Kissa tarvitsisi vajaaksi viikoksi hoitopaikkaa ja netissä surffailemalla löysin Jellonan kissahotellin. Kuvien perusteella kissojen majoitustilat näyttäisivät ihan kivoilta, mutta onko kenelläkään kokemuksia?
Lähiseudultani löysin erään toisen hoitopaikan, jossa kissalla on "koppi" kooltaan 130 cm x 90 cm x 100 cm, eikä se pääse sieltä ulkoilemaan eikä liikuskelemaan minnekään. Jotenkin arveluttaa viedä omaa kissaani tuollaiseen loukkuun viideksi päiväksi, vaikka tiedänkin sen tutisevan pari ensimmäistä päivää omassa kopassaan eikä varmasti liiku mihinkään. Kun se tottuu hoitopaikkaan, alkaa varmasti tutkimaan paikkoja ja tuossa kopissa ei juurikaan ole tutkimista, kovin eläväinen ja liikkuvainen tapaus kun on. Onko teidän kissanne koskaan viettäneet tuollaisessa hoitopaikassa aikaansa; miten ovat suhtautuneet pieneen tilaan? Tuohon tilaan kun vielä pitäisi mahtua oma boksi ja hiekkalaatikko, eikä minkäänlaista kiipelymahdollisuutta ole olemassa.. Vähän arveluttaa, mutta paikka olisi muuten lähempänä ja helpompi siis kuskata sinne.. Vai onko tuollainen tila tavanomainen kissojen hoitopaikoissa?? (ei ainakaan siellä missä kissani on aiemmin ollut hoidossa..)
Jellonan kissahotelli
Kattimatille hoitaja
4
2319
Vastaukset
- Eläin ekspertti
Vie vaan kyllä se pääsee ulkoilemaan vai pelkäätkö?
- mtyx
Kuvien perusteella Jellona vaikuttaa loistopaikalta. Itse valitsisin/valitsen tuon.
Pieni koppi ei ainakaan nuorelle, vilkkaalle kissalle ole mieluisa. - niinps
Itse olen kuullut paikasta paljon positiivista ihmisiltä jotka ovat sinne kissansa lomallaan laittaneet. Eli uskoisin et hyvä paikka on:)
- Anonyymi
Kyllä meidän Luna on ollut siellä kerran hoidossa. Ja oli todella mukava paikka. 5/5⭐️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676