magialla leikkimistä

yksi pieni noitatytt

Rupesin 14-15-vuotiaana leikkimään magialla tietämättä magiasta tarkemmin, ja nyt olen wicca (20 v) ja lukenut enemmän magiasta tiedän tehneeni paljon vaarallisia virheitä.

Ensinnäkin en luonut ympyrää, joten kehää ei oltu suojattu negatiivisilta voimilta ja hengiltä. En kutsunut Jumalaa ja Jumalatarta vaan vain elementit. Lisäksi käytin taioissani omaa vertani suojausloitsuissa esineille ja asioille. Myöhemmin wiccat kertoivat että veri (vaikka se olisi omaa) houkuttelee nagatiivisia voimia.

15-vuotiaana ekojen taikojen jälkeen minulla alkoivat pakkoajatukset, epämiellyttävät mielikuvat ja ajatukset, joista en tunnu pääsevän eroon ollenkaan. Päähäni tunkee ajatuksia esimerkiksi insestistä ja eläinseksistä. Lisäksi olen ollut psykoosissa 17-vuotiaana kun aloin kokea telepatiaa, joka oli erittäin negatiivista ja kamalia viestejä.

Voisiko tämä olla seurausta siitä neljän vuoden takaisesta magialla leikkimisestä? En pysty enää ollenkaan ajattelemaan normaalisti.

Ja psykiatrilla käyn jo, sitä ei tarvitse ehdottaa.

5

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krikatti-tikka

      saattaa olla siitä magialla leikkimisestä....
      itse eilen siskoni kanssa teimme loitsun, että muuttusimme noidiksi, olisiko siinä samanlaista riskiä? o.O

    • Viperé

      Se, että et ole kutsunut Wiccan Jumalaa ja Jumalatarta, ei ole mikään synti ja rikos.
      Kehän tekeminenkin on vähän niin ja näin, onko se nyt välttämätöntä. Suojaus toki on hyväksi, mutta ei sitä tarvitse tehdä sanatarkasti kirjan mukaan. Itse en tee kehää. Tosin en myöskään ole wicca.
      Jos sinussa on paha henki, etsiydy jonkun pätevän (huom. pätevän) shamaanin tai muun sellaisen (myös wiccalaiset) luo joka katsoo ja selvittää. Jos ei ole, hänellä todennäköisesti on ihan päteviä keinoja selvittää päätäsi muuten.
      Itse en usko, että ongelmasi olisivat millään tavalla liitoksissa magiaan. Korkeintaan herkkä mielesi on napsahtanut lopulta magian vuoksi, mutta ilmankin se olisi ollut vain ajankysymys.

      Suosittelen sinulle, että meditoit ja matkaat sisimpääsi etsimään rikkinäistä sielusi osaa menneisyydestäsi ja haet sen takaisin.

    • vi_va_la_france

      Pelko, mokailu, kokeilu, = mielenterveydelle rasite. Itse magialla ei ole varmaankaan asian kanssa mitään tekemistä, vaan pelko siitä että oleyt mokaillut taikojesi kanssa ja näin ollen varmasti antanut hyvän kasvupohjan saada mielenterveys järkkymään. Niinhän monille pirpanoille on käynyt mm. spiritismin pelaamisen yhteydessä, right? Ei tuo paljoa muuta vaadi, jos on kovin herkkä näiden asioiden suhteen. Huoli pois!! Ja keskity arkeen, tähän elämään.

    • Babuuuu

      Mitä ajatukset negatiivisista voimista ja hengistä, ja edelleen ympyrät ym. suojausmeiningit luovat? Jeh, pelkoa. Ne kuuluvat siis luokkaan itseään toteuttavat ennusteet.

      On hyvä ymmärtää, että negatiiviset voimat ovat pelkästään omia luomuksiasi, ja että olet itse käsityksinesi ja pelkoinesi kulttuurisi luomus.

      On hyvä ymmärtää, että kaikki sellaiset wiccat, samaanit, jeesustelijat jne. jne. jotka opettavat suojautumaan negatiivisilta voimilta opettavat vain pelkoa ja pelolle alistumista. Pelkoa voidaan käyttää vain hallitsemiseen ja hallitsemisen pyrkimys rikkoo ainoaa lakia, vapaan tahdon kunnioittamista.

      Oikeasti ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse. Pelkoa päin, rakkaus pelon karkoittaa.

      • wwwäiski

        Nykyinen ahdistuksesi ja mielenterveysongelmasi eivät johdu tippaakaan taikuudesta tai mistään henkimaailman ilmiöistä. Niitä ei ole edes olemassa. Ne magia-jutut mitä olet tehnyt, olivat vain leikkeje, vaikka ne sinusta saattoivat tuntua todelta. Usko pois, ne olivat silti vain mielikuvitusta ja leikkejä.

        Edelläkerrotuista faktoista seuraa loogisesti se, että sinä itse et ole syypää tämänhetkiseen huonoon olotilaasi. Älä siis tunne siitä pahaa omaatuntoa.

        Suosittelen vilpittömästi, että hylkäät nyt elämästäsi kaiken yliluonnollisen harrastamisen. Niissä ei ole tippakaan totuuden siementä edes. Keskity olemaan rehellinen itsellesi ja pyri olemaan hyvä lähimmäisiäsi kohtaan ilman sen ihmeempiä yliluonnollisia oletuksia. Toivon jaksamista ja parempaa vointia sinulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe