Iltatöitä?

joku

Joo eli kesätyö jäi saamatta mut aattelin hakea sittenkin iltatöitä jotka jatkuis syksyllä et rahaa tulis tasasesti. Lukion eka vuos nyt takana ja mietin et mistä kannattaa töitä lähteä hakemaan ja mihin kannattaa ruveta soittelemaan, ja mitkä on sopivii aloi tälläi iltatyöks?

12

15080

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö -86

      Itse teen lehtimyyjän hommia. Olen lukion tokalla ja tehnyt puhelinmyyjän hommia jo melkein 9kk... Hyvä palkka, minulla n.600e/kk, eli tuntipalkka n.6-9e. Teen töitä n.18h/viikossa ja sen jaksaakin, varsinkin kun työ on helppoa ja mukavaa...
      Jos haluat ottaa minuun yhteyttä, voin kertoa lisää työstäni, antaa neuvoja ja numeroita ja osoitteita mihin kannattaa soittaa ym...ym...
      Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos kysymyksiä tulee:
      [email protected]

      Ja vaikka kysymys tuntuisi kuinka tyhmältä, vastaan silti. Taidat olla itse -87 syntynyt, eli vuoden minua nuorempi vai?

      • kysymys

        Onko tuohon hommaan ikärajaa ?


      • tyttö -86
        kysymys kirjoitti:

        Onko tuohon hommaan ikärajaa ?

        Aika harvoin. Tai alin ikäraja taitaa olla jotain 13 tai 14wee. Varma en tietenkään ole... Mutta näin uskoisin.


      • lisää
        tyttö -86 kirjoitti:

        Aika harvoin. Tai alin ikäraja taitaa olla jotain 13 tai 14wee. Varma en tietenkään ole... Mutta näin uskoisin.

        eli saisiko näin 14 vuotias tötä sieltä , ja missä kaupungissa tämä on ?


      • tyttö -86
        lisää kirjoitti:

        eli saisiko näin 14 vuotias tötä sieltä , ja missä kaupungissa tämä on ?

        Tietoa toimipaikoista löytyy tuolta: www.hyvatlehdet.fi ja sieltä toimipaikat. Toimipaikkoja on monessa kaupungissa esim.Porissa, Turussa ja Kankaanpäässä.

        Lisätietoa saat myös minulta [email protected]
        Voit kysyä mieleesi tulevia kysymyksiä ja jos töihin pääset voin myös antaa muutamia hyviä myyntikikkoja...


      • ...
        tyttö -86 kirjoitti:

        Tietoa toimipaikoista löytyy tuolta: www.hyvatlehdet.fi ja sieltä toimipaikat. Toimipaikkoja on monessa kaupungissa esim.Porissa, Turussa ja Kankaanpäässä.

        Lisätietoa saat myös minulta [email protected]
        Voit kysyä mieleesi tulevia kysymyksiä ja jos töihin pääset voin myös antaa muutamia hyviä myyntikikkoja...

        Mees pedofiilipappa kotiis siitä pieniä tyttöjä kiusaamasta. Ei lehdenmyynnissä oo kikkoja. Jos joku haluaa tilata lehtiä niin eiköhän se sen osaa tehdä muutenki. Täysjärkisiä ihmisiä tuskin kukaan pystyy taivuttelemaan tilaamaan jotain lehteä. Lehdenmyyjät pitäis muutenki viedä nurkan taa ja antaa hellä niskalaukaus.


      • ex lehtimyyjä
        ... kirjoitti:

        Mees pedofiilipappa kotiis siitä pieniä tyttöjä kiusaamasta. Ei lehdenmyynnissä oo kikkoja. Jos joku haluaa tilata lehtiä niin eiköhän se sen osaa tehdä muutenki. Täysjärkisiä ihmisiä tuskin kukaan pystyy taivuttelemaan tilaamaan jotain lehteä. Lehdenmyyjät pitäis muutenki viedä nurkan taa ja antaa hellä niskalaukaus.

