yksityisasiakkaille, ellei kännynkkänumerolla (toinen liittymä saa yhteyttä ja asiakaspalveluun en ala jonottaa puhelimessa ja maksaa asiakaspalvelumaksuja puhelinta käyttäen, kyllä nykyaikana pitää voida asioida myös email ja on-line, ajasta ja paikasta riippumatta).
mikä on Soneran asiakaspalvelun email?
33
6620
Vastaukset
- asiakas pal velu
Niiden nettisivuilla on palautelomake, käytä sitä. Jos haluat online palvelua, saat sitä soittamalla.
- Kalinina
Tällä ilmoitan, että puhelin 040 8394827 ei ole käytössä, sitä ei enää ole. Pyydän lopettamaan sopimuksen
Moikka Kalinina!
Mistä olet saanut tiedon, että kyseinen numero on vielä voimassa? Meidän päädystä tarkastettuna tämä ei ole aktiivisena.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartiosonerapartio kirjoitti:
Moikka Kalinina!
Mistä olet saanut tiedon, että kyseinen numero on vielä voimassa? Meidän päädystä tarkastettuna tämä ei ole aktiivisena.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartioEi hyvää päivää... Täällä maanantaita pusketaan puolisokeana vastaillen vanhoihin juttuihin, mutta hei, pääasia että homma on hoidossa ja informaatiota tulee, jos uusia lukijoita ketjussakin on :D
"Olenko tyhmä" on tuorein postaus tässä ketjussa.
Hetki pieni niin tarkistelen tilannetta täällä päässä. Palaan asiaan kun selvyyttä tulee :) Nimimerkkisi ei kuitenkaan pidä paikkaansa, sen voin jo kuitenkin sanoa :)
Selene@SoneraPartio
- landmans
[email protected]
vastauksen saamisessa tosin kesti pari viikkoa, mutta ainakin sain asiani hoidettua.Morotus!
Kuluttajapuolella ei ole emailia liittymä-asioiden hoitoon vaan tarjolla on asiakaspalveluun soiton (p. 0200 17000) lisäksi myös itsepalvelukanava Soneran Omilla Sivuilla (http://bit.ly/1y8xFG1 Sonera Tunnuksilla sisään), jossa voi hallita liittymiään ja sieltä löytyy myös chat-mahdollisuus asiakaspalvelun kanssa :)
Myös verkkoasioinnin kautta meidät tavoittaa ketterästi ja saa asioita hoitoon: http://bit.ly/1io8woK
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- Huijarit
sonerapartio kirjoitti:
Morotus!
Kuluttajapuolella ei ole emailia liittymä-asioiden hoitoon vaan tarjolla on asiakaspalveluun soiton (p. 0200 17000) lisäksi myös itsepalvelukanava Soneran Omilla Sivuilla (http://bit.ly/1y8xFG1 Sonera Tunnuksilla sisään), jossa voi hallita liittymiään ja sieltä löytyy myös chat-mahdollisuus asiakaspalvelun kanssa :)
Myös verkkoasioinnin kautta meidät tavoittaa ketterästi ja saa asioita hoitoon: http://bit.ly/1io8woK
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartioÄlkää viitsikö huijata. Yllä mainittu osoite on toimiva, tsosin vastausnopeus on parista tunnista pariin viikkoon.
- Olenko tyhmä ?
Olen yrittänyt muuttaa puh laskuni e - laskuksi, mutta se ei onnistu.
Voiko Sonera tehdä sen itse ?
Kaikki muut laskuttajani ovat tehneet niin.
Laskutusaihe: Laajakaista-,lanka- ja yhteislasku
Viitenumero: 31427739549196
Yksilöintitieto: 2884182
Toivo KyllönenHyrynsalmi
Ahmatie 10
89400
[email protected] Heippa taas!
Tietosi olivat kyllä aivan oikein. Tuo on uusin lasku, joka on tullut paperisena. Olette varmaan juuri tässä parin viikon sisällä koittaneet tehdä tuolle e-laskusopimusta? Tuliko teille mitä kautta vahvistus ettei e-lasku olisi kytkettynä nyt tuleville laskuille? Vai oletteko edellisellekin laskulle koittaneet saada e-laskutusta voimaan tuloksetta?
