Suunnitelmissa..

rottistottisfani

terveppä terve!

Olen tässä mietiskellyt koiran hankintaa parin vuoden päähän ja roduksi olen päättänyt rottweilerin. Minulla on ennestään 12vuotias sakemannimix ja kohta 4 vuotias pyreneittenkoira.
olen alkanut ottaa yhteyttä eri kasvattajiin ja aion "tutustua" huolella koiriin joiden jälkeläisen olen hankkimassa ja muutenkin kasvattajan toimintaan jne. hinta ei ole minulle mikään ongelma, tiedän että koira on kallis "sijoitus", mutta koira antaa kaiken moninkertaisena takaisin. En ole vielä päättänyt hankinko uroksen vai nartun, toisaalta uros olisi kivempi mielestäni ja joidenkin mielestä jopa helpompi kuin narttu?! koska ei ole juoksuja jne..mutta sen näkee vasta sitten kun on pennun aika et kumpi tulee. :)
Asun rivitalokaksiossa kaupungin laidalla ja koirillani on mahdollisuus olla täysin vapaana 3x viikossa 2-5h jokapäiväiset 1-2h lenkit riippumatta säästä ja tietenkin muut yhdessä olemiset jne. kesäisin vaellukset ja talvella hiihto/lumikenkäily

Näyttelyyn en koiraani halua viedä, mutta muuta haluaisin harrastaa, millaisia harrastuksia sinulla ja rotikallasi on? mitä koirasi tykkää? minkä ikäisenä aloitte harrastamaan?

Olisin kiinnostunut BARF-ruokinnasta, ja meinasin sit kokeilla sitä? millaisia kokemuksia?

Olen kiinnostunut hirveen paljon kaikesta positiivisesta ja negatiivisestä mitä voitte minulle rotkuista kertoa, tahdon olla varma onko minusta omistamaan rotikan. kertokaa omia kokemuksia/neuvoja jne.. olisin tosi kiitollinen :) -KIITOS-

3

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläin ekspertti

Ne ihmeen rottwellerit on hirveen helposti karkaavia!Mäkin asun kerros talossa ja sieltä se mun koira karkas!En suosittele!

• Ex-Pertti.

Ei ne mukavasta kodista mihinkään karkaa, päinvastoin.

• RotikanOmistavaLikka

Onnea että päädyit tähän ihanaan ja uskolliseen rotuun :) Elä annan lehti hömpötysten antaa väärää kuvaa rodusta, mitä et ilmeisesti oel saanut. Rotikasta saat mitä ihanimman, luottavaisimman, urheimman ja parhaimman kaverin hyvällä koulutuksella ja kasvatuksella.

Itse harrastan rotikkani kanssa agia kotona ja nauttiikin siitä. Sopii pk-lajeiijin ja vähän kaikkiin, toki koirakin niistä nauttii kun pääsee tekemään kaikkea kivaa jne!

BARF-ruokinnasta en oikein voi kertoa, kun ei ole kokemusta.

Rotikka voisi sopia sinulle, kun on muistakin isommista koirista kokemusta. Sinulta näyttäisi innostustakin riittävän, joten kyllä sinulle voisin ehkä rotikan luovuttaa tuolla kertomuksella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10621
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      3309
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      227
      2215
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2033
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      1
      1437
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1144
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1140
    8. 175
      1011
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      999
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      959
    Aihe