Etsiskelen kaverimielessä aluksi meseen hemmoja! Rakastan esim. Cosplayta, joten olisi ihanaa tutustua sellaseen, joka välittää aiheesta! Anime ja manga menee. Vain vuosihaitarista 90-95. Ole tyttö tai poika, kunha olisi jotain samankaltasuutta friikkisyyttä cosplaytä/animea ja mangaa/muotia ja sen sellaista kohtaan. Olen eläinrakas kanssa! =D RRRRRRRRRRakastan kirpputoreja. Sieltä löytää aina jotain erilaista :D 
Riittää hyvin että olet sentään omaitsesi! Ja Uudeltamaalta, jos joskus voisi tavatakin :))
mailaa osoitteeseen: [email protected], niin katsotaa mesehommaa sitten ;) kuva on AINA PLUSSAA
Hei sinä Cosplay-friikki Uudeltamaalta!
4
412
Vastaukset
- Laku_MUffin:D vuosihaitari........ meinaa siis 1990 VIIVA 1995 ja siit välilt. 
 Riittää ku on vähä perillä ni tajuu ton ;DDDDDD
- Missäs päin Uuttamaata mahdat asua,jos saan kysyä? Mä asun tällä hetkellä Järvenpäässä ja ikääkin on jo 19 vuotta. :3 Ja animanga-friikki myöskin,vaikken pukeudukaan niinsanotusti japanilaisittain ja cosplaytakin on tullut harkittua. :3 - ............Anteeks aloittajalle kun tungen tähän keskusteluun, mut nyt on pakkorako! :D Nimittäin toinen 19-vuotias anime/manga/cosplayfriikki järvenpääläinen täälläkin! Pukeudun muuten aika tavismaisesti niin se ei näy, cossannut oon muutamia kertoja ja tarkotuksena olis ensi vuodeksi saada väsättyä uusia pukuja :3 
 Jos vaikka haluisit tutustua muhunkin, niin pistä ihmeessä viestiä: [email protected] ja voin vaikka ton e-mailin kautta laittaa mesen tai voidaan vaan sähkäröidä yms. ^^

- moikkss!! ööhh..................totaa.....MUN AIVOT JÄÄTY!!!!MUN PITI KIRJOITTAA JOTAIN MUTT MIE EN MUSITA ETT MITÄ!!!!!......hitto................no ittekin oon anime ja manga fani ja oon 14 . w mutt täytän 15. ens kuussa...... ett silleen......jaa mun tää luukkuun tai mikä se ny olikaan..... [email protected] 
 :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738084
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu903634
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413300
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi553252
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112975
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään212950
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k452834
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833