5Street ongelmia.

nii..

Eli aijon ladata 5Street pelin mutta nyt on ongelmia. Kun laitoin asennuksen päälle, siinä luki " Yhteysvirhe. Tarkista yhteytesi toimivuus.", vaikka on modermi päällä, tuolla yläkerrassa. Miten tämän ongelman voisi ratkaista?

32

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullaki tuli mutta sitten latasin uudestaan niin toimi.

    • Modeemi(ko)?

      juu ei oo uus juttu oon yrittäny ladata mm 5streettii ja Invua ja kaikkee sellasta ja aina tulee kans toi sama juttu , en tiiä mistä se johtuu mutta yritetään elää tämän asian kanssa

    • Lj

      Sama mulla mitä teenn ?

      • hattivattipikkumyy

        moi
        mäkin tarvitsisin suomenkielistä apua tähän ongelmaan :D jos joku voisi ystävällisesti auttaa. kun yrittää mennä peliin niin siihen tulee teksti: "Sorry, no GameOption.ini file, client cannot be started!" jollain tietoa tuosta? jollain sivulla oli jotain että se GameOption.ini file pitää viedä UpdatePatchiin - mutta viety on eikä sen kummemmin toiminut eli sama teksti tulee. apuja?

        ~hattivattipikkumyymuumimammajamuumipappajahemuli
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


      • jelppikää
        hattivattipikkumyy kirjoitti:

        moi
        mäkin tarvitsisin suomenkielistä apua tähän ongelmaan :D jos joku voisi ystävällisesti auttaa. kun yrittää mennä peliin niin siihen tulee teksti: "Sorry, no GameOption.ini file, client cannot be started!" jollain tietoa tuosta? jollain sivulla oli jotain että se GameOption.ini file pitää viedä UpdatePatchiin - mutta viety on eikä sen kummemmin toiminut eli sama teksti tulee. apuja?

        ~hattivattipikkumyymuumimammajamuumipappajahemuli
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        lataa se peli sit uudestaa :))


    • DJjukka 5st_FIN

      Hattivattipikkumyy... paina aloitus ikkunassa asetukset ja sittten confirm. Siitä syntyy uusi tuo mikä sulla ei toimi tai sitten paina Amend- nappia! Kivoja pelihetkiä!

    • OKAPOS

      Nimi on L0VELIKETHIS

    • Minä vaa

      Mulla ku käynnistän pelin niin se jää siihen se ei kaadu mutta mitään ei tapahdu vaikka kuinka kauan ootta. siihen päivitys juttuun pitäis tulla lukeen "tanssimaan" mutta eipä tule. auttakaa

      • 5street

        mulla sama ongelma...


    • Zuzki-5street

      Mulla taas tulee se buc collercor homma ku yritän mennä sisään 5streettiin! auttakaaa se kuka auttaa saa lahjan 5streetissä ja saa hyvän mielen ku auttaa toista :)

    • julzuuuu

      Kuinkas mulla nyt tää 5street ei päästä mua sisään? tulee kokoajan että yhteys palvelimeen katkesi..

    • valtteroqw

      En ite oo vielä ladannut mutta enköhän kohta lataa.

    • HELPP1Ä

      Mä pääsen sen verran sisään että painan tanssimaan ja kirjotan käyttäjänimen ja salasanan muuta sitte se jökkää logg in kohtaan sillee että tausta musa kuuluu ja video pyörii mutta se ei lataa sisälle ku ehkä joskus 500 vuoden päästä.

    • jelppikää

      mutta ei mulla eilen toiminut ja latasin uudestaan niin toimi illan ja taas jankkaa että yhteyttä ei voida muodostaa...

    • jelppikää

      pääsen klikkaa tanssimaan ja sitte se ilmottaa että yhteys palvelimeen katkesi siinä sisään kirjautumis kohdassa

      • jelppikää

        auttakaa jooko??


    • Popppuli

      Olet voinut koittaa kirjautua just sillo kun siellä on huoltokatko. Kannattaa kans varmistaa, ettei sun tietokoneen viruksentorjuntaohjelma estä 5Streetin nettiinmenoa. Jos sulla on viruksentorjunnassa käytössä AVG vaiha se, koska se ei toimi 5Streetin kanssa.

      • Finloserdd

        Poppuli , osaisitko auttaa mua 5streetin kanssa? Mulla tulee toi Bug Collector nykyään kun yritän päästä 5streettiin ja ennen ei ole tullut : o


    • jehuttaja

      mulla toimi 5street mutta kyllästyin siihen ja poistin sen ja nyt haluaisin ladata sen uudestaan niin siihen tulee: sovelluksen alustus epäonnistui (0xc0000135).

    • hdg

      lol

    • Hei oikeesti

      EEEEIIIIIII!!!!!!!!!!!
      5street suljetaan 18.2.13 :*( (itkua) Hirveetä aloiton tohon peliin paljon rahaa kii!!! Ja nyt ne Japanilaiset ei voi hyväksyy sopimuksii tai jotai. EI!

    • vastaus2

      Onko olemassa 5street suomea ? koska latasin jonku 5 streetin mut se on eri kielinen ja kaikki puhuu eri kieltä ???? vastatkaa äkkiä :(

    • Liippeww

      Vastaus2 Suomen kielistä 5streetiä ei ole enää on amerikkalainen ainakin ja haluaisin ladata sen, mutta siinä on joku ongelma. Help?

    • Joku jännyys

      Minun ongelma on se, että kun aloitan latauksen siinä kestäisi n. 1-3 pv.

