Eilen Soneraan lähettämäni multimediaviesti on edelleen odotustilassa, ja DNA:lta eilen lähetettyä viestiä en ole toistaiseksi saanut. Tekstiviestit kulkevat kaikkiin suuntiin ihan moitteettomasti. Multimediaviestiasetukset ja puhelimen asetukset on tarkistettu ja ovat kunnossa. Voisiko operaattorilla olla ns. juhannusruuhka päällä?
Kuvaviestit eivät kulje?
Freezia
1
482
Vastaukset
- Freezia
Nyt alkoi tippua lauantaina aamupäivällä DNA:n liittymällä lähetettyjä kuvia. Sitä ennen soitin Elisan aspaan (puhelun kokonaiskesto 8 min. 25 sek.), josta kävi ilmi, etten yllättäen ole ainoa tänään asiasta kysellyt, ja minulle vastannut henkilö tunnusti omienkin kuviensa olleen jumissa. Myönsi vian olevan operaattoreissa, johtuen juhannuksena/juhlapyhinä lähetettävästä suuresta multimediaviestien määrästä.
Soneraan lähetetty viesti odottaa edelleen :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565