Voiko eläinkaupasta ostettuja esim. kenttäsirkkoja syöttää myös kissalle?
Sirkkoja kissalle?
2
325
Vastaukset
- ei voisi?
mutta aika kallis kilohinta niille kyllä tulee ;) TIetysti jos tarkoitus olisi esim. aktivointi, niin voisi olla jopa hyväkin jos kissat siitä innostuu. Ihmisethän yleensä itse ei näistä niinkään tykkää. Toisaalta jos vaikka itse kasvattaisi sirkkoja terraarioeläinten tmv. ruoaksi, niin kissan kuivaruoka toimii niiden ravintona ja sirkat sitten kissojen leikkikaluina. Ruoaksihan niistä ei juuri ole kokonsa vuoksi. Syöhän kissat kärpäsiäkin jos/kun kiinni saavat ja muitakin öttiäisiä, joskus jopa sellaisia joihin ei kannattaisi tassujaan kokeilla.
- catlover
menee puoli elävinä makeisiin pikku suihin!!!=) ja kaikki pikku ötökät mitkä vaan kiinni saavat niin sinne ne katoavat ja hyvä niin etteivät jätä niitä lattialle ym venymään!! =)=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468