Radio Aalto

ei enää niin pehmeää

Pilalle on mennyt tämäkin kanava. Piti olla PEHMEÄÄ MUSIIKKIA ja nyt soi Bon Jovi, Kiss, Skid Row ja muita rockhirvityksiä. Elämme lopun aikoja!
Ne kasariballadit yms. sopi tosi hyvin Radio Aallon pehmeään linjaan. Miksi piti mennä muuttamaan hyväksi havaittu linja?

8

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lorex2

Eipä taitasi kukaan kaivata, vaikka lopetettaisiin koko kanava.

• neitinen^^

Samaa mieltä ehdottomasti! Vanha aalto takaisin :(

• Joonana

Samaa mieltä!

• ei kesää jäljellä

Järkyttävää kun radioasemat yksi toisensa jälkeen vajoaa niin alas :/
        Yksi bändi jonka soittaminen radiossa pitäisi lailla kieltää on Mamba. Odotan kauhulla kun elokuussa sitä kammottavaa Vielä on kesää jäljellä -renkutusta tulee tehosoitossa.
        SÄVELRADIO TAKAISIN!!!

• Rahalle vastinetta
        ei kesää jäljellä kirjoitti:

Järkyttävää kun radioasemat yksi toisensa jälkeen vajoaa niin alas :/
        Yksi bändi jonka soittaminen radiossa pitäisi lailla kieltää on Mamba. Odotan kauhulla kun elokuussa sitä kammottavaa Vielä on kesää jäljellä -renkutusta tulee tehosoitossa.
        SÄVELRADIO TAKAISIN!!!

Tähän kaikkeen vaikuttaa kaupallisuus.
        Sitä soitetaan ,mikä menee kaupaksi ja mitä levy.yhtiöt tuputtavat radioille.
        Kyllä se on raha ,joka ratkaisee.
        Minä olen siirtynyt kuuntelemaan LOMARADIOta.
        Sitä ennen kuuntelin montakin eri radiota esim.radioSun.
        Siellä homma vaan ei toimi.
        Perjantaina ja lauantaina oli toivekonsertti, soitto tai tekstari ,hinta 5e.
        Monasti vaan ei saanut rahallansa mitään.
        Minun kohdallani se loppui, kuin kananlento,lyhyeen.

• Anonyymi
        Rahalle vastinetta kirjoitti:

Tähän kaikkeen vaikuttaa kaupallisuus.
        Sitä soitetaan ,mikä menee kaupaksi ja mitä levy.yhtiöt tuputtavat radioille.
        Kyllä se on raha ,joka ratkaisee.
        Minä olen siirtynyt kuuntelemaan LOMARADIOta.
        Sitä ennen kuuntelin montakin eri radiota esim.radioSun.
        Siellä homma vaan ei toimi.
        Perjantaina ja lauantaina oli toivekonsertti, soitto tai tekstari ,hinta 5e.
        Monasti vaan ei saanut rahallansa mitään.
        Minun kohdallani se loppui, kuin kananlento,lyhyeen.

Väärin. Tästä esimerkki on NRJ. 2008-2013 kanava keräsi jopa yli 900 000 viikkokuulijaa. 2014 kanava muutti linjansa. Kavennettiin genrejä, vähennettiin kotimainen minimiin ja soittolistaa ei päivitetty enää aktiivisesti.

Kokeiltiin voidaanko saada parempi tulos halvemalla. Vähemmän kuulijoita = pienemmät teostomaksut.

Monella kanavalla musiikkilinja on se millä kuvitellaa tehtävän paras tulos rahassa. Moni ampuu pahasti metsään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Tästä esimerkki on NRJ. 2008-2013 kanava keräsi jopa yli 900 000 viikkokuulijaa. 2014 kanava muutti linjansa. Kavennettiin genrejä, vähennettiin kotimainen minimiin ja soittolistaa ei päivitetty enää aktiivisesti.

Kokeiltiin voidaanko saada parempi tulos halvemalla. Vähemmän kuulijoita = pienemmät teostomaksut.

Monella kanavalla musiikkilinja on se millä kuvitellaa tehtävän paras tulos rahassa. Moni ampuu pahasti metsään.

Niin piti sanoa 2014 eteenpäon muutamassa vuodessa 50% katosi kuulijamääristä Nrj:llä.

• Anonyymi

Aikoinaan uudistuksen myötä oli 2kk hyvä ja monipuolinen kanava, sen jälkeen kun kuulijoiden houkutteluaika oli ohi, kanava palasi todella yksitoikkoiseen linjaansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2308
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2133
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1525
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1434
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1407
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1073
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      964
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      87
      921
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe