Se paljon puhuttu uusi as.oy laki astuu siis huomenna voimaan. Kuinkas käy hanojen kanssa? Eli kuuluvatko ne edelleen as.oy:n vastuulle vai joutuuko onneton osakas itse kustantamaan uuden hanasensa?
Tästähän oli paljon puhetta aiemmin, että osakas itse hanansa saa jatkossa ostaa mutta kuinkas tämä nyt niin kuin oikesti meneekään?
Hanaa!
10
609
Vastaukset 10
- glogu
Hanat pysyvät edelleen yhtiön vastuulla.
- MarkoVastaa
Hei, kiitos paljon tiedosta!
- kuuluu kukkuluuruu
MarkoVastaa kirjoitti:
Hei, kiitos paljon tiedosta!
Muuten vesilaitteet ovat niin kuin ennenkin, mutta paskapytty kuuluu nyt kokonaan taloyhtiön vastuulle.
- nbnbnb
kuuluu kukkuluuruu kirjoitti:
Muuten vesilaitteet ovat niin kuin ennenkin, mutta paskapytty kuuluu nyt kokonaan taloyhtiön vastuulle.
sosialsoi mun kalliin kultapytyn
- Sepi...
kuuluu kukkuluuruu kirjoitti:
Minkä tyyppisiä wc-pöntön vikoja taloyhtiö korvaa? Itse pöntössähän ei juuri ole liikkuvia osia.
- Jakke...
Sepi... kirjoitti:
Minkä tyyppisiä wc-pöntön vikoja taloyhtiö korvaa? Itse pöntössähän ei juuri ole liikkuvia osia.
Oletko koskaan katsonut wc-pöntön säiliön sisään?
- Tiivistettynä
http://www.rm-isannointi.fi/Uuden-lain-tuomat-muutokset,-astuu-voimaan-1-7-2010.php
- hpj
Jatkossakin taloyhtiön vastuuseen kuuluvat hanat ja WC pytty, mutta vain ns. normaalitasoon asti.
Eli jos sinulla on esimerkiksi suihkussa termostaattihana ja alkuperäisenä ollut yksiotehana, niin asennuttamasi termostaattihanan korjaukset ovat sinun vastuulla. Myös kullatut pytyt kuuluvat osakkeen omistajan vastuulle, ei taloyhtiön.
Kannattaa olla tarkka, jos haluaa. - Anonyymi
Hanaa,erittäin monipuolinen sana
Hanaa proagria Anaa3 H markalla unohtu- Anonyymi
Jo 13 vuotta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761089- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden229672- 45518
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34512Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga48484Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️73480- 23478
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414