Jossei seuraava lasku tule jostain syystä e-lasku muodossa niin tällöin suosittelen poistamaan e-laskusopimuksen verkkopankista, odottamaan vuorokauden ja tekemään uudelleen tuon sopimuksen verkkopankissanne.
Jos vain vielä huomaatte viestini niin jään seuraamaan tätä ketjua hetkeksi, jotta löytäisimme ratkaisun tähän :)
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- esaleo
Olen ollut soneraan yhteydessä vääsästä laskutuksesta laskutettu yli 40€ palveluista jota en ole käyttänyt palvelu NTH Ag ja Dimoco europe sanotaan että voi voi. Eivoi mitään muut operaattorit on laittanut kyseiset firmat maksu kieltoon mutta ei Sonera neuvon Soneran asiakkaita joko lopettamaan liittymänsä tai laittamaan vahvin esto mitä soneralta saa jos olisi joku fiksu joukko kanne soneraa vastaan olisi järkevä muuten ne laskutta kuinka haluavat
- hohhoijjaaa
Näinkö alas operaattorit ovat vajonneet??? Ihmiset joutuvat yleisillä keskustelupalstoilla julkaisemaan kaikki yhteystietonsa ja asiansa, jotta saisivat vastauksen johonkin kysymykseen...???!!! Siis sanokaa, että nämä edelläolevat viestit ovat vitsejä, eikä kukaan oikeasti julkaise omia tietojaan täällä? Siis kuinka typerä täytyy olla?
Tekisi mieli vastata otsikon kysymykseen, mutta jätänpä sen nyt väliin. - marja-liis
Olen yrittänyt etsiä kanavaa jolla voisin asiani hoitaa.
Puhelimella saa jonottaa kauan (kallista)
Soittopyyntö sivu ei ota varauksia.
Kyse laskusta.
Jospa näin menisi viestiä. 040-7083835
Kiitos - eeriiikki
Te olette sivistymättömiä MOUKKIA ! Lähetätte sunnuntai-aamuna klo 08:00 minulle tekstiviestin !Te ette suostunut lähettämään Internetasetuksia minun N86 8Mp.
Soitin teille keskustellakseni ko. ongelmasta ja te veloititte minua 7 € !
Te ette ilmiselvästi ymmärrä siellä, että te olette siellä minua varten ! Minä en ole teitä varten !
Niin TYHMIÄ te olette, että kuvitelette olevanne Kingejä !
Mikä on teidän Business-idea ?Tyhmyys, vai ?
Kun teille antaa palautetta, niin te osaatte ainoastaan hokea:" Nyt tämä menee henkilökohtaisuuksiin !" ja luuri korvalle, vaikka Firmaa moititaan !
Niin ja MTV Max lopetettiin.
Kaksi kautta aikojen huonointa Firmaa Sonera ja Telefinland. Ne kuvittelevat vieläkin olevansa siellä koskemattomia virkamiehiä ! - SutkitSoneranRosvot
Sonera on uskomattoman sutki pulju. Aivan paskaläjä.
Ainoa mikä niillä toimii ja hyvin on laskutus.
Saatanan sutkit rosvot. Oikeuteen teidät pitää haastaa.
Saatanan tyrkyttäjät rosvot. ROSVOT varastatte vanhoilta ihmisiltä heidän vähäiset ruokarahansa.
On se ahneus aivan mielisairasta jo teillä soneran rosvoilla. - MustaPetteri
Sivuilla annetaan keskimääräiseksi asiakaspalvelun vastausajaksi 87 sek. Nyt odotettu 76 min. Eikä muuta kuin helvetin huonolaatuista ja äänenvoimakkuudeltaan vaihtelevaa pimputusta.
- pilallemenee
matkapuhelinverkko usein pilaa moh (music on hold) musiikit vaikka ne varsinaiselta pbx:ltä lähtisi kunnollisena, joten syy ei todennäköisesti ole soneran asiakaspalvelun puhelinkeskuksessa.
- SoneraHuippuSutki
Se pitäisi heti kieltää lailla tuo puhelimella soittelu ihmisille kaupustelutarkoituksessa.
