Spiritismistä???

Joku...

Voisko joku kertoo miten se tapahtuu ja mitä siihen tarvitaan??? Olisin halukas tietämään ja voisin itsekin kokeilla sitä.

6

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylipappi

      Tarvii olla neljä pelaajaa.Laudan voi tehdä itse;piirrä pahville n.50cm ympyrä johon laitat aakkoset ja numerot 0-9 sekä ympyrän sisään Kyllä ja Ei kohdat.Laittakaa juomalasi ylösalaisin keskelle lautaa ja asettakaa jokainen toisen käden etusormi kevyesti lasin päälle.Sen jälkeen voitte tehdä kysymyksiä,lasi tavaa vastaukset.Ajankohta tulisi olla yö,mieluummin klo23.00 jälkeen.Huone tulee pimentää,ainoastaan yksi kynttilä saa valaista huoneen.Ja kannattaa olla selvinpäin ja asiattomia kysymyksiä tulee välttää.Jos lasi "villiintyy ",keskeyttäkää peli heti.Kannatttaa lukea asiasta myös tuolta yliluonnolliset ilmiöt keskustelusta,homma ei ole täysin vaaratonta.

      • Tuittu

        "onko kukaan kokeillut" kirjotuksessa on toisenlainen ohje...


      • noita91
        Tuittu kirjoitti:

        "onko kukaan kokeillut" kirjotuksessa on toisenlainen ohje...

        Kerro mikä se ohje siellä on... Olisin halukas tietämään...


    • minä, pessimisti

      joo, kannattaa varoa. se ei ole ihan vaaratonta. oon kuullu paljon pelottavia tarinoita, joissa yksi kuolee. en tiiä et onx ne totta, mutta en oo ite kokeillu....

    • tytti

      joo.. melkosta hommaa yks vaan ottaa ohjat käsiin ja manibuloi tosetkin siihen!

    • Valonkantaja

      Kopioin tähän tekstin jonka olin kirjoittanut toisaalle kyseisestä aiheesta henkilölle joka kyseli spiritismistä:

      Näillä asioilla ei kannata leikkiä!
      Kirjoittanut: VALONKANTAJA, 3.7.2004 klo 11.26

      Pelko on yleensä turhaa, mutta spritismiä koskien pieni varoituksen sana. Se todellakin toimii, mutta sillä ei pidä leikkiä. Eli pelkästä uteliaisuudesta ja ennustamisen halusta en suosittele sitä tekemään. Siinä todellakin PITÄISI tietää kenen/minkä hengen tai voiman kanssa on tekemisissä. Ja pitäisi myös osata "suojautua" pahoilta hengiltä jotka juuri yrittävät viedä mielenterveyden, harhauttaa ja kertovat kaikenlaista epäolennaista ja pelottavaa. Ja jotka helposti pystyvät juuri spiritismin avulla "ottamaan yhteyttä". Pitäisi olla yhteydessä rakkaudellisiin korkean tason valo-olentoihin oppaisiin ja enkeleihin. Jos ei henkisistä asioista tarpeeksi tiedä ja jos ei tiedä mitä edellä tarkoitin, vaan tuli mieleen lisäkysymyksiä henkisistä tasoista ym. ET OLE VALMIS tuollaiseen, enkä sitä suosittele.
      Vinkiksi vielä, että valon ja rakkauden palveluksessa olevat olennot eivät pääsääntöisesti työskentele tuollaisten "apuvälineiden" välityksellä, eivätkä he myöskään yleensä "ennusta" mitään, eivätkä varsinkaan kerro ilman asianomaisen lupaa toisten elämästä mitään.
      Siskoni sairastui mielenterveydellisesti, koska ei tiennyt mitä teki ja vain "pelleili" laudalla. Hän ei ollut siihen henkisesti valmis.
      Henkiset kyvyt ja voimavarat "aukeavat" meille luonnostaa juuri oikeaan aikaan ja vain ne mitä todella tarvitsemme ja silloin kun olemme siihen valmiita. Sisimmästänne löydätte paremmat vastaukset ja tiedot kuin mistään laudoista.
      Jos kuitenkin kaikesta huolimatta haluatte spiritismiä kokeilla, suosittelen että hakeutuisitte edes sellaisen henkilön, esim. meedion luokse joka asioista tietää. Häneltäkin kannatta varmistaa, "kenen laskuun hän toimii". Eli onko hän valon vai pimeyden voimien puolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe