Radio Aalto

ei enää niin pehmeää

Pilalle on mennyt tämäkin kanava. Piti olla PEHMEÄÄ MUSIIKKIA ja nyt soi Bon Jovi, Kiss, Skid Row ja muita rockhirvityksiä. Elämme lopun aikoja!
Ne kasariballadit yms. sopi tosi hyvin Radio Aallon pehmeään linjaan. Miksi piti mennä muuttamaan hyväksi havaittu linja?

8

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lorex2

Eipä taitasi kukaan kaivata, vaikka lopetettaisiin koko kanava.

• neitinen^^

Samaa mieltä ehdottomasti! Vanha aalto takaisin :(

• Joonana

Samaa mieltä!

• ei kesää jäljellä

Järkyttävää kun radioasemat yksi toisensa jälkeen vajoaa niin alas :/
        Yksi bändi jonka soittaminen radiossa pitäisi lailla kieltää on Mamba. Odotan kauhulla kun elokuussa sitä kammottavaa Vielä on kesää jäljellä -renkutusta tulee tehosoitossa.
        SÄVELRADIO TAKAISIN!!!

• Rahalle vastinetta
        ei kesää jäljellä kirjoitti:

Järkyttävää kun radioasemat yksi toisensa jälkeen vajoaa niin alas :/
        Yksi bändi jonka soittaminen radiossa pitäisi lailla kieltää on Mamba. Odotan kauhulla kun elokuussa sitä kammottavaa Vielä on kesää jäljellä -renkutusta tulee tehosoitossa.
        SÄVELRADIO TAKAISIN!!!

Tähän kaikkeen vaikuttaa kaupallisuus.
        Sitä soitetaan ,mikä menee kaupaksi ja mitä levy.yhtiöt tuputtavat radioille.
        Kyllä se on raha ,joka ratkaisee.
        Minä olen siirtynyt kuuntelemaan LOMARADIOta.
        Sitä ennen kuuntelin montakin eri radiota esim.radioSun.
        Siellä homma vaan ei toimi.
        Perjantaina ja lauantaina oli toivekonsertti, soitto tai tekstari ,hinta 5e.
        Monasti vaan ei saanut rahallansa mitään.
        Minun kohdallani se loppui, kuin kananlento,lyhyeen.

• Anonyymi
        Rahalle vastinetta kirjoitti:

Tähän kaikkeen vaikuttaa kaupallisuus.
        Sitä soitetaan ,mikä menee kaupaksi ja mitä levy.yhtiöt tuputtavat radioille.
        Kyllä se on raha ,joka ratkaisee.
        Minä olen siirtynyt kuuntelemaan LOMARADIOta.
        Sitä ennen kuuntelin montakin eri radiota esim.radioSun.
        Siellä homma vaan ei toimi.
        Perjantaina ja lauantaina oli toivekonsertti, soitto tai tekstari ,hinta 5e.
        Monasti vaan ei saanut rahallansa mitään.
        Minun kohdallani se loppui, kuin kananlento,lyhyeen.

Väärin. Tästä esimerkki on NRJ. 2008-2013 kanava keräsi jopa yli 900 000 viikkokuulijaa. 2014 kanava muutti linjansa. Kavennettiin genrejä, vähennettiin kotimainen minimiin ja soittolistaa ei päivitetty enää aktiivisesti.

Kokeiltiin voidaanko saada parempi tulos halvemalla. Vähemmän kuulijoita = pienemmät teostomaksut.

Monella kanavalla musiikkilinja on se millä kuvitellaa tehtävän paras tulos rahassa. Moni ampuu pahasti metsään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Tästä esimerkki on NRJ. 2008-2013 kanava keräsi jopa yli 900 000 viikkokuulijaa. 2014 kanava muutti linjansa. Kavennettiin genrejä, vähennettiin kotimainen minimiin ja soittolistaa ei päivitetty enää aktiivisesti.

Kokeiltiin voidaanko saada parempi tulos halvemalla. Vähemmän kuulijoita = pienemmät teostomaksut.

Monella kanavalla musiikkilinja on se millä kuvitellaa tehtävän paras tulos rahassa. Moni ampuu pahasti metsään.

Niin piti sanoa 2014 eteenpäon muutamassa vuodessa 50% katosi kuulijamääristä Nrj:llä.

• Anonyymi

Aikoinaan uudistuksen myötä oli 2kk hyvä ja monipuolinen kanava, sen jälkeen kun kuulijoiden houkutteluaika oli ohi, kanava palasi todella yksitoikkoiseen linjaansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      481
      1765
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1517
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1348
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1325
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      915
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      879
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      876
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      746
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      731
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    Aihe