Åhlens? neuvoja tarviisin.

svergiee..

Heiii! Missä Åhlens sijaitsee? Onko se lähellä tukholman vanhaa kaupunkia ja vikingin laiva satamaa ruotsissa?
mitä kautta Åhlenssiin pääsee vikingin sataman kautta? ja onko pitkä matka siitä satamasta?

Kiitos, jos neuvot ja tiedät !

2

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johannaaaaaa

Åhlens on Sergelin torin läheisyydessä. Eli siitä, mihin laiva parkkeraa, lähdetään kävelemään vanhaa kaupunkia kohti ja kävellään vaikka sitä rantaa pitkin niin kauan, että tulee sellanen hieno puisto. Kuitenkin vanhan kaupungin läpi tai vierestä pitää mennä. Sen puiston jälkeen käännytään vasemmalle niin päästään Sergelin torille. Siinä on aika monta H&M:aa, löydät kyllä. :)

• ex-kesätyöläinen

Hae ensin Google maps, sieltä reittihaku, laita lähtöpaikaksi
      Tegelvikshamnen, Stockholm ja kohteeksi Åhlens (tarjoaa esim Åhlens Café City), matka on n. 3,5 km ja
      reittihaku piirtää karttaan käyttökelpoisen reitin.
      Jos tulet Turun laivalla on kävely mukava tapa tappaa aikaa, kun niin aikaisin ei mikään paikka ole vielä auki, kaupunki vasta herää. Sateella on vähemmän hauska tapa matkata.
      Vikingin satama on joka tapauksessa ihan kävelyetäisyydellä keskustasta ja sieltä kävelee rantoja pitkin vaikka Vasa-museoon, lahden toiselle puolelle, silloin (syksyllä) museo avautui klo 10, mutta näin kesällä näyttää aukeavan jo 8.30.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2091
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      1984
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1946
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1202
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      997
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      789
    Aihe