Voiko eläinkaupasta ostettuja esim. kenttäsirkkoja syöttää myös kissalle?
Vastaukset 2
- ei voisi?
mutta aika kallis kilohinta niille kyllä tulee ;) TIetysti jos tarkoitus olisi esim. aktivointi, niin voisi olla jopa hyväkin jos kissat siitä innostuu. Ihmisethän yleensä itse ei näistä niinkään tykkää. Toisaalta jos vaikka itse kasvattaisi sirkkoja terraarioeläinten tmv. ruoaksi, niin kissan kuivaruoka toimii niiden ravintona ja sirkat sitten kissojen leikkikaluina. Ruoaksihan niistä ei juuri ole kokonsa vuoksi. Syöhän kissat kärpäsiäkin jos/kun kiinni saavat ja muitakin öttiäisiä, joskus jopa sellaisia joihin ei kannattaisi tassujaan kokeilla.
- catlover
menee puoli elävinä makeisiin pikku suihin!!!=) ja kaikki pikku ötökät mitkä vaan kiinni saavat niin sinne ne katoavat ja hyvä niin etteivät jätä niitä lattialle ym venymään!! =)=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520