no minua avovaimo vänkää maistraattiin ja perintöäkin sain.ajattelin jos jotenkin voisin siirtää entisiä perintörahoja turvaan häneltä mutta nuo entiset perintörahat, niillä olen ottanut lainaa lisää.tilini aion ainakin tyhjentää sukanvarteen ennen maistraatissa vihkimistä.mitäs sanotte? lisäksi avopuoliso ei aio jäädä samaan talouteen jos hän joutuu niinsanotusti tekemään ilmaiseksi töitä tontillamme(josta omistan kaksi kolmasosaa)onko tuo häneltä reilua?
tjaah
4
627
Vastaukset
- viisas ratkaisu?
Olisihan sitten selvät sävelet kuka mitäkin omistaa?
- ftghfv
vaan, että on toooosi "hyvällä" pohjalla tuo teidänkin suhteenne, kun sulla on täys paniikki päällä jemmata SU rahoja sukan varteen ennen avioitumista! Oot jo valmiiksi päättänyt, että homma menee reisille, vai..??? Kiertäisi tollasen tyypin kaukaa, mutta etpä ole onneksi mun murheeni. No, avioehto on tietysti fiksu veto, sillä saat perintöroposesi turvaan. Ja mitä tulee tuohon, että omistat tontistanne 2/3 osaa... No, en ihmettele avokkisi kantaa - tuskin olis sunkaan mielestä reilua raataa toisen suurimmaksi osaksi omistamalla tontilla..?
- Leilaalailaa
Ja oikein teet kun turvaat omaisuutesi, akka tuntuu olevan tavanomaista saalistajatyppiä jonka pitää saada rahaa joka asiasta.
Voimia sinulle ja turvaa rahasi - sukat__hukassa
Sukanvarsirahat kannattaa piilottaa hieman ennen eron 1-vaihetta. Vihkiessä siitä ei ole mitään hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684