Millä oikeudella sitä tehdään häiriköiden kansalaisia jatkuvasti.
Sonera on pahinta laatua oleva sutki pulju joka tätä harrastaa.
Puhelimessa luvataan sitä ja tätä törkeästi valehdellen.
Nauhoitetaan sitten vain se uhrin lupaus lähettää esim. se soneran sim-kortti.
Aletaan sillä heti rahastamaan samalla hetkellä. Siis vaikka asiakas palauttaa kortin heti avaamatta postiin. Mitä te sitä lähetätte luvatta postilaatikkoon. Kuittaus postissa pitäisi olla. Silloin se on laillista.
Onko se nauhoitus edes Suomen lain mukaista. Varsinkin sillä uhkailu vanhoille ihmisille.
Laskuja alkaa sitten tulemaan uhkauksien kera. Klarnalla, ulosmittauksilla ja 5 euron viivästyksillä.
Tästä soneran sutkista ansasta ei pääse sitten millään ilveellä eroon.
Varsinkin vanhoille ihmisille tämä on outoa peliä. Eihän tuo soneran netti edes toimi kunnolla maaseudulla eikä keskuksissakaan.
Soittaminen asiakaspalveluun maksaa kuunnellen tuntitolkulla jotain pimputusta.
Mistäpä se soneran lupauksiin luottanut edes tietää mistään asiakaspalveluista.
Nettiyhteyskin toimii ilmojen mukaan miten sattuu. hitaasti ja katkeillen kokoajan. - VarokaaSutkiSoneraa
Se pitäisi heti kieltää lailla tuo puhelimella soittelu ihmisille kaupustelutarkoituksessa.
Millä oikeudella sitä tehdään häiriköiden kansalaisia jatkuvasti.
Sonera on pahinta laatua oleva sutki pulju joka tätä harrastaa.
Puhelimessa luvataan sitä ja tätä törkeästi valehdellen.
Nauhoitetaan sitten vain se uhrin lupaus lähettää esim. se soneran sim-kortti.
Aletaan sillä heti rahastamaan samalla hetkellä. Siis vaikka asiakas palauttaa kortin heti avaamatta postiin. Mitä te sitä lähetätte luvatta postilaatikkoon. Kuittaus postissa pitäisi olla. Silloin se on laillista.
Onko se nauhoitus edes Suomen lain mukaista. Varsinkin sillä uhkailu vanhoille ihmisille.
Laskuja alkaa sitten tulemaan uhkauksien kera. Klarnalla, ulosmittauksilla ja 5 euron viivästyksillä.
Tästä soneran sutkista ansasta ei pääse sitten millään ilveellä eroon.
Varsinkin vanhoille ihmisille tämä on outoa peliä. Eihän tuo soneran netti edes toimi kunnolla maaseudulla eikä keskuksissakaan.
Soittaminen asiakaspalveluun maksaa kuunnellen tuntitolkulla jotain pimputusta.
Mistäpä se soneran lupauksiin luottanut edes tietää mistään asiakaspalveluista.
Nettiyhteyskin toimii ilmojen mukaan miten sattuu. hitaasti ja katkeillen kokoajan. - Erkhessu
Minun asiakkuuteni päättyy pian Soneran kanssa. Turhaa maksaa ylisuuria hintoja ja huonot yhteystiedot asiakaspalveluun. Ym... Riittää kiitos!!!
- Kxnxmxm
No chatin kautta asiat hoitui nopeasti nopa ruuhka-aikana. Kiitokset Villelle hyvästä palvelusta!
- zcztuki
Hyvät soneran puhelimen käyttäjät
älkää soitako 0700 ja 0600 selvänäkiät rajatieto alkuisin numeron ne ovat pelkkää huiausta
kaikki puhelut nauhoitetaan ja niistä tulee ikäviä seurauksia jälkeen päin
ja kaikki sonera ja saunalahti ja DNA LOPETAKAA RAJATIETON JA SELVÄNNÄKIÄLLE SOITAMINEN EI MITENKÄÄN VOI ENUSTAATULEVAA KAIKKI SELVÄNNÄKIÄ KÄY TEIDÄN RAHOILLA ULKOMAILLA JA TÖRSÄVÄT TEIDÄN SOITAMILLA RAHOILLA . SILOIN KUN OVAT ULKOMAILLA NIIN SAMA NUMEROSSA ON TOINEN TYÖN TEKIÄ
VAIKKA ESIMERKIKSI TERTTU SANDHOLM JA KAIKKI RAJATIETO ORKANISAATIO - Rahakelpaa
Ostin R-kioskista latauslipukkeen ...taisi olla tarjoilla jotain lisäprosenttejakin, mutta latauslipuke ei toiminut.
