Radio Aalto

ei enää niin pehmeää

Pilalle on mennyt tämäkin kanava. Piti olla PEHMEÄÄ MUSIIKKIA ja nyt soi Bon Jovi, Kiss, Skid Row ja muita rockhirvityksiä. Elämme lopun aikoja!
Ne kasariballadit yms. sopi tosi hyvin Radio Aallon pehmeään linjaan. Miksi piti mennä muuttamaan hyväksi havaittu linja?

8

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lorex2

Eipä taitasi kukaan kaivata, vaikka lopetettaisiin koko kanava.

• neitinen^^

Samaa mieltä ehdottomasti! Vanha aalto takaisin :(

• Joonana

Samaa mieltä!

• ei kesää jäljellä

Järkyttävää kun radioasemat yksi toisensa jälkeen vajoaa niin alas :/
        Yksi bändi jonka soittaminen radiossa pitäisi lailla kieltää on Mamba. Odotan kauhulla kun elokuussa sitä kammottavaa Vielä on kesää jäljellä -renkutusta tulee tehosoitossa.
        SÄVELRADIO TAKAISIN!!!

• Rahalle vastinetta
        ei kesää jäljellä kirjoitti:

Järkyttävää kun radioasemat yksi toisensa jälkeen vajoaa niin alas :/
        Yksi bändi jonka soittaminen radiossa pitäisi lailla kieltää on Mamba. Odotan kauhulla kun elokuussa sitä kammottavaa Vielä on kesää jäljellä -renkutusta tulee tehosoitossa.
        SÄVELRADIO TAKAISIN!!!

Tähän kaikkeen vaikuttaa kaupallisuus.
        Sitä soitetaan ,mikä menee kaupaksi ja mitä levy.yhtiöt tuputtavat radioille.
        Kyllä se on raha ,joka ratkaisee.
        Minä olen siirtynyt kuuntelemaan LOMARADIOta.
        Sitä ennen kuuntelin montakin eri radiota esim.radioSun.
        Siellä homma vaan ei toimi.
        Perjantaina ja lauantaina oli toivekonsertti, soitto tai tekstari ,hinta 5e.
        Monasti vaan ei saanut rahallansa mitään.
        Minun kohdallani se loppui, kuin kananlento,lyhyeen.

• Anonyymi
        Rahalle vastinetta kirjoitti:

Tähän kaikkeen vaikuttaa kaupallisuus.
        Sitä soitetaan ,mikä menee kaupaksi ja mitä levy.yhtiöt tuputtavat radioille.
        Kyllä se on raha ,joka ratkaisee.
        Minä olen siirtynyt kuuntelemaan LOMARADIOta.
        Sitä ennen kuuntelin montakin eri radiota esim.radioSun.
        Siellä homma vaan ei toimi.
        Perjantaina ja lauantaina oli toivekonsertti, soitto tai tekstari ,hinta 5e.
        Monasti vaan ei saanut rahallansa mitään.
        Minun kohdallani se loppui, kuin kananlento,lyhyeen.

Väärin. Tästä esimerkki on NRJ. 2008-2013 kanava keräsi jopa yli 900 000 viikkokuulijaa. 2014 kanava muutti linjansa. Kavennettiin genrejä, vähennettiin kotimainen minimiin ja soittolistaa ei päivitetty enää aktiivisesti.

Kokeiltiin voidaanko saada parempi tulos halvemalla. Vähemmän kuulijoita = pienemmät teostomaksut.

Monella kanavalla musiikkilinja on se millä kuvitellaa tehtävän paras tulos rahassa. Moni ampuu pahasti metsään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Tästä esimerkki on NRJ. 2008-2013 kanava keräsi jopa yli 900 000 viikkokuulijaa. 2014 kanava muutti linjansa. Kavennettiin genrejä, vähennettiin kotimainen minimiin ja soittolistaa ei päivitetty enää aktiivisesti.

Kokeiltiin voidaanko saada parempi tulos halvemalla. Vähemmän kuulijoita = pienemmät teostomaksut.

Monella kanavalla musiikkilinja on se millä kuvitellaa tehtävän paras tulos rahassa. Moni ampuu pahasti metsään.

Niin piti sanoa 2014 eteenpäon muutamassa vuodessa 50% katosi kuulijamääristä Nrj:llä.

• Anonyymi

Aikoinaan uudistuksen myötä oli 2kk hyvä ja monipuolinen kanava, sen jälkeen kun kuulijoiden houkutteluaika oli ohi, kanava palasi todella yksitoikkoiseen linjaansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3085
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1555
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1339
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1318
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1230
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    Aihe