Hanaa!

MarkoKysyy

Se paljon puhuttu uusi as.oy laki astuu siis huomenna voimaan. Kuinkas käy hanojen kanssa? Eli kuuluvatko ne edelleen as.oy:n vastuulle vai joutuuko onneton osakas itse kustantamaan uuden hanasensa?

Tästähän oli paljon puhetta aiemmin, että osakas itse hanansa saa jatkossa ostaa mutta kuinkas tämä nyt niin kuin oikesti meneekään?

10

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glogu

Hanat pysyvät edelleen yhtiön vastuulla.

• MarkoVastaa

Hei, kiitos paljon tiedosta!

• kuuluu kukkuluuruu
        MarkoVastaa kirjoitti:

Hei, kiitos paljon tiedosta!

Muuten vesilaitteet ovat niin kuin ennenkin, mutta paskapytty kuuluu nyt kokonaan taloyhtiön vastuulle.

• nbnbnb
        kuuluu kukkuluuruu kirjoitti:

Muuten vesilaitteet ovat niin kuin ennenkin, mutta paskapytty kuuluu nyt kokonaan taloyhtiön vastuulle.

sosialsoi mun kalliin kultapytyn

• Sepi...
        kuuluu kukkuluuruu kirjoitti:

Minkä tyyppisiä wc-pöntön vikoja taloyhtiö korvaa? Itse pöntössähän ei juuri ole liikkuvia osia.

• Jakke...
        Sepi... kirjoitti:

Minkä tyyppisiä wc-pöntön vikoja taloyhtiö korvaa? Itse pöntössähän ei juuri ole liikkuvia osia.

Oletko koskaan katsonut wc-pöntön säiliön sisään?

• Tiivistettynä
    • hpj

Jatkossakin taloyhtiön vastuuseen kuuluvat hanat ja WC pytty, mutta vain ns. normaalitasoon asti.

Eli jos sinulla on esimerkiksi suihkussa termostaattihana ja alkuperäisenä ollut yksiotehana, niin asennuttamasi termostaattihanan korjaukset ovat sinun vastuulla. Myös kullatut pytyt kuuluvat osakkeen omistajan vastuulle, ei taloyhtiön.

Kannattaa olla tarkka, jos haluaa.

• Anonyymi

Hanaa,erittäin monipuolinen sana
      Hanaa proagria Anaa3 H markalla unohtu

• Anonyymi

Jo 13 vuotta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe