jäädäkki pystyyn...Koolla on sittenki väliä..;))))

        tietysti siihen on las ettu riittävä turvaväli ja olishan tämä viesti in ai a se o ilman sitä oota.


    • o.tunnus

      meni et poksahti, mut eipä hätiä..luin iltalehdestä et ens vuonna on taas uus juhannus, mutse ajankohta on kuulemma hämärän peitossa :)

      OOPS..kantoja kattoon, äkkiä alta pois ku se kantomatkakin on vain kannolle 2 ja risat..nyt kyllä ei huvita :))

      • hyvä,että tulee uus jussi,niin saa taas irrotella..Voi pian lentää ne kannat kauemmaksikin..;))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe