Goldstone

nuupoz

Aurinkomatkoilla näyttää parille heinäkuun lähdölle olevan matkoja Goldstone hotelliin, joka viime vuonna mielestäni pyöri Takeoffin listoilla. Onko kukaan siis kokenut ko. hotellia? Onko millainen? Mielelläni kuulisin mahdollisimman paljon tietoa mutta lähinnä nyt ruoka, henkilökunta, huoneet, siisteys, sijainti yms. kiinnostaisi. Kiitän vastanneita ja ihanaa Marmaris-kesää kaikille ! :)

2

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmäkö oon

onko koskaan tullut mieleen googlata tietoja ja sitten kysyä lisätietoja.

Moro!
      Olin viime vuonna toukokuussa Gold Stonessa. Ite pidin kovasti hotellista. Ja kun syyskuussa kävin uudemman kerran Marmariksessa kävin moikkaamassa hotellin henkilökuntaa muutaman kerran.

Gold Stone sijaitsee noin 2,5 km keskustasta (Atatürkin patsaalta). Jos olet aiemmin käyny Marmariksessa Aurinkomatkalla, niin hotelli on lähes Boran klinikan vieressä. Hotelli on pieni, muistaakseni 20 huonetta, ja se sijaitsee noin 200 m rannalta. Ranta näkyy, koska hotellin ja rannan välissä on tyhjä alue. Hotellissa on asiakkaina pääasiassa brittejä. Huoneet ovat pieniä, hiukan kuluneita, mutta siistejä. Uima-allas alue on niin ikään pieni, mutta sinne mahtuu kyllä aurinkoa ottamaan. Söin muutaman kerran hotellilla ja pidin ruuasta, varsinkin sunnuntain special oli herkullinen. Ravintolassa on ohjelmaa vain kerran viikossa tiistaisin (viime vuonna) se "pakollinen" grilli-ilta. Huoneen hintaan sisältyy aamiainen joka on buffet, kylläkin vaatimaton, mutta ajaa asiansa.

En ole tänä vuonna käynyt Marmariksessa enkä ollu yhteydessä Gold Stoneen, joten tämään vuoden henkilökunnasta en tiedä. Viime vuonna ravintolan henkilökunta vaihtui osin jo kesäkuun alussa, koska pojat väsyivät hotellin työtahtiin. (Yks kylläkin sai potkut, kun ei osannu englantia.)

Voin suositella hotellia lämpimästi kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51