    • apuaaa

      minäkään en tiedä, latasin pelin, mutta en pääse siitä alkujutusta eteenpäin tulee vaan sellanen neliö jossa kysytään kaikkea HELP?

    • Sannzu

      Voisiko tänne saada linkin mistä olette sen nykyisen pelin ladanneet? Minulla kestäisi päivästä-kahteen päivään ladata sitä peliä...

    • 5streer Hullu Pelaaj

      Voiko sitä Amerikkalaista Siis Pelata Vai Lataaako Ees se sitä...? Ja Saako Sinne amerikkalais 5streettiin ostettuu mistä niitä rahoja ärrältä ei varmaan saa....?

      Vastatkaa Mun Kumpaakin kysymykseen KIItos.

    • Factus

      5streer Hullu Pelaaja, voi pelata. Mutta koska amerikan street on piiikkasen isompi kooltaan kuin suomen street, niin sen lataus kestää huomattavasti pidempään. Siksiselaimesi voi arvioida latausajaksi vaikka viikon :D. Mutta ei se sitä yleensä ole, mitä väittää. Huonona puolena sanottakoon, että kun nyt tämä 6t Anniversary versio tuli, ja päivittivät siinä samalla lataussivun version, niin helpompi ladattava .exe tiedosto on nyt vaikeampi ladattava.rar-tiedosto. Tämä taas tarkoittaa sitä, että tarvitset jonkun ohjelman avataksesi 5street.rar-tiedoston ja näin siellä olevan asennusohjelman. Tälläinen ohjelma on esimerkiksi WinRar. annan vielä muutaman linkin. Huomaa, että toinen allaolevista linkeistä on vanha! Enää ei nimittäin ole.exe latausta, kyseistä aihetta ei ole sovitettu versioon 0.138

      http://5s.playsnail.com/forums/viewtopic.php?f=8&t=1652

      http://5s.playsnail.com/forums/viewtopic.php?f=7&t=1259

      • Factus

        Ainiin, unohdinkin vastata kolikko kysymykseesi. Nojaa, tässä tulee:

        R-kioskilta voi ostaa seuraavien rahasummien edestä paysafecardeja: 10,25,50 ja 100.

        Mikä ihmeen paysafecard?

        Paysafecard on maksutapa verkkokauppoihin, myös 5street usan maksuhoitaja, Xsolla, tukee paysefecardia.

        Miten sitä käytetään?

        Jos ostat 10€ paysafecardin, siinä on, kuten muissakin, hintansa väärti PIN-koodi. älä koskaan jaaa kyseistä koodia, silllä se on oikeaa rahaa!

        Noh, jos haluat ostaa Xsollan avulla kolikoita(points) 5street usaan paysafecardilla, tee näin:

        1. Kirjaudu tunnuksellesi 5street usan sivuille.

        2. Etsi ja paina sivulta Top-Up nappia. Yleensä tunnuksesi sähköpostiosoitteen vieressä.

        3. Valitse maksuhoitajaksi Xsolla (?) ja etsi sen ikkunasta paysafecard vaihtoehto. Taitaa ollla Recommended:ssa.

        4. Valitse summa jonka haluat maksaa. jos sinulla on 2 kappaletta 10€ paysafecardia, toista on jo kerran käytetty ja toinen on täynnä. Tässä tapauksessa voit ostaa 11€ edestä kolikoita näin: Syötä täysinäisen paysafecardin koodi ja paina sitten ''Syötä lisää pinkoodeja!'' nappia. Tässä annat sen paysafecardin koodin, joka on jo kerran käytetty. Sitten vain ''Maksaminen''. Jos toisessa paysafecardissa oli tarpeeksi saldoa jäljellä, maksu onnistui. Mikäli ei, siirry takaisin maksusivulle ja käytä täysinäinen paysafecard 7€ maksuun.

        5. Tuossa tulikin jo vähän selvennettyä. no jaa, syötä paysafecardisi koodi sille sopivaan tai haluamaasi maksuun. Tämä veloitetaan koodin arvosta.

        6. Koodin syöttämisen jälkeen paina ''Maksaminen''-nappia.

        7. odota, kunnes maksusi on käsitelty. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ sulje käsitellään ikkunaa kesken käsittelyn. Tämän seurauksena rahasi voidaan veloittaa, muttet saa mitään. Jos maksuvaihtoehtoa valitessasi olet antanut sähköpostiosoitteesi, sinne lähetettiin kuitti, jonka avulla voit saada supportin kautta kolikkosi.

        8. Noin, maksu hoidettu ;)

        Ja anteeksi, tuppaa näköjään olemaan pitkää tekstiä :D


    • jo epätoivoinen

      Onko kellään ollut ongelmia pelin poistamisen kanssa? Itsellä ei ihan uusi kone saa sitä poistettua, jumittaa vain koko ajan samassa kohdassa.

    • Factus

      Ei ole mulla, ohjauspaneeli -> ohjelmat ja toiminnot -> poista asennettu ohjelma. Hyvin menee

    • Anonyymi

      onko kenelläkää tietoa että miksei 5street sivut ei aukea? www.5streetus.com

      Yhteyden aikakatkaisu

      Palvelin osoitteessa www.5streetus.com vastaa pyyntöihin liian hitaasti.

      Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan.
      Jos mitkään sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen verkkoasetukset.
      Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on käytössä, tarkista että Firefoxin verkkoyhteyttä ei estetä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe