Heippa!
Mulle asennettiin koneen korjauksen yhteydessä Avast 5(koneessa on Windows7).Kun yritän avata tai kun klikkaan ikonia niin ilmestyy teksti:Sovelluksen käynnistys epäonnistui koska rinnakkaismääritys on virheellinen.Lisätietoja tapahtumalokista tai komentorivityökalusta Sxstrance.exe.
Olen todella tumpelo tietsikan kanssa enkä edes tiedä mikä on logi tai komentorivityökalu..
Onko nyt niin ettei avast toimi?
Onko jotakin yksinkertaisia poppakonsteja mitä voin itse tehdä vai kiikutanko koneen taas huoltoon?
Avast5 Apua!
9
926
Vastaukset
- Tapahtumalokin
läpi?
- AP
Mikä on loki ja mistä sen löytää ja mitä sieltä pitäisi löytyä??
- Tapahtumalokin
AP kirjoitti:
Mikä on loki ja mistä sen löytää ja mitä sieltä pitäisi löytyä??
neuvomaan, kun ei ole seiskaa käytössä.
Vois olla Ohjauspanelin Valvontatyökaluissa. Joku muu neuvoo.
Tapahtuma on nyt niin kaukana ettei se ehkä näy enää. - ap
Löysin sen lokin mutta kun en ymmärrä siitä mitään...Täytyy viedä kone sinne missä se korjattiinkin jos se on joku heidän tekemä virhe mutta ensin lomalle;)
- eerops
Eikö sulla ole ketään tuttua, joka vähänkään tietäisi tietskareista. Tulisi halvemmaksi pyytää tutun apua kuin kiikuttaa huoltoon ja maksaa sinne.
- Ei mitään epäselvää
Tapaushan on selvä: Jamppo, joka asensi sen rinnakkaisvirheen on korvausvelvollinen. Kone takuuhuoltoon vaan ja lasku Jampolle
- avast5
download.fi ja sieltä virustorjunta ja avast5 ja lataa uusiks koneelle,klikkaat ok vaan kun kyselee jotain,ja sit rohkeasti tutkit sitä virustorjuntaohjelmaa,ei se räjähdä..
- Ap
pitääkö vanha avast poistaa ensin?
- virustutkamies
Ap kirjoitti:
pitääkö vanha avast poistaa ensin?
tässä parasta mitä nyt on: http://www.tietokone.fi/softa/windows/panda_cloud_antivirus_1_1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389