        tuo lause "lehtimyyntiin ei ole kikkoja ja että jokainen ostaa itse jos ostaa" hörähti korvaani. Olet varmasti itse henkilö joka tekeen asian näin ja varmasti sen sanotkin jos sulle joku soittaa kyseisillä asioilla. kuulut kuitenkin tähän ryhmään mutta toki niitä muitakin mielipiteitä on olemassa. Täytyy kuitenkin muistaa että aikoinaan myydessäni lehtiä, lähes joka toinen tilaus tuli sen takia että asiakas sanoi että olit niin hyvä myyjä että on pakko ottaa. lehtimyyjiäkin arvostetaan, tosin ne ovat ne fiksut ihmiset joita on valitettavan pieni määrä mutta he ymmärtävät sen työnä, haastavuutena, ja arvostavat sitä että joku jaksaa tehdä näitäkin hommia. Itse myin alussa perus myyntipuheellani n. 1lehden päivä, ja kun vaihdoin myyntityyliäni oli paras päivä 26lehtitilausta, ja keskiarvo n. 10 tilausta päivä.

        t.konkari


      • nykyaikainen ihhminen
        ex lehtimyyjä kirjoitti:

        tuo lause "lehtimyyntiin ei ole kikkoja ja että jokainen ostaa itse jos ostaa" hörähti korvaani. Olet varmasti itse henkilö joka tekeen asian näin ja varmasti sen sanotkin jos sulle joku soittaa kyseisillä asioilla. kuulut kuitenkin tähän ryhmään mutta toki niitä muitakin mielipiteitä on olemassa. Täytyy kuitenkin muistaa että aikoinaan myydessäni lehtiä, lähes joka toinen tilaus tuli sen takia että asiakas sanoi että olit niin hyvä myyjä että on pakko ottaa. lehtimyyjiäkin arvostetaan, tosin ne ovat ne fiksut ihmiset joita on valitettavan pieni määrä mutta he ymmärtävät sen työnä, haastavuutena, ja arvostavat sitä että joku jaksaa tehdä näitäkin hommia. Itse myin alussa perus myyntipuheellani n. 1lehden päivä, ja kun vaihdoin myyntityyliäni oli paras päivä 26lehtitilausta, ja keskiarvo n. 10 tilausta päivä.

        t.konkari

        vuosia olen ihmetellyt, miksi sellaista käsitettä edes on kuin "puhelinmyyjä". tunnen about 20-30 ihmistä omassa kaupungissa ja kertakaikkiaan kukaan ei ikinä ostaisi puhelimesta mitään, tahi edes jaksaisi kuunnella jonkun moottorisuun tuputusta ja rahankerjuuta puhelimessa. sen lisäksi että lehdet on jälkeenjäänyt tapa ottaa selvää asioista tai viihdyttää itseään, ovat ne ylimääräistä jätepaperin tuottoa ympäristöongelman kanssa kamppailevalla planeetallamme. aito vilpitön epäilykseni on, että puhelinmyyntifirmoja käytetään veronkiertoon ("verosuunnitteluun") tai rahanpesuun ja nuoret hehkeät tyttöset palkataan toimistoon vain uskottavan toiminnan luomiseksi. sitä teoriaa tukee jo lehtimyntifirmojen talous-epäselvyydet ja merkilliset lyhennenimet ja omistajudet joista ei luonnollisen henkilön nimeä lopulta koskaan löydy.

        joku etsivä tai tutkija saisi tästä aiheesta kunnon sulan hattuun kun kartoittaisi koko toiminnan perin pohjin ja julkaisisi jossain M.O.T tai A-studiossa.


    • PuppeliBoy69

      Sama ongelma itellä, tekis mieli tehä vaikka mitä mut sit kattoo tilille niin se rajottaa aika rajusti :S

      • jälkihuollossa

        tarkoitit varmaan että kaikki tuet vähentyvät. ei opiskeluaikaisesta työpaikasta oikeastaa mitn hyötyä jos asuu omassa asunnossa koska sossu vähentää toimeentulotukea sitä mukaan kun tienaat kunnes elät omillasi. opintotuesta en muista. näin nopeasti sanottuna että vaik olen jälkihuollossa niin pitäisi tienata 1200e/kk ennen kuin on järkeä lähteä duunia painamaa opiskelun ohella. muuten vain kulutat ittes loppuun pahimmas tapaukses ei jaksa keskittyä opiskeluun ja taskun pohjalle jää ylimääräinen 50-100e mikä hirveän väsymyksen kanssa saattaa mennä vaikkapa alkoholiin


    • Rousii

      Moi ex lehtimyyjä!
      Oisko sulla vinkkejä, neuvoja, mitä kannattaa muistaa kun myy lehtiä puhelimitse? :)

    • siivous,lähikauppa

      haluan siivous toimistossa tai lähikouppa mä en osa mika maksa voi olla kerrokaa mulle kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe