missä tehään halvin silmien laserleikkaus. ulkomaatkin käy kunhan on turvallinen ja jos tulee halvemmaksi kuin kotimaassa. saako noita osamaksulla? kotiäitinä kun ois pakko olla hyvä näkö mutta rahaa ei ole edes siihen että vauva repii toistuvasti laseja naamalta ja toinen rikkoo.
halvin leikkaus?
11
3227
Vastaukset
- jassuliisa
ja vielä jatkoa tuohon kysymykseen. kun oon noita piilolinssejä käyttänyt nuorempana baarissa ja tietenkin kunnon rajaukset silmissä niin että on välillä linssinkin alla rajaustussia ja tupakkalakiakaan ei silloin vielä ollut. sen lisäksi kun linssejä on käyttänyt juhlissa kuten oman äitini hutajaisissa missä varmasti itketään.. ja aina juhlissa aamusta iltaa. En tiedä johtuuko tästä mutta enää en pysty piilareita pitämään tuntia kauempaa ettei tule silmät kipeiksi punasiksi ja vuotaviksi. Niin siis mietin että ei kai tuo vaikuta mitenkään siten ettei se leikkaus onnistuis vaikka silmät onkin niin arat ettei linssejä pysty käyttämään?
- quantoo
Halvimmat leikkauspaikat löytyy ilman muuta ulkomailta. Se on selvää. Mutta mikä sitten on luotettava ja mikä ei. Itse valitsin kultaisen keskitien ja kävin Tallinnassa leikkauksessa. Hinta ei ole halvin mahdollinen, mutta halvempi kuin Suomessa ja toisaalta paikka oli luotettava. Suurin osa potilaista suomalaisia ja paikka oli saanut pelkkiä postiivisia kommentteja aiemmilta kävijöiltä. Laitteet samat kuin Suomessa (tarkistin asian) ja tietokoneet/laitteistothan ne laserleikkaukset käytännössä tekevät. Myös henkilökunta ammattitaitoista toki.
http://www.laservisioon.fi/
Hinta 2100 sisältää kaiken. Jos jotain negatiivista hakemalla hakee niin itse leikkeuksessa ei lääkäri juuri puhua pukahtanut. Jos olen oikein käsittänyt niin Suomessa olisi tod näk pälättänyt taukoamatta kertoen mitä on kulloinkin tekemässä :) Tosin itse leikkaus kestää sen alle 20min kaikkine valmisteluineen joten en olisi maksanut ylimääräistä tonnia siitä puhesouudesta...
Kun kyselit tuosta piilolasihommastasi niin eipä sitä kukaan voi etukäteen puolestasi tietää että mistä tuo johtuu ja estääkö se leikkauksen. Bonuksena tuossa mainitsemassani paikassa on se että jos esitutkimuksissa selviää joku syy miksi leikkausta ei voi tehdä niin esitutkimuksesta ei tarvi maksaa mitään. Joten kustannuksiksi jää silloin lauttamatkat molempiin suuntiin. Toki jos jossain muualla asut kuin Etelä-Suomessa niin saattaa olla järkevämpää käydä ensin vaikka silmälääkärillä kyselemässä asiasta ennenkuin lähdet Viroon asti. - quantoo
quantoo kirjoitti:
Halvimmat leikkauspaikat löytyy ilman muuta ulkomailta. Se on selvää. Mutta mikä sitten on luotettava ja mikä ei. Itse valitsin kultaisen keskitien ja kävin Tallinnassa leikkauksessa. Hinta ei ole halvin mahdollinen, mutta halvempi kuin Suomessa ja toisaalta paikka oli luotettava. Suurin osa potilaista suomalaisia ja paikka oli saanut pelkkiä postiivisia kommentteja aiemmilta kävijöiltä. Laitteet samat kuin Suomessa (tarkistin asian) ja tietokoneet/laitteistothan ne laserleikkaukset käytännössä tekevät. Myös henkilökunta ammattitaitoista toki.
http://www.laservisioon.fi/
Hinta 2100 sisältää kaiken. Jos jotain negatiivista hakemalla hakee niin itse leikkeuksessa ei lääkäri juuri puhua pukahtanut. Jos olen oikein käsittänyt niin Suomessa olisi tod näk pälättänyt taukoamatta kertoen mitä on kulloinkin tekemässä :) Tosin itse leikkaus kestää sen alle 20min kaikkine valmisteluineen joten en olisi maksanut ylimääräistä tonnia siitä puhesouudesta...
