Englanin jalkapallo on kuin,suomen jääkiekko paljon melua vähän villoja,saksa lopetti enkujen kärsimykset.
Vastaukset 5
- come-on-hatters
Tähän asti brittilehtien hampaissa on ollut Wayne Rooney.
Huomenna lehdet kyselevät kuinka joukkueessa voi olla niinkin avuton puujalka kuin Gareth Barry.- tyttöönennnn
DEUTSCHLAAAANNNDDD ♥
- ONNI LUND
tyttöönennnn kirjoitti:
DEUTSCHLAAAANNNDDD ♥
BRITTIFUTIS ON LOISTAVAA < OMAT SUOSIKIT MANCHESTER CITY.IPSWICH.COVENTRY OVAT PÄRJÄNNEET LOISTAVASTI.....ENGLANNIN TULISI RAKENTAA MENESTYVÄ JOUKKUE JOKA VOITTAISI MM-KULTAA..
TAI EDES EM-MITALLIN
- diisas
RAKASTAN SAKSAA!! En siis ainoastaan jalkapallojoukkuetta, vaan muutenvain. Voittihan saksa euroviisutkin, Se jyrää kaikessa. Saksan kielikin on omalaatusta ja kaunista. Ja sen musiikki... AH!! En pidä tokio hotellista/rammensteinista, vain Nenasta !!
- hienoa
40 -luvulla. Onneksi vaihtoivat kaasukammiot jalkapalloon!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4091082- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t183969- 93867
- 64643
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618