Kysyisin Saksassa käyneiltä onko Heidelbergin/Stuttgartin alueella tupakka-automaatteja?
Haluasin tietää varmuuden vuoksi ettei lapseni pääse ostamaan salaa tupakkaa...
Tupakka-automaatit saksassa?
5
3102
Vastaukset
- Röökäri
tosin ei niin paljon kuin aikaisemmin.. Ja Saksassa myydään kyllä ihan kioskeissakin 14 vuotiaille tupakkaa (vaikka ikäraja onkin 16 v) kyselemättä sen enempää. Älä nyt pilaa omaa tai lapsesi matkaa kyyläämisellä vaan nauttikaa, kyllä ne kakarat sen tupakkansa aina jostain saavat jos sitä haluavat, Suomestakin!!
- Saksassa asuva
Hmm... Tupakan ikäraja on kyllä tällä hetkellä 18 v. Tupakka-automaatit toimivat koko maassa vain, jos pystyy todistamaan ikänsä pankkikortilla tai ajokortilla.
- Ninnu94
Saksassa asuva kirjoitti:
Hmm... Tupakan ikäraja on kyllä tällä hetkellä 18 v. Tupakka-automaatit toimivat koko maassa vain, jos pystyy todistamaan ikänsä pankkikortilla tai ajokortilla.
Me oltti kesäkuu siel ja kyl ihan kolikoilla sain ostettua. Ja kiskasta sain, ei kysytty mitää vaik olen 15. Sain ostaa kaljaaki.
- tupakka-asiantuntia
onks se oikeesti näin? koska oon lähdössä ens viikol saksaa ni et ne varmasti myy kioskeil röökii?
- Avaamaton west talle
Muistaako kukaan vuosituhannen vaihteen nurkilla pientä hinta- tai askin kokomuutoskautta, kun automaatista ostettuun askiin oli teipattu 1 saksan markka?
Samihin aikoihin Häkkinen ajeli maailmanmestaruuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777