Arttu Wiskari

jonnuhka988

20

2532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666busted666

      taidat ite tietää..

    • qewerthyu

      minäminä tiedän!! se on arttu wiskari..

    • Sakke686

      www.arttuwiskari.com

    • Fi#maj7
    • Murdoch

      arttu wiskari on ihan paras osaan sen laulun ulkoa

      • Anonyymi

        Turhake se on.lauluissa ei mitään.esillä joka paikassa ja poika vaan lihoo.yäk mikä klönttipää.


    • tiedätkö

      Kuka on se hyvä-ääninen nais artisti joka laulaa Sirpa biisissä Artun kanssa?

    • sipe2
      • Anonyymi

        Siia mitä. Arttu Wiskarihan on uudesti inkarnoitunut Seoi Kumpulainen, paljon huonompana vain. Surkea pelle.


    • Anonyymi

      Vtun läski krpä, onnetonta Leavingsin plagiontia, laskelmoitua pskaa. Vain idiootti yh-äiti kuuntelee tätä skeidaa siideripöllyissään.

    • Anonyymi

      Arttuna jos olisin niin en lähtisi ainakaan Thaimaahan.

    • Anonyymi

      Tykkään artun tyylistä, musa ihan jees.. niitä harvoja rokin ulkopuolelta joita diggaan... hän osaa julkisuuden... hallitsee suvereenisti julkkis- elämän

      • Anonyymi

        Painukaa suohon te pieni-
        kulliset ääliöt... arttu osaa eikä ole mikään plagioia vaan ihan oman tyylinsä löytänyt... hyvä arttu!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painukaa suohon te pieni-
        kulliset ääliöt... arttu osaa eikä ole mikään plagioia vaan ihan oman tyylinsä löytänyt... hyvä arttu!!!!

        Arttu on narttu.äijä lihoo vaan eikä osaa laulaa.kohta poksahtaa arttu kun paljon liikakiloa karttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painukaa suohon te pieni-
        kulliset ääliöt... arttu osaa eikä ole mikään plagioia vaan ihan oman tyylinsä löytänyt... hyvä arttu!!!!

        Viskari on turhake eikä mikään muu.lihoo vaan.joka paikassa esillä tämä ääliö.samat NS julkimot täyttävät ohjelmat ja hyi helvetti.köyhää on jos viskaria diggaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viskari on turhake eikä mikään muu.lihoo vaan.joka paikassa esillä tämä ääliö.samat NS julkimot täyttävät ohjelmat ja hyi helvetti.köyhää on jos viskaria diggaa.

        Aivan, Arttu Wiskari haluaa itseään kutsuttavan "tähtiartistiksi" mutta todellisuudessa
        on vain kopioituun tyyliin esitettyjen nolojen kappaleiden väsääjä, tai paremminkin vain niiden saviääninen "laulaja", koska nykyään kappaleet tekee joku työryhmä jotta kaikki
        finninaamat saisivat sanoa olevansa "artisteja".


    • Anonyymi

      Tämän päivän Hector, tai Gösta, tykkään jostain syystä, vaikka ehkä pelkkä kopio voi ollakin, ehkä onnistunut sellainen...

      • Anonyymi

        OSaava parhaimmillaan bändinsä kanssa, mutta vastapainonan on aika paljon myös sellaisia musateoksia jotka ei oikein nappaa.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi kirjoitti:

        OSaava parhaimmillaan bändinsä kanssa, mutta vastapainonan on aika paljon myös sellaisia musateoksia jotka ei oikein nappaa.

        Mitä hittoa Viskari laulaa Suomesta loukkavasti! Yle laittakaa soittokieltoon tuollainen kappale heti! Jos laulaja ei voi esittää muuta kuin kirosanoja kappaleessa niin olkoon laulamatta.


    • Anonyymi00021

      Viskari on aika säälittävä setämies koettaessaan esiintyä nuoren yleisön edessä.
      Puuttuu vaan että se jäisi kiinni alaikäisten häirinnästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe