Etsiskelen kaverimielessä aluksi meseen hemmoja! Rakastan esim. Cosplayta, joten olisi ihanaa tutustua sellaseen, joka välittää aiheesta! Anime ja manga menee. Vain vuosihaitarista 90-95. Ole tyttö tai poika, kunha olisi jotain samankaltasuutta friikkisyyttä cosplaytä/animea ja mangaa/muotia ja sen sellaista kohtaan. Olen eläinrakas kanssa! =D RRRRRRRRRRakastan kirpputoreja. Sieltä löytää aina jotain erilaista :D
Riittää hyvin että olet sentään omaitsesi! Ja Uudeltamaalta, jos joskus voisi tavatakin :))
mailaa osoitteeseen: [email protected], niin katsotaa mesehommaa sitten ;) kuva on AINA PLUSSAA
Hei sinä Cosplay-friikki Uudeltamaalta!
4
413
Vastaukset
- Laku_MUffin
:D vuosihaitari........ meinaa siis 1990 VIIVA 1995 ja siit välilt.
Riittää ku on vähä perillä ni tajuu ton ;DDDDDD Missäs päin Uuttamaata mahdat asua,jos saan kysyä? Mä asun tällä hetkellä Järvenpäässä ja ikääkin on jo 19 vuotta. :3 Ja animanga-friikki myöskin,vaikken pukeudukaan niinsanotusti japanilaisittain ja cosplaytakin on tullut harkittua. :3
- ............
Anteeks aloittajalle kun tungen tähän keskusteluun, mut nyt on pakkorako! :D Nimittäin toinen 19-vuotias anime/manga/cosplayfriikki järvenpääläinen täälläkin! Pukeudun muuten aika tavismaisesti niin se ei näy, cossannut oon muutamia kertoja ja tarkotuksena olis ensi vuodeksi saada väsättyä uusia pukuja :3
Jos vaikka haluisit tutustua muhunkin, niin pistä ihmeessä viestiä: [email protected] ja voin vaikka ton e-mailin kautta laittaa mesen tai voidaan vaan sähkäröidä yms. ^^
moikkss!! ööhh..................totaa.....MUN AIVOT JÄÄTY!!!!MUN PITI KIRJOITTAA JOTAIN MUTT MIE EN MUSITA ETT MITÄ!!!!!......hitto................no ittekin oon anime ja manga fani ja oon 14 . w mutt täytän 15. ens kuussa...... ett silleen......jaa mun tää luukkuun tai mikä se ny olikaan..... [email protected]
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943889Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512762Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per771340Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181266Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101169Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020961- 46954
- 48881
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt215854Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä106662