Miksi sims 3:seni pätkii?

Pläääääääh

Mitään ongelmaa ei ole ollut aiemmin, en ole ladannut mitään, enkä muuttanut asetuksiakaan. Pelipäivityksetkin ovat ajantasalla. Onko nyt käynyt niin, että tuohon tiettyyn perheeseen on tullut jokin virhe vai..? Peli pätkii parin pelitunnin välein ja yksi katkos kestää aina vähintään puoli minuuttia (oikeaa aikaa), reilu minuutin kestävä pätkäisykään ei ole harvinainen. Mitä teen?

14

2619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black!!!:.

Sun näytönohjain tai äänikortti voi olla hajonnu.
      Luulen että siitä johtuu tuo.

• no jusst

Siis tuskin äänikortti mitään meinaa. Eiköhän simsiä voi pelata koneella, jossa ei ole edes äänikorttia ollenkaan. Silloin ei vain kuulu äänet. Ja useissa äänet on emolevylle integroituna. Ennemminkin näytönohjain- tai muistivika tai viallinen ladattu tai taustaohjelmat.

• HeiPliis
        no jusst kirjoitti:

Siis tuskin äänikortti mitään meinaa. Eiköhän simsiä voi pelata koneella, jossa ei ole edes äänikorttia ollenkaan. Silloin ei vain kuulu äänet. Ja useissa äänet on emolevylle integroituna. Ennemminkin näytönohjain- tai muistivika tai viallinen ladattu tai taustaohjelmat.

Ku onlen ladannut ympäristojä JA tehnyt ukkoja ja nyt kun yritän laittaa niitä asumaan Se lataa lataa ja BOKS käy semmoilla että sims häviää ja tulee tämmöinen teksi: sulje ohjelma ja etsi ratkaisuja netistä. TAI : Sulje ohjelma ,, en tiedä mikä mättää mutta tarvitsen apua!

• AlSimhara

Ladannut ympäristöjä? Eli siis uuden naapuruston vai uusia tontteja? Vai monta uutta naapurustoa?

• APUA!?

Minulaaa on sama ongelma kun kaikki sims lisä osat ja pelit pätkii ja joskus pätkiminen voi kestää tunnin eikä levyissä ole mitään vikaa eikä naarmua onko siis minulla mennyt tietokoneesta joku osa rikki kun ois kiva tietää kn on vielä takuukin

• Apua!!

Mulla on se ongelma että mun sims 3 peli pätkii vain joissakin maailmoissa. Ekana se alkoi pätkiä superstara lisä osassa tulleessa maailmassa. Ja sitten iltahuvit maailmassa. Pelipäivitykset ovat ajan tasalla ja muut maailmat toimivat ihan hyvin. Siis mistä kyse ja miten voin korjata sen?? Ärsyttää jos olen maksanut niistä ihan turhaan jos eivät kerta toimi..

• Apuaa ongelma

Mulla on ongelma mulla pätkii peli (sims 3) nii se pätkii siinä ei ole naarmuja eikä mitään kone on ihan uusi. Mitä voisin tehä?

• AlSimhara

Se että kone on uusi, ei takaa mitään. Ihan vast'ikään tuolla MTS2 foorumissa eräs pelaaja oli ostanut tuliterän koneen ja vasta sitten alkoi miettiä että käykös se Sims 3 pelille. Kävi ilmi että koneen näytönohjain on täysin epäsopiva.

Eli mitkä on koneen tiedot?

Naapurustoissa voi pätkimistä aiheuttaa reitysvirheet. Varsinkin Bridgeportissa on paha reititysvirhe, jonka vuoksi kaupunkilaisia jää jumiin vuoren rinteelle linkkitornien takana. Tällöin naapurusto alkaa jumittamaan. Myös jos pelissä on muistojenluonti päällä, niin ennen pitkää peli hidastuu koska kaikki nuo lukuisat ja turhat muistot vievät tuhottomasti tilaa.

Suosittelisin latamaan Twallanin Overwatch Error Trap modit, jos haluat nopeuttaa peliä. Varsinkin Overwatch siivoaa naapurustoa ja tiedostoja sekä korjaa pelivirheitä (ei kuitenkaan reititystä).
      http://nraas.wikispaces.com/Overwatch Phase Nine
      http://nraas.wikispaces.com/ErrorTrap Patch150

• Apuaa ongelma
    • AlSimhara

Intel Core i3 prosessori ei ole sieltä vahvimmasta päästä mitä pelaamiseen tulee, sillä Sims kolme on rutkasti vaativampi kuin Sims 2. Itselläni on tällä hetkellä Intel Core i5.

4Gt RAM muistia riittää hyvin Sims 3 peruspelille ja parille ensimmäiselle lisäosalle mutta sen jälkeen alkaa varmasti peli hidastua. Itse vaihdoin Täyttä Elämää lisäosan kohdalla 8 Gt:hen ja Supernaturalin kohdalla 16Gt:hen. 8Gt:tä on kuitenkin erittäin hyvä määrä myös uusimmille lisäosille.

Tuo integroitu näytönohjain ei myöskään ole kovin vahvimmasta päästä mutta pitäisi toimia jos ei pelaa pelin grafiikkasäädöt korkeimmilla asetuksilla. Integroidut näytönohjaimet eivät ole varsinaisia näytönohjaimia, eikä suunniteltu varsinaisesti pelaamiseen. Jos käyttää integroitua näyttistä pelaamiseen, niin se kannattaa sitten olla hyvä sellainen.
      http://www.modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:TS3_System_Requirements

Eli kyllä ainakin peruspeli ja pari lisäosaa pitäisi toimia pelin alhaisilla tai keskiverto grafiikka-asetuksilla. Tuolla näytönohjaimella peli todennäköisesti alkaa hidastella, jos pelin grafiikka-asetukset pistetään korkeiksi.

Eräältä tekniseltä sivulta:

"The Intel HD 3000 chip has been benchmarked to get 106 frames per second on "Low" and 36 frames per second on "Medium" in Sims 3. The "High" graphics setting will be unplayable."

Oletko testannut koneesi esim CanYouRunIt -testillä?
      http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Noita kahta modia jotka linkkasin tuossa aiemmin kannattaa myös kokeilla. :)

• Sipulitonelämä

Mitä teen kun olen hukannut sipulini, enkä löydä mistään. Itkettää kun oli niin hyvänmakunen sipuli

• Sipulitonelämä

Vastatkaa! Laitoin varmaan minuutti sitten eikä vieläkään vastauksia. Turhauttaa kuinka hitaita ja laiskoja ihmiset on nykyään. Kyllä viimevuonna vielä sentään kunnioitettiin muitakin kuin kirahveja

• Tyhmäontäällä

Mulla oli perhe joka oli buginen. Poistin sen tänään ja toivottavastii auttaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 318
      4570
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2226
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      192
      2066
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1466
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      77
      1343
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      982
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      947
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      899
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      824
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      746
    Aihe