Olen lähdössä Tansaniaan nyt syyskuun lopulla - kysyisin millainen sää on odotettavissa?
Kysyisin myös, kuinka sopeutua erilaiseen kulttuuriin?
Kannattaako ottaa mukaan 16v poika, onko kulttuuri sokki liikaa?
Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.
Minua odottaa mm. Njombe, Mwanga sekä Dar es Salaam...
Hei
7
1783
Vastaukset
- ,-,-,-,-,-,-,-
Pitää muistaa ettei tuollaisessa maassa mitään kulttuuria ole, paskaa sitäkin enemmän.
- minne vain
Syyskuussa on kuiva kausi joten lämpötilat yli 20 ja eikä pitäsi sataa.
jos 16 v on innokas lähtemään ja avoin ja rohkea muuten niin mukaan vain.
Yrittäkää käydä jossain puistossa Tarangire, Ruaha, Selous kuivana kautena parhaimmat.
Tansania on hieno maa jos ennakkoluulot jättää kotiin.
Hyvää matkaa.- Jännittää jo kovasti
Kiitos, poikani on kyllä herkkä luonteeltaan.
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.
Vastaan kyllä kun olen /olemme tulleet takaisin.
Kiitos
- Onnellinen kun kävin
Olen palannut Tansaniasta, ja minulle ainakin matka oli ja on täysin käännekohta elämässäni.
Matka hyvin vaikuttava, hyvin erilainen kulttuuri ja vaikka näki köyhyyttä joka paikassa, minne meni:
ihmiset äärettömän onnellisia, tyytyvät niin vähään.
Kävin kahdessa safaripaikassa, minua onnisti nähdä kaikki: the big five...
Ainoa asia mitä harmittelen erityisesti: etten tehnyt tätä matkaa aikaisemmin!
Suosittelen kaikille lämpimästi Tansanian matkaa!- Big 5
Hei! Ollaan lähdössä neljän viikon kuluttua Kenia/Tansania-matkalle. Olisiko sulla vinkkejä, mistä saisi kohtuuhintaisia safareita ja majoitusta- ja turvallista:)
- Onnellinen kun kävin
Big 5 kirjoitti:
Hei! Ollaan lähdössä neljän viikon kuluttua Kenia/Tansania-matkalle. Olisiko sulla vinkkejä, mistä saisi kohtuuhintaisia safareita ja majoitusta- ja turvallista:)
Huomasin vasta nyt viestisi sekä kysymyksesi, harmi.
Kävitte, ja oliko matkanne yhtä onnistunut kuin minullakin?
- Vuorotteluvapaalle
Moikka
Harkitsen vapaaehtoistyötä art.intanzania-kansalaisjärjestön kautta. Onko jollakin kokemusta? Suositteletko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532