14. kaupunginosa

Snowtigger87

Hei! Olemme menossa häämatkalle Pariisiin viikon päästä ja se on meidän ensimmäinen reissumme kyseiseen kaupunkiin. Varasimme hotellin 14. kaupunginosasta ja haluaisin tietää onko se liian kaukana kaikesta? Mistään en ole löytänyt tietoja tuosta kaupunginosasta, eikä