Meillä on 3 vuotias leikattu kolli ruuaksi kelpaa vain SHEBA ja nappuloina ROYAL CANIN .Syö kalaakin ainoastaan Norjanlohta ja kuhaa fileenä.Itse on herra talon tavoille opetettu.Onko samanlaisia kokemuksia.
herranruoka
4
207
Vastaukset
- jokuuuuu
Kyllä se kissa tottuu siihen, mitä opetetaan. Jos annetaan vaikkapa Shebaa koko ikänsä ja sitten jonain päivänä whiskassia, niin eipä se välttämättä tykkää whiskassista ollenkaan. :DD Sheba Luxurieshan sisältää paljon lihaa whiskassiin nähden, joten ei ihme, jos paremmin kaupaksi menee. Tosin Luxuriessa ei ole lisätty vitamiineja... mutta se "normaali" shebavuoka sisältää kyllä vitamiinitkin tietääkseni, mutta ei lihaa aivan niin paljoa. Joop noh.. meidän kissa syö latzia ja siitäkin nuolasee kastikkeet tai lähinnä hyytelöt ja liha jää usein syömättömäksi. On se joskus sheba luzuriesta saanut ja siitä syökin kaikki. :D
- kaksi hienoa neitiä
Meidän kissat syö vain täysliharuokia, eli Shebalta vastaisi sitä luxuries-purnukkaa, tai raksua, vähän hintavampaa merkkiä kuin RC. Oma vika tämäkin, onneksi ulkomailta saa tilattua halvalla.
- hiirikissa
Meidän kissa(n.1v) ei ole koskaan tykännyt kalasta. Monenlaista olen tarjonnut. Raksuistakaan ei erikoisemmin välitä, nyt on tuota RC:tä sekin ruvennut syömään. Noista pussiruuista se nuoleskelee merkistä riippumatta kastikkeet tai hyytelöt, toki vähän niitä syö, mutta ei ole niin nälkä että kupin söisi tyhjäksi. Hyla-kermaviiliä syö hieman ja sitten broilerin filettä, siitä se tykkää. Maksaa keitettynä, joskus sydäntä ja porsaansuikalelihaa. Toki myös nautaa. Nyt se kyllä näkyy tuolta aitan nurkista saalistaneen jo hiiriäkin. Kyllä se aikansa leikittyään kaiketi syö nekin.
Minä itse syön sitten makkaraa ja perunaa:(- : ))
antaa ruuat pieninä määrinä eikä raksua jatkuvasti tarjolla. Jos kissalla on jatkuvasti raksua, ei sille ehdi tulla niin nälkä että viitsisi syödä jos ei tykkää tai ei muuten vaan miellytä.
Ja vaihtakaa RC pois, saatte halvemmallakin parempaa (esim. Brit Care, Orijen, Acana, Applaws..).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161