Moikka.
Vaihdoin vahingossa kolmoselta kakkoselle kiihdytyksessä, kun piti vaihtaa isommalle. Painoin kyllä äkkiä kytkintä, pieni kiljahdus kuulu jostain, oisko ollu kytkin tai rengas. Kyllä säikähdin kun on uusi pyörä ja harmittelin mutta ei kuitenkaan hajonnut ja en kaasu pohjassa kiihdytellyt. On vähän outo vielä se vaihdekeppi.
Semmosta että mikähän vois ekana hajota jos oikein huonosti kävis vai onko kytkin sellainen että luistaa tuollaisessa tilanteessa?
VN900.
Vaihteet vn900
7
664
Vastaukset
- VN900
Vaikee sanoa mitä hajoaa mut varmaan jotain hajoaa, vaihdelaatikko, kampiakseli..... Itse en ole harrastanut tuota kantapäällä vaihtamista, vaan ihan saappaan kärjellä. On sen verran sutjakkaasti toimiva aski 900:ssa että mä en ainakaan kaipaa tuota kantapääspedua.
- vlr1800
puhunut kantapäällä vaihtamisesta mitään. Hauskoja vastauksia muutenkin vn900lla.
- koffIII
vlr1800 kirjoitti:
puhunut kantapäällä vaihtamisesta mitään. Hauskoja vastauksia muutenkin vn900lla.
Kaljankittaaja vastailee itselleen ja ajatus pätkii.
- sekoaa....
Venat siellä voi seota jos pahasti käy.
- vn900.,.
Vn 900 vaihteet menee päälle kun kassaholvinovi,hyvä ja kestävä aski,eipä tuo varmaan mitään tuhoja tehny,itse 2kpl omistaneena voin suositella pyörää,tuli kokeiltua välissa 1600cc mutta palasin pienempään joka mukavampi ja kulkupuolessakaan ei häviä isommalleen,tosi mukava mylly.Ainoa mitä huomannu jotta 1.yksilö joka oli custom-malli piti ilmapumppu tankin alla kovempaa nakutusta ja meno oli nykivämpää kun nykyinen classik-mallilla,taisi käydä laihemmalla vaikka sama vm.,classik-malli jotenkin vaan tuntuu istuvan mulle paremmin ja enempi ison pyörän tuntua .....
- kawaaaaa
vn900.,. kirjoitti:
Vn 900 vaihteet menee päälle kun kassaholvinovi,hyvä ja kestävä aski,eipä tuo varmaan mitään tuhoja tehny,itse 2kpl omistaneena voin suositella pyörää,tuli kokeiltua välissa 1600cc mutta palasin pienempään joka mukavampi ja kulkupuolessakaan ei häviä isommalleen,tosi mukava mylly.Ainoa mitä huomannu jotta 1.yksilö joka oli custom-malli piti ilmapumppu tankin alla kovempaa nakutusta ja meno oli nykivämpää kun nykyinen classik-mallilla,taisi käydä laihemmalla vaikka sama vm.,classik-malli jotenkin vaan tuntuu istuvan mulle paremmin ja enempi ison pyörän tuntua .....
tankin alla mitään ilmapumppua ole. Kyllä se on bensapumppu:)
- joo-o..,
kawaaaaa kirjoitti:
tankin alla mitään ilmapumppua ole. Kyllä se on bensapumppu:)
Joku venttiili siellä kyllä naksuu liittyen päästöihin, ilman saantia ohjailee,bensapumppu sit erikseen,näin ainaskin valtuutettu huolto kertoi kun ääntelyä ihmettelin,vaan eipä kuulu yhtä terävästi
classik-mallissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot14917357Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss459994Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?345836Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463190Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.152876Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252802"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562672Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862588- 1351831
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen361819