http://www.aamulehti.fi/teema/mmjalkapallo/kolumni-blatterin-pyydettava-anteeksi/182860
Missä olit Pekka silloin kun USA:lta vietiin kaksi varmaa maalia?
Eipä silloin kuullut Pekan suusta soraäääniä tai muutakaan kritisoimisen aihetta.
Silloin nimittäin Pekka Aallolla kului kaikki aika Italian ja monien muiden maiden dissaamiseen.
Oi Pekka-boy, olisiko nyt viimeinkin aika kasvaa aikuiseksi ja myöntää se tosiasia, että Englannin maajoukkue on tasoltaan umpisurkea.
Epäilen tosin tätä suuresti, koska Englanti-fanille realismi on täysin tuntematon käsite.
Sikäli näin jälkikäteen on todella hykerryttävää katsella tuota englantilaisten itkemistä ja valitusta, tuotahan ei ole vielä koskaan koettu heidän taholtaan, jos siis uskoo suomalais-englantilaista jalkapallomediaa;)
Aamulehden Pekka Aalto itkee ja parkuu
Almamedian paskat
0
315
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769