Acai marja

iacA

Ollessani viime joulukuun lomailemassa Brasiliassa (Cumbuco) satuin menemään kylällä mehubaariin jossa myytiin Acaipalmun marjoista puristettua mehua.Olihan maukasta ,sekoitettiin kermajäätelöön.Kävinkin nauttimassa miltei joka päivä kyseistä juotavaa.Erittäin piristävää ja ruokaisaa juomaa ,eihän tuossa Brasilian helteessä keskipäivällä ruoka oiken maittakkaan.Onkohan Suomesta saatavana kyseisiä Acai tuotteita??.

5

2421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissan kesyttäjä

      Pelkkää paskaa, kuivattuja rypäleitä jotka ovat kaukana super marjoista.
      Mun kaveri on töissä paikassa jossa on mahdollista tutkia laboratoriossa ruokaaineiden vitamiini pitoisuuksia ym, hän oli ottanut kokeeksi Gojimarjoja, Acaita ja mustikkaa ja katsonut mitä niistä löytyy!
      Mustikka oli kaikkein paras, Gojit olivat ostettu Life myymälästä kuten Acait ja niissä pitoisuudet oli erittäin alhaiset jostain syystä, paitsi C:tä oli Gojissa paljon.
      Sitten on ne metallit ja muut myrkyt mitä näistä löytyy, mutta koska näitä tuloksia ei voi levitellä niin eipä voi kummemmin asiaa esitellä.
      Joka tapauksessa osta kerää vaikka puolukkaa syksyllä niin se on puolet parempaa kuin joku suomesta ostettu kuivatettu acaimarja!

      • VITAMINMAN

        www.iherb.com

        Löytyy kaikki lisäravinteet ja myös SUPERFOODIT!

        Edullisesti ja pienillä postikuluilla 3.28e jos tilaat alle 1.3kg paketin.
        HUOM! Jos tilauksen loppusumma ei ylitä 50e niin ei mene tullimaksuja.

        Voi maksaa myös Visa Electronilla
        Uudet tilaajat laittakaa kuponki koodi kohtaan PEK241 niin saa 5 Dollarin alennuksen loppusummasta.

        Itse oon tilannu lukuisia kertoja ja hyvin on tullu perille, postilaatikkoon.


      • Terve elämä

        Kuulemma Goji -marjoissa ei ole niin paljon C-vitamiiniä kuin on väitetty, tosin onhan siinä runsaasti c-vitamiiniä. Myrkkyjä ne tosissaan sisältää esim. rikkiä.

        Olenkin pohtinut ostaa Goji-taimet ja itse kasvattaa ne marjatkin. ;)

        Marjat maistuu paljon paremmalle kuin pillerit! :)


    • nepukatti

      hei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe