Hei! Tietääkö joku, miten voisin pelata Mario Kart Wiitä niin, että pelissä olisi mukana myös "oikeita" pelaajia ympäri maailmaa, eikä pelattaisi ns. tekoälyä vastaan. Tiedän, että siinä pitäisi olla verkkoyhteys, koodeja sun muita, mutta olen niin uuno näissä asioissa, että tarvitsisin apua.
Voisiko joku selittää 'kädestä pitäen', vaihe vaiheelta ja mahdollisimman yksinkertaisesti, miten minä voin saada verkon toimimaan ja pystyn pelaamaan ihmisten kanssa. Koodeja en tiedä, en tiedä edes mistä minun PITÄISI niitä tietää... Pitääkö niitä hakea jostain netistä?
Eli siis, olen siinä vaiheessa, että menin Wii-konsolin asetuksiin, ja löysin sieltä sen internet-kohdan. Sitten se kysyy jotain nelinumeroista koodia, mitä minulla ei siis tietääkseni ole... Eli en ole kovin pitkällä.
Etukäteen kiitos kovasti vastaajille (joita toivottavasti tulisi edes yksi tässä lähiaikoina :)
Mario Kart Wii
4
306
Vastaukset
- Aloittaja 1
Okei, nyt tajusinkin että konsolin takana on paikka vaikka mokkulalle... :) Mutta jälleen typerä kysymus, miksi siinä on kaksi paikkaa?
Mutta edelleenkin tarttisi tietää, mistä saan sen internet-koodin? - Xbox
Oletko koettanut ladata netistä koodeja? En siis kyl ite tiedä, kun ei oo itellä wiitä. mut luulisin et netist löytyy.
- fgdfbf
Helpoin keno saada wii nettiin on hankkia langataton modeemi, sitten vaan jostain sieltä wiin asetuksista säätää, ei sen pitäisi mielestäni mitään koodeja kysellä.
Itselläni on wii netissä tietokoneen usb porttiin laitettavalla wifiusb palikalla. Ensin se asennettiin tietokoneeseen, sitten laitettiin wii päälle ja koneelta etsittiin se yhteys- Aloittaja .
Selvä, täytyykin yrittää tuota, kiitos neuvoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864436Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433779Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173662Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402997Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102824En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212721IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392173Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581768Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1221346