rantatontti tai saari haussa

happe

Etsimme mökkitonttia, missä olisi oma ranta.
Mieluiten merenrantaa, tai toisaalta rantapaikka Kanta-Hämeestä. Hinta tulisi olla edullinen, max 40000 euroa.
Tarjoa :
[email protected] tai 040-5936316

3

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30

      Voi olla kyllä tosi hankala löytää merenrantatonttia tuohon hintaan, eikä Kanta-Hämeenkään rantatonteista runsaudenpulaa tule. Mutta ainahan sitä koettaa voi.
      Tässä toisaalta esimerkkinä kaunis tontti merellisessä ympäristössä.
      http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12776155185620&itemcmd=move136&listSize=141&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.6&item_id=41.1278185

      Kelpaisi mullekin, jos ei jo omaa paikkaa olisi ja tuo olisi lähempänä.

      • Huomasit varmasti, että tuo ei ole rantatontti. Jos omaa rantaa olisi, niin hintakin olisi aika lailla korkeampi. Muuten olen samaa mieltä siitä, että kyseessä on kaunis tontti, vaikkakin aika kaukana pk-seudulta.


      • 30
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Huomasit varmasti, että tuo ei ole rantatontti. Jos omaa rantaa olisi, niin hintakin olisi aika lailla korkeampi. Muuten olen samaa mieltä siitä, että kyseessä on kaunis tontti, vaikkakin aika kaukana pk-seudulta.

        Huomasin kyllä, että ei ole rantatontti. Hintaa olisi tosiaan siinä tapauksessa ollut huomattavan paljon enemmän. Se oli esimerkkinä, että merellisestä ympäristöstä voi nauttia myös muutoin kuin ihan rannalla, vaikka itselleni ranta on mökille ihan ehdoton edellytys, mutta vakituinenkin asunto on maalla, joten rannattomalla mökkitontilla ei kotioloihin saavutettaisi mitään lisäarvoa.

        En tiedä, missä aloittaja asuu, sitähän ei tuossa mainittu, mutta olettaa sopisi, että ehkä tosiaan jossain etelä-suomessa, kenties.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe