Minne käytöstä poistetun maanalaisen öljysäiliön voi toimittaa? Ottavatko rautaromun kerääjät säiliöitä?
minne öljysäiliö
5
5220
Vastaukset
- Tyhjä säiliö
Kyllä romunkerääjä sen huolii, jos sinulla on säiliötarkastusfirmalta "käytöstäpoistopaperi". Siitä paperista tuntuivat olevan melko tarkkoja.27
- ?
sitä ei ole vaan on itse tyhjentänyt ja putsannut säiliön..ilmoitus toki tehty paloviranomaiselle säiliön poistosta.??
- valoouto
? kirjoitti:
sitä ei ole vaan on itse tyhjentänyt ja putsannut säiliön..ilmoitus toki tehty paloviranomaiselle säiliön poistosta.??
meillä muuten sama urakka edessä,eli säiliön poisto maasta.
Mitä hiivattia.eikö se riitä kun sen saa maasta pois ja toimittaa romunkerääjälle.....???
Outoa.
Säiliö ei ole ollut talon lämmitystarkoituksessa....
- steelägä
Ne maksaa siitä jos se on kaivettu ylös maasta. Ei kannata antaa ilmaiseksi. Saat siitä parisensataaa ekua säiliön koosta riippuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668