Moikka.
Vaihdoin vahingossa kolmoselta kakkoselle kiihdytyksessä, kun piti vaihtaa isommalle. Painoin kyllä äkkiä kytkintä, pieni kiljahdus kuulu jostain, oisko ollu kytkin tai rengas. Kyllä säikähdin kun on uusi pyörä ja harmittelin mutta ei kuitenkaan hajonnut ja en kaasu pohjassa kiihdytellyt. On vähän outo vielä se vaihdekeppi.
Semmosta että mikähän vois ekana hajota jos oikein huonosti kävis vai onko kytkin sellainen että luistaa tuollaisessa tilanteessa?
VN900.
Vaihteet vn900
7
708
Vastaukset
- VN900
Vaikee sanoa mitä hajoaa mut varmaan jotain hajoaa, vaihdelaatikko, kampiakseli..... Itse en ole harrastanut tuota kantapäällä vaihtamista, vaan ihan saappaan kärjellä. On sen verran sutjakkaasti toimiva aski 900:ssa että mä en ainakaan kaipaa tuota kantapääspedua.
- vlr1800
puhunut kantapäällä vaihtamisesta mitään. Hauskoja vastauksia muutenkin vn900lla.
- koffIII
vlr1800 kirjoitti:
puhunut kantapäällä vaihtamisesta mitään. Hauskoja vastauksia muutenkin vn900lla.
Kaljankittaaja vastailee itselleen ja ajatus pätkii.
- sekoaa....
Venat siellä voi seota jos pahasti käy.
- vn900.,.
Vn 900 vaihteet menee päälle kun kassaholvinovi,hyvä ja kestävä aski,eipä tuo varmaan mitään tuhoja tehny,itse 2kpl omistaneena voin suositella pyörää,tuli kokeiltua välissa 1600cc mutta palasin pienempään joka mukavampi ja kulkupuolessakaan ei häviä isommalleen,tosi mukava mylly.Ainoa mitä huomannu jotta 1.yksilö joka oli custom-malli piti ilmapumppu tankin alla kovempaa nakutusta ja meno oli nykivämpää kun nykyinen classik-mallilla,taisi käydä laihemmalla vaikka sama vm.,classik-malli jotenkin vaan tuntuu istuvan mulle paremmin ja enempi ison pyörän tuntua .....
- kawaaaaa
vn900.,. kirjoitti:
Vn 900 vaihteet menee päälle kun kassaholvinovi,hyvä ja kestävä aski,eipä tuo varmaan mitään tuhoja tehny,itse 2kpl omistaneena voin suositella pyörää,tuli kokeiltua välissa 1600cc mutta palasin pienempään joka mukavampi ja kulkupuolessakaan ei häviä isommalleen,tosi mukava mylly.Ainoa mitä huomannu jotta 1.yksilö joka oli custom-malli piti ilmapumppu tankin alla kovempaa nakutusta ja meno oli nykivämpää kun nykyinen classik-mallilla,taisi käydä laihemmalla vaikka sama vm.,classik-malli jotenkin vaan tuntuu istuvan mulle paremmin ja enempi ison pyörän tuntua .....
tankin alla mitään ilmapumppua ole. Kyllä se on bensapumppu:)
- joo-o..,
kawaaaaa kirjoitti:
tankin alla mitään ilmapumppua ole. Kyllä se on bensapumppu:)
Joku venttiili siellä kyllä naksuu liittyen päästöihin, ilman saantia ohjailee,bensapumppu sit erikseen,näin ainaskin valtuutettu huolto kertoi kun ääntelyä ihmettelin,vaan eipä kuulu yhtä terävästi
classik-mallissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701