Vaihteet vn900

Vaihteet

Moikka.
Vaihdoin vahingossa kolmoselta kakkoselle kiihdytyksessä, kun piti vaihtaa isommalle. Painoin kyllä äkkiä kytkintä, pieni kiljahdus kuulu jostain, oisko ollu kytkin tai rengas. Kyllä säikähdin kun on uusi pyörä ja harmittelin mutta ei kuitenkaan hajonnut ja en kaasu pohjassa kiihdytellyt. On vähän outo vielä se vaihdekeppi.
Semmosta että mikähän vois ekana hajota jos oikein huonosti kävis vai onko kytkin sellainen että luistaa tuollaisessa tilanteessa?
VN900.

7

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VN900

      Vaikee sanoa mitä hajoaa mut varmaan jotain hajoaa, vaihdelaatikko, kampiakseli..... Itse en ole harrastanut tuota kantapäällä vaihtamista, vaan ihan saappaan kärjellä. On sen verran sutjakkaasti toimiva aski 900:ssa että mä en ainakaan kaipaa tuota kantapääspedua.

      • vlr1800

        puhunut kantapäällä vaihtamisesta mitään. Hauskoja vastauksia muutenkin vn900lla.


      • koffIII
        vlr1800 kirjoitti:

        puhunut kantapäällä vaihtamisesta mitään. Hauskoja vastauksia muutenkin vn900lla.

        Kaljankittaaja vastailee itselleen ja ajatus pätkii.


    • sekoaa....

      Venat siellä voi seota jos pahasti käy.

      • vn900.,.

        Vn 900 vaihteet menee päälle kun kassaholvinovi,hyvä ja kestävä aski,eipä tuo varmaan mitään tuhoja tehny,itse 2kpl omistaneena voin suositella pyörää,tuli kokeiltua välissa 1600cc mutta palasin pienempään joka mukavampi ja kulkupuolessakaan ei häviä isommalleen,tosi mukava mylly.Ainoa mitä huomannu jotta 1.yksilö joka oli custom-malli piti ilmapumppu tankin alla kovempaa nakutusta ja meno oli nykivämpää kun nykyinen classik-mallilla,taisi käydä laihemmalla vaikka sama vm.,classik-malli jotenkin vaan tuntuu istuvan mulle paremmin ja enempi ison pyörän tuntua .....


      • kawaaaaa
        vn900.,. kirjoitti:

        Vn 900 vaihteet menee päälle kun kassaholvinovi,hyvä ja kestävä aski,eipä tuo varmaan mitään tuhoja tehny,itse 2kpl omistaneena voin suositella pyörää,tuli kokeiltua välissa 1600cc mutta palasin pienempään joka mukavampi ja kulkupuolessakaan ei häviä isommalleen,tosi mukava mylly.Ainoa mitä huomannu jotta 1.yksilö joka oli custom-malli piti ilmapumppu tankin alla kovempaa nakutusta ja meno oli nykivämpää kun nykyinen classik-mallilla,taisi käydä laihemmalla vaikka sama vm.,classik-malli jotenkin vaan tuntuu istuvan mulle paremmin ja enempi ison pyörän tuntua .....

        tankin alla mitään ilmapumppua ole. Kyllä se on bensapumppu:)


      • joo-o..,
        kawaaaaa kirjoitti:

        tankin alla mitään ilmapumppua ole. Kyllä se on bensapumppu:)

        Joku venttiili siellä kyllä naksuu liittyen päästöihin, ilman saantia ohjailee,bensapumppu sit erikseen,näin ainaskin valtuutettu huolto kertoi kun ääntelyä ihmettelin,vaan eipä kuulu yhtä terävästi
        classik-mallissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe