Pääseekö Saksan Hampurista junalla/bussilla Puolan Gdanskiin (/Sopotiin) helposti? Eli meneekö tällä välillä jonkinlainen junayhteys tai vaihtoehtoisesti bussikuljetuksia? Mieluiten suora reitti, eli ei mitään junanvaihtoja jne, koska suht. kokematon ulkomailla matkustamisessa olen vielä. Ehdotuksia otan vastaan myös, jos parempi idea löytyy, esim eri lähtöpaikka Saksan puolelta (läheltä Hampuria kuitenkin). Matka olisi suunnitelmissa heinä/elokuussa. Kaikki vinkit ovat hyödyllisiä!
Hampuri - Gdansk
nannan.
2
297
Vastaukset
- db + pkp
Aloittaisin siita, etta tasan kahden tunnin valein kulkee saannollinen paikallisjunaliikenne Saksan Lyypekin ja Puolan Szczecinin valilla. Lahdot Lubeck Hbf:sta 6.02, 8.02, 10.02 jne. Hampurista Lyypekkiin paasee helposti, niin myos eteenpain pikajunalla Szczecinista Gdanskiin.
Kannattaa huomioida edulliset ryhmaliput Lyypekista Sczczeciniin, 2-5 hengen porukalle hinta on 28 euroa (ns. Mecklemburg-Vorpommern Ticket).- lentäen
Tarkista myos lennot Bremen Gdansk by Ryanair tai Lubeck - Gdansk Wizzairilla. Hyvin edullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621