tjaah

hitsari...

no minua avovaimo vänkää maistraattiin ja perintöäkin sain.ajattelin jos jotenkin voisin siirtää entisiä perintörahoja turvaan häneltä mutta nuo entiset perintörahat, niillä olen ottanut lainaa lisää.tilini aion ainakin tyhjentää sukanvarteen ennen maistraatissa vihkimistä.mitäs sanotte? lisäksi avopuoliso ei aio jäädä samaan talouteen jos hän joutuu niinsanotusti tekemään ilmaiseksi töitä tontillamme(josta omistan kaksi kolmasosaa)onko tuo häneltä reilua?

4

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisas ratkaisu?

Olisihan sitten selvät sävelet kuka mitäkin omistaa?

• ftghfv

vaan, että on toooosi "hyvällä" pohjalla tuo teidänkin suhteenne, kun sulla on täys paniikki päällä jemmata SU rahoja sukan varteen ennen avioitumista! Oot jo valmiiksi päättänyt, että homma menee reisille, vai..??? Kiertäisi tollasen tyypin kaukaa, mutta etpä ole onneksi mun murheeni. No, avioehto on tietysti fiksu veto, sillä saat perintöroposesi turvaan. Ja mitä tulee tuohon, että omistat tontistanne 2/3 osaa... No, en ihmettele avokkisi kantaa - tuskin olis sunkaan mielestä reilua raataa toisen suurimmaksi osaksi omistamalla tontilla..?

• Leilaalailaa

Ja oikein teet kun turvaat omaisuutesi, akka tuntuu olevan tavanomaista saalistajatyppiä jonka pitää saada rahaa joka asiasta.
      Voimia sinulle ja turvaa rahasi

• sukat__hukassa

Sukanvarsirahat kannattaa piilottaa hieman ennen eron 1-vaihetta. Vihkiessä siitä ei ole mitään hyötyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      153
      1684
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      20
      1160
    3. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      88
      1090
    4. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      42
      1066
    5. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      66
      891
    6. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      107
      866
    7. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      45
      808
    8. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      794
    9. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      183
      778
    10. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      68
      771
    Aihe