Avast5 Apua!

Heippa!
Mulle asennettiin koneen korjauksen yhteydessä Avast 5(koneessa on Windows7).Kun yritän avata tai kun klikkaan ikonia niin ilmestyy teksti:Sovelluksen käynnistys epäonnistui koska rinnakkaismääritys on virheellinen.Lisätietoja tapahtumalokista tai komentorivityökalusta Sxstrance.exe.
Olen todella tumpelo tietsikan kanssa enkä edes tiedä mikä on logi tai komentorivityökalu..
Onko nyt niin ettei avast toimi?
Onko jotakin yksinkertaisia poppakonsteja mitä voin itse tehdä vai kiikutanko koneen taas huoltoon?
91052
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

läpi?

Äänestä
  • Mikä on loki ja mistä sen löytää ja mitä sieltä pitäisi löytyä??

Äänestä

• AP kirjoitti:

Mikä on loki ja mistä sen löytää ja mitä sieltä pitäisi löytyä??

neuvomaan, kun ei ole seiskaa käytössä.
    Vois olla Ohjauspanelin Valvontatyökaluissa. Joku muu neuvoo.
    Tapahtuma on nyt niin kaukana ettei se ehkä näy enää.

Äänestä

• Löysin sen lokin mutta kun en ymmärrä siitä mitään...Täytyy viedä kone sinne missä se korjattiinkin jos se on joku heidän tekemä virhe mutta ensin lomalle;)

Äänestä

Eikö sulla ole ketään tuttua, joka vähänkään tietäisi tietskareista. Tulisi halvemmaksi pyytää tutun apua kuin kiikuttaa huoltoon ja maksaa sinne.

Äänestä
  • Tapaushan on selvä: Jamppo, joka asensi sen rinnakkaisvirheen on korvausvelvollinen. Kone takuuhuoltoon vaan ja lasku Jampolle

Äänestä

download.fi ja sieltä virustorjunta ja avast5 ja lataa uusiks koneelle,klikkaat ok vaan kun kyselee jotain,ja sit rohkeasti tutkit sitä virustorjuntaohjelmaa,ei se räjähdä..

Äänestä

Kommentoi aloitusta

EijaKL kirjoitti:

Heippa!
Mulle asennettiin koneen korjauksen yhteydessä Avast 5(koneessa on Windows7).Kun yritän avata tai kun klikkaan ikonia niin ilmestyy teksti:Sovelluksen käynnistys epäonnistui koska rinnakkaismääritys on virheellinen.Lisätietoja tapahtumalokista tai komentorivityökalusta Sxstrance.exe.
Olen todella tumpelo tietsikan kanssa enkä edes tiedä mikä on logi tai komentorivityökalu..
Onko nyt niin ettei avast toimi?
Onko jotakin yksinkertaisia poppakonsteja mitä voin itse tehdä vai kiikutanko koneen taas huoltoon?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu