no minua avovaimo vänkää maistraattiin ja perintöäkin sain.ajattelin jos jotenkin voisin siirtää entisiä perintörahoja turvaan häneltä mutta nuo entiset perintörahat, niillä olen ottanut lainaa lisää.tilini aion ainakin tyhjentää sukanvarteen ennen maistraatissa vihkimistä.mitäs sanotte? lisäksi avopuoliso ei aio jäädä samaan talouteen jos hän joutuu niinsanotusti tekemään ilmaiseksi töitä tontillamme(josta omistan kaksi kolmasosaa)onko tuo häneltä reilua?
Vastaukset 4
- viisas ratkaisu?
Olisihan sitten selvät sävelet kuka mitäkin omistaa?
- ftghfv
vaan, että on toooosi "hyvällä" pohjalla tuo teidänkin suhteenne, kun sulla on täys paniikki päällä jemmata SU rahoja sukan varteen ennen avioitumista! Oot jo valmiiksi päättänyt, että homma menee reisille, vai..??? Kiertäisi tollasen tyypin kaukaa, mutta etpä ole onneksi mun murheeni. No, avioehto on tietysti fiksu veto, sillä saat perintöroposesi turvaan. Ja mitä tulee tuohon, että omistat tontistanne 2/3 osaa... No, en ihmettele avokkisi kantaa - tuskin olis sunkaan mielestä reilua raataa toisen suurimmaksi osaksi omistamalla tontilla..?
- Leilaalailaa
Ja oikein teet kun turvaat omaisuutesi, akka tuntuu olevan tavanomaista saalistajatyppiä jonka pitää saada rahaa joka asiasta.
Voimia sinulle ja turvaa rahasi - sukat__hukassa
Sukanvarsirahat kannattaa piilottaa hieman ennen eron 1-vaihetta. Vihkiessä siitä ei ole mitään hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 49883
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11853- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o44770- 60750
- 57667
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60597
- 67576
- 112539
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 47495
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
- 24429
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420