2 ennestään..

1 lisää???

Mulla on 17 vuotias ja vuoden ikäiset neitsikat kotona. Sopiiko kolmas mukaan kuvioihin? Ylimääräinen häkkikin löytyy. Mietin lähinnä tätä kolmatta sen vuoksi koska tämä 17- vuotias sen verran iäkäs että jättänee kamunsa kohta yksin...=(
Olisin kiinnostunut myös ostamaan kesyn linnun ekaa kertaa enkä haluaisi enää ostaa eläinkaupasta vaikka kivat linnut olen sitäkin kautta hankkinut .=)

Mistä kannattaisi hankkia? Vai kannattaako kolmatta pyörää edes ostaa?
Itse asustan helsingin seudulla.

5

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläin ekspertti

      Käy faunattarensa ja olisi hyvä hommata toinen lintu nimittäin jos se toinen on jo iäkäs niin se kuolee varmaan pian.tai sitten ostaa kasvattajata.osta mielummin kasvattajalta nimittäin ne ovat parempia ja muutenkin jotenkin parempia.Kasvattajia löytyy netistä.

    • -_-_-_-_-_-_-_-

      Voit tosiaan ostaa kolmannen linnun.
      Lintu ei joudu kolmanneksi pyöräksi mikäli se on kesy ja saa seuraa ihmisestä, tai jos kaksi muuta ei ole hirveän läheisiä. Kannattaa ostaa samaa sukupuolta oleva lintu mitä kaksi muutakin ovat mikäli ovat samaa sukupuolta. Jos ei, koiras saattaa olla parempi ihan vain siksi, että niille ei tule munintaongelmia. Pesää saattavat etsiä, pariskunnan voivat pojankin kanssa muodostaa, mutta munia ei ilmesty joka paikkaan!

      Henkilökohtaisesti, vuosia Kaijulin aktiivijäsenenä olleena ehdottaisin että hankit haluamasi kesyn linnun Anni Pohjalta (kotisivun osoite: www.parraweena.com). Hän on mukava, mielettömän hyvä ja vastuullinen kasvattaja, jolta saat varmasti kesyn poikasen, mutta sinun ei tarvitse miettiä käsinruokittujen negatiivisia puolia. Itse käsinruokitun neitsikan omistavana tiedän, että niille voi ilmaantua vaikka mitä outoja ja ärsyttäviä tapoja, jotka väärin leimautuminen ja identiteetti hämmennys saavat aikaan. Ja kehotankin varomaan käsinruokittuja viimeiseen asti, sillä yhtä kesyjä poikasia Annikin teettää ihan vain kouluttamalla poikaset oikein. Jos voisin nykyään valita, vaikka rakastankin lintujani yli kaiken, en olisi hankkinut käsinruokittua vaan kesyn ja normaalin psyykkeen omistavan neitokakadun Annilta. Häneltä saat myös koko linnun iäksi tukea ja neuvoja kun niitä tarvitset. :)

      Viimeksi kun kuulin Annilla saattaa vieläpä olla tällä kyseisellä hetkellä kaksi naarasta vielä myytävänä. Ovat juuri luovutusikäisiä mutta syövät jo ilman mitään ongelmia kädestä, tulevat ennakkoluulottomasti kädelle, ja ilman MITÄÄN käsinruokinnan negatiivisia puolia! Kuulemani mukaan muutama päivä meni kun kyseisen kasvattajan poikanen tarjosi uudelle omistajalleen niskaansa rapsuteltavaksi. :)

      Suosittelen!

      • 1 lisää???

        Buu oot buu en käy minkään Annin sivuilla hyi.Mielummmin käyn Faunattaressa.


      • 1 lisää ???

        Olen kovasti tätä kolmatta miettinyt että otanpa tähän Anniin nyt yhteyttä ja tiedustelen vielä häneltä. =) Kiitos sinulle hyvästä vastauksesta =)


    • birdy06

      Oletko vielä ostamassa neitokakaduja? Meillä oilisi myytävänä 2 ja häkki kauoan päälle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe