Mistä saisin open Canvas 4.5e plus demon??? Minulla oli full versio kyseisestä ohjelmasta (koodi saatu netistä), mutta hankkisin uuden koneen joten sitä ei ole enään. En vain ole tottunut mihin piirto-ohjelmiin, mutta pakko kait on tottua sitten johonkin toiseen... =(
Onko muita ohjelmia, jotka olisivat open canvasin kaltaisia ja joista tulisi saman tyyppistä jälkeä?
Kiitos vastauksista! =)
open canvas 4.5e plus???
Krystallized
2
762
Vastaukset 2
- häyde
Mistä sait sen koodin fuul versioon? :) yksi hyvä joka mulla oli joskus oli photostudio 5 tjks. mut hyvin toimi ja saa ladattua kun googlettaa.
- hakevalöytääjuu
"open Canvas" googletus ei sitte onnistu vai..?
http://www.portalgraphics.net/en/oc/download/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661378- 58864
- 83860
- 115844
- 51710
- 94691
- 45671
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.48566En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.54553Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku108503