Mä en kestä viime kesänä mulle syntyi pikkusisko, joka syntyi keskosena. Sisko kiidätettiin teho-osastolle heti syntymänsä jälkee. Näin siskoni ekan kerran vasta 2pv päästä ja se oli hirveä näky. Letkuja joka paikassa, happikaapissa ja hengityskoneessa. Mä en kestäny sitä näkyä sillon, aloin vaa itkemää. Siskon vointi alkoi parantua ja se jatkui sellaset viikon verran, kun taas tuli komplikaatioita. Siskon sydän pysähtyi vaan yht äkkiä ja lääkärit sai sen taas pelittämään. Taas kunto alkoi parantua, mutta hengityskoneesta ei päästy eroon. Sisko oli hyvissä voineissa muutaman päivä ja sain sitä pitää sylissä vähän aikaa sillon. Sisko hymyili ekan kerran ja piti kädestä kiinni. Ajattelin silloin että tässä on viellä toivoa. Sisko kunto alkoi taas mennä tosi huonoon kuosiin. Tippoja tuli lisään ja hengityskoneessa pysyttiin. Löydettiin sydämmestä vikaa ja paljon muuta. Kävimme joka päivä sairaalassa. Lääkäri tuli yhtenä päivänä puhumaan meille ja kertoi, että toivoa ei ole enää paljoa. Silloin meille kaikille tuli itku. Lääkäri kertoi, että hätäkaste pitäisi antaa jos joitan nyt sitte käy. Nimeksi sisko sai Emmi. Kun Emmi oli 8vk vanha loppu oli lähellä, mutta sikeesti tyttö jaksoi 3kk asti. Silloin loppu tuli. Sairaalasta soitettin ja kerrottiin että Emmi on kuollut.
En pääse ikinä yli tästä, itken edelleen siskoa. Miten mä ikinä pääsen yli Emmin kuolemasta? :( Mulla on ikävä siskoo !!=(
Pikkusisko kuoli
13
2204
Vastaukset
- meorinell
Otan osaa! Tuommonen on ihan kauheeta, kun sisko kuolee ja vielä niin, että häntä on ehtinyt pitää sylissä. Mua itteeni rupes itkettämään toi sun kirjotus. Mut jaksamisia sulle, kyllä se varmasti ajan kanssa hellittää. Toivottavasti tästä oli edes hieman lohtua sulle.
- veerus-ka
Otan kamalasti osaa :( Tosi surullista tuo :( Ihanasti kerroit Emmistä :)) Koita jaksaa !!!
- angel-
jaksamisia sulle. Ajattele asiaa niin että Emmillä on nyt parempi olla. Jatka elämääsi mutta älä unohda siskoasi joka taisteli kuolemaa vastaan.
- mary star
voimia sulle TOSI PALJON :o
mua alko itkettää ihan kamalasti :(:( sulla pitää muistaa että emmi oli tosi vahva ja se on nyt paremmassa paikassa, ei tarvitse enää taistella vaan siitä pidetään tosi hyvää huolta. - *.-
Hirveetä, mietin kun mä nään painajaisii et veljeni kuolee. Ja siks oon herkkä itkemään.
Otan osaa 100%, ehdit viel saada sen hymyileen ja pitään sylissä :)
Siskos oli tarmokas, jakso 8kk ♥
Itkin ku luin tota, tosi herkkä asia mulle, koska nään painajaisia että veljeni kuolee, tosin siihen että se toteutuisi ei ole perusteluja...
Mutta jaksele :)- batmantorpeedo
Puhut paskaa.
- tyytyrrr
emmi on nyt kuollut haudassa. otan osaa mitä suurímmiten. pahoittelen. oma isosiskoni kuoli 7 vuotta sitten keuhkokuumeeseen
- RamiarJ
hautaan vaa T: ramiar
- batmantorpeedo
Itse kuolin kanssa melkein, kävi ilmi vasta 33kk päästä, että olinkin elossa.
- Hulttiohans
voimia batman, naurettavaa, että joku jaksaa valittaa jostain tollasesta ku ei ees osannu puhua
- batmantorpeedo
Olin tuolloin raksalla töissä?
- TortillaJones
itekin kerran olin töissä, voiko tämä olla sattumaa... olen m 22v, 182cm/56kg, lähetäänkö bingoon
- batmantorpeedo
Nyt puhuu kohtalon kivekset, mennään bingoon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485