Moi!
Asuuko kukaan Veljekset Keskinen kyläkaupan lähellä ? Itse olen menossa sinne huomenna ja olisi kiva jos joku voisi käydä ennen sitä katsomassa paljon kaupassa maksaa logitech driving force gt. Jos se maksaa enemmän kuin 95 € niin ostan ratin verkkokaupasta. Sen takia haluan tietää paljon ratti maksaa, että voin tilata sen jo tänään ja se tulisi melkein heti kun tulen tuurista kotiin. Olisi kiva jos saisi siitä hintalapusta vielä kuvan. http://www.netserv19.com/ecommerce_site/arquivos183/arquivos/12682275392.jpg tollanen ratti on kyseessä.
Logitech Driving Force GT
T33M3S
4
1368
Vastaukset
- Dooris spooris
Asun ihan siinä järven toisella puolella.
Mitäpä jos soittaisit sinne ja kysyt hintaa?- T33M3S
Laitoin jo sähköpostia. Vielä ei ainakaan ole tullut vastausta. Eikä varmaan tulekkaan. Menee nimittäis 15min päästä kiinni. No sen näkee sitten huomenna :)
- 14+13
Eipä olekkaan vähään aikaan tullut näin älyvapaata viestiä... kiitokset nauruista!
- boostep
Tinkasin 60:iin boostepissä. Älä maksa liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446