Kun kyselit tuosta piilolasihommastasi niin eipä sitä kukaan voi etukäteen puolestasi tietää että mistä tuo johtuu ja estääkö se leikkauksen. Bonuksena tuossa mainitsemassani paikassa on se että jos esitutkimuksissa selviää joku syy miksi leikkausta ei voi tehdä niin esitutkimuksesta ei tarvi maksaa mitään. Joten kustannuksiksi jää silloin lauttamatkat molempiin suuntiin. Toki jos jossain muualla asut kuin Etelä-Suomessa niin saattaa olla järkevämpää käydä ensin vaikka silmälääkärillä kyselemässä asiasta ennenkuin lähdet Viroon asti.Kysyit osamaksustakin. En ole varma onko tuolla tuota mahdollisuutta. Tuskin on kun heillä ei ole samoja mahdollisuuksia lähteä Suomesta rahoja takaisin perimään jos asiakas ei suostukaan maksamaan... Kannattaa kysyä toki.
Itse maksoin osittain Visalla joten sellainen mahdollisuus siirtää maksua tulevaisuuteen toki löytyy...
- Naikkonen...
Osamaksumahdollisuus on Lauttasaaren Suomen terveystalossa.
Mulle tehtiin parikuukautta sitten siellä femtolaserleikkaus ja hinta 3500e alkutarkastus lopputarkastus
kallista on mutta kysyppä niiltä sitä osamaksumahdollisuutta jos suomeen päädyt..... - silmäsairas
Voi rakas kotiäiti.Älä oilaa terveitä silmiäsi laserilla.
Lapset kasvavat.Sinä taidat olla uupunut kotiäiti.
Onko sinulla ketään,joka hoitaisi lapsiasi jonkunpäivän?- quantoo
Olen sama henkilö joka kertoi kokemuksistaan Virossa leikkauttamassa. Ja kun asiaa itseasiassa tarkemmin mietin niin olen täsmälleen samaa mieltä kuin nimimerkki "silmäsairas" siinä että oikeasti ongelmasi ei ole siinä mistä saisit halvimman leikkauksen vaan että olet ongelmissa lapsiesi kanssa. Nimimerkki "silmäsairas" on kyllä ihan oma tapauksensa ja sen perusteella mitä hän monessa muussa viestiketjussa puhuu niin häntä ei kyllä kannata kuunnella missään asiassa, mutta paistaa se aurinko näemmä joskus risukasaankin.
Mutta siis miksi et saa pidettyä lapsiasi kurissa? Onko heillä joku todettu sairaus (ADHD tms) vai etkö oikeasti osaa pitää edes sen vertaa kuria että lapset saavat toistuvasti hajottaa silmälasisi?
Jos silmäleikkauksen oikeasti haluat niin sano se suoraan, mutta älä keksi mitään tarinoita siitä miten lapset hajottavat lasit yms. Petät vain itseäsi! - niinpäniin123
quantoo kirjoitti:
Olen sama henkilö joka kertoi kokemuksistaan Virossa leikkauttamassa. Ja kun asiaa itseasiassa tarkemmin mietin niin olen täsmälleen samaa mieltä kuin nimimerkki "silmäsairas" siinä että oikeasti ongelmasi ei ole siinä mistä saisit halvimman leikkauksen vaan että olet ongelmissa lapsiesi kanssa. Nimimerkki "silmäsairas" on kyllä ihan oma tapauksensa ja sen perusteella mitä hän monessa muussa viestiketjussa puhuu niin häntä ei kyllä kannata kuunnella missään asiassa, mutta paistaa se aurinko näemmä joskus risukasaankin.
Mutta siis miksi et saa pidettyä lapsiasi kurissa? Onko heillä joku todettu sairaus (ADHD tms) vai etkö oikeasti osaa pitää edes sen vertaa kuria että lapset saavat toistuvasti hajottaa silmälasisi?
Jos silmäleikkauksen oikeasti haluat niin sano se suoraan, mutta älä keksi mitään tarinoita siitä miten lapset hajottavat lasit yms. Petät vain itseäsi!No,
Noin kirjoittaa se jolla ei ole vielä niitä lapsia. Palataan asiaan sitten kun perheessä on esim 1-ja 3-vuotiaat lapset. Hieman voi olla tosiaan koulutus vielä kesken ja diagnoosit hakusessa..:). On helppoa arvostella kuinka minun lapseni eivät varmasti ikinä tekisi noin. Mutta elämä opettaa ja kyllä hioo särmiä meistä jokaisesta, halusipa tai ei.