Nyt sain soneralta puhelimeen viestin, jossa tarjotaan 25 %:ia lisää. Voisivat tarjota vaikka 10000 %:ia sillä nolla kertaa mikä tahansa luku on edelleen nolla....
Yksikään soneran osakkeen omistaja ei koskaan voi väittää ansaitseensa rahojaan rehellisesti. - Järki-jäässä
Aika jäätävää on kyllä ihmisten palaute. Itellä ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa soneran tai muidenkaan operaattoreiden kanssa. Eniten naurattaa näissäkin viesteissä, mitä täältä lukee, että jo viestin sisällöstä päätellen vika taitaa olla kirjoittajassa. En kiellä, että puhelinmyyjät saattaa ottaa kaupan pelkästään asiakkaan sanomalla joo, mutta kyllä pitäis fiksujen ihmisten myös tajuta, että ei ne asiat sille asiakaspalvelijalle raivoamalla etene minnekkään. Se tekee vaan työtään. Verkoissa myös on joskus vikaa samalla tavalla kuin autoissa. Jos asut keskellä ei mitään, ni missä sun lähin bensa-asema on? Tuskin ainakaan takapihalla, niin miksi sen tukiasemankaan kannattaisi sit olla? Herätkää ja kasvakaa!
- Porukkaonaivanvajaata
Ei minullakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa minkään operaattorin kanssa. Näistä viesteistä jo huomaa hyvin, että nämä valittajat eivät tajua mistään mitään ja tilaavat itselleen sopimattomia tai ylihintaisia palveluja. Sitten itketään vanhusten viimeisten ruokarahojen viemisestä, aivan naurettavaa! Katsoisivat mitä sopivat niin ei tarvitsi valittaa. Näiden kirjoitusten perusteella varsinkin vanhempi väki vaikuttaa aivan vajaaälyiseltä. Ja typerimmät laittavat omat yhteystietonsa ja asiakasnumeronsa tänne palstalle - ei tämä ole Telian tai minkään muunkaan operaattorin asiakaspalvelupiste vaan keskustelupalsta. Uskomatonta.
Jep erittäin harvoin on ollut mitään ongelmia. Ehkä myrskyjen jälkeen voi yhteydet vähän pätkiä jos sähköjä mennyt mutta se ei ole operaattorin syy.
- Repa1959
[email protected] tai [email protected] pitäis toimii
- YksMiesIhminen
Telian sivullahan aukeaa chat-ruutu.Kerro murheesi siinä,niin olet äkkiä asiallisessa palvelussa asioinesi
- Telianalvelu
Itselläni, kuten monella muulla sellaiset työt, että chattaaminen ei onnistu varsinkaan yhtään pidemmässä asiassa ainakaan päivällä töissä.. kokoajan tulee keskeytystä puhelujen ja muun toiminnan merkeissä. Kyllä sähköpostiyhteys vaan pitäisi Teliallakin olla vaan eipä tunnu olevan! Kun postia lähettää tuolla em. [email protected] -osoitteella niin paluupostissa tulee vain virheilmoitus eli posti ei mene perille!!
Tietäiskö joku toimivan sähköpostiosoitteen Telialle??? - asiakaspalvelun lähinnä siellä - Anonyymi
kyllä on huono palvelu uusia laitteita on pakko ostaa niin lasku on yli 250 euroa kyllä osaavat rahastaa voi viiitttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
mikään puhelinnumero ei vastaa ei palvele lainkaan vanhuksia nuorille suunnataan palvelut ja vanhuksia rahastetaan oiviiiiiiitttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Onko huijausviesti kun juuri puhelimeen ilmestyi kehotus painaa 3950 jonka jälkeen yhdisti numeroon tunyematon katkaisin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014