no minua avovaimo vänkää maistraattiin ja perintöäkin sain.ajattelin jos jotenkin voisin siirtää entisiä perintörahoja turvaan häneltä mutta nuo entiset perintörahat, niillä olen ottanut lainaa lisää.tilini aion ainakin tyhjentää sukanvarteen ennen maistraatissa vihkimistä.mitäs sanotte? lisäksi avopuoliso ei aio jäädä samaan talouteen jos hän joutuu niinsanotusti tekemään ilmaiseksi töitä tontillamme(josta omistan kaksi kolmasosaa)onko tuo häneltä reilua?
tjaah
4
637
Vastaukset
- viisas ratkaisu?
Olisihan sitten selvät sävelet kuka mitäkin omistaa?
- ftghfv
vaan, että on toooosi "hyvällä" pohjalla tuo teidänkin suhteenne, kun sulla on täys paniikki päällä jemmata SU rahoja sukan varteen ennen avioitumista! Oot jo valmiiksi päättänyt, että homma menee reisille, vai..??? Kiertäisi tollasen tyypin kaukaa, mutta etpä ole onneksi mun murheeni. No, avioehto on tietysti fiksu veto, sillä saat perintöroposesi turvaan. Ja mitä tulee tuohon, että omistat tontistanne 2/3 osaa... No, en ihmettele avokkisi kantaa - tuskin olis sunkaan mielestä reilua raataa toisen suurimmaksi osaksi omistamalla tontilla..?
- Leilaalailaa
Ja oikein teet kun turvaat omaisuutesi, akka tuntuu olevan tavanomaista saalistajatyppiä jonka pitää saada rahaa joka asiasta.
Voimia sinulle ja turvaa rahasi - sukat__hukassa
Sukanvarsirahat kannattaa piilottaa hieman ennen eron 1-vaihetta. Vihkiessä siitä ei ole mitään hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432468
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1022250- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811142