Jokaisella on omat syynsä miksi halusi eroon laseista, ei kai sitä muuten hakeutuisi leikkaukseen. Kotona lasten kanssa ilman hankaloittavia laseja on ihan yhtä hyvä syy kuin esim kilpaurheilu, näyttelijät, poliisi jne. - quantoo
niinpäniin123 kirjoitti:
No,
Noin kirjoittaa se jolla ei ole vielä niitä lapsia. Palataan asiaan sitten kun perheessä on esim 1-ja 3-vuotiaat lapset. Hieman voi olla tosiaan koulutus vielä kesken ja diagnoosit hakusessa..:). On helppoa arvostella kuinka minun lapseni eivät varmasti ikinä tekisi noin. Mutta elämä opettaa ja kyllä hioo särmiä meistä jokaisesta, halusipa tai ei.
Jokaisella on omat syynsä miksi halusi eroon laseista, ei kai sitä muuten hakeutuisi leikkaukseen. Kotona lasten kanssa ilman hankaloittavia laseja on ihan yhtä hyvä syy kuin esim kilpaurheilu, näyttelijät, poliisi jne.Juuh, se on aina hyvä väliin heittää vanha kunnon lapsettomat ja lapselliset keskustelu mukaan juoneen :)
Ne joilla ei ole lapsia ajattelevat että "Eikö se osaa pitää kuria. Kun minä aikanani saan lapsia niin ne eivät juokse vapaasti ympäri kauppaa" jne jne
Ja ne joilla on lapsia ajattelevat puolestaan "Kyllä se vielä oppii kun lapsia saa miten elämä menee. Jos se lapsi vain jankkaa ja jankkaa niin kyllä se antaa periksia asiassa kuin asiassa. Niin minäkin tein. Jokaisen lapseni kohdalla. Joka kerta." jne jne
Mutta vaikka minulla tosiaan ei ole omia lapsia niin en ollut tälläkertaa tässä ajamassa tuota kahtiajakoa takaa :) Yritin tosiaan sanoa että minusta kuulosti tosi hataralta perustelulta ja voisi myöntää itselleen ihan aikuisten oikeasti luvan toivoa pääsevänsä irti laseista jos niin tahtoo ilman keksittyjä syitä. Lapsetkin kasvavat pois vauvaiästä nopeasti joten tuo tilanne ei pysy pitkään päällä niinkuin vaikkapa urheiluharrastus tai ammatti voivat pysyä. Kaksi lasta aloittajalla mitä ilmeisimmin jo on joten suurperhettä vissiin halajaa jos lisää tahtoo. Pitää kuitenkin muistaa että lapsia suunnitteleville eikä raskaana oleville tehdä suomessa silmäleikkauksia! Ja kyllä se silmäleikkauksen jälkihoitokin sen verran tarkkaa hommaa on varsinkin alussa että vaikeaa se on jos lapsiakin pitää ympärillä jatkuvasti kaitsea.
Eli kuten jo yllä sanoin niin toki kotiäitinä olo voi kelvata (hyväksi) syyksi (huonoja syitä varmasti toki voi löytää vaikka miten monta) laseista pois tahtomiseen, ja jos aloittaja olisi tämänkaltaisen syyn esittänyt niin ei olisi tämäkään keskustelu asiasta alkanut.
Itse kävin maanantaina Lasik leikkauksessa Tallinnassa KSA silmäklinikalla. Maksoi 2195 euroa sisältäen esitutkimukset ja jälkitarkastukset Helsingissä, laivamatkat ja hotelliyöpymisen kahdelle, kaikki silmätipat ja lääkkeet, aurinkolasit leikkauksen jälkeen ym. Leikkaukseen olen erittäin tyytyväinen, näkö kirkas jo 5 tuntia leikkauksen jälkeen kun silmät sai normaalisti avata hotellilla. Ja seuraavana päivänä tarkastuksessa näkö 150% normaalista. Eli näen paljon paremmin kuin ikinä lasien kanssa! Ei minkäänlaisia kipuja missään vaiheessa, kosteustippoja kannattaa käyttää alussa reilusti. Elämäni parhaita päätöksiä! Ja myös palvelu klinikalla oli todella hyvää, suomen kielellä pärjäsi mainiosti ja koko leikkauksen ajan selitettiin mitä tehdään.
- Riganieki
Täällä Riiassa on erittäin laadukas ja arvostettu laserkirurgi. Hänellä käy myös ulkomaisia asiakkaita. Hintataso vain osa Suomen vastaavasta. Moderni klinikka Riian keskustassa. Kysele meilillä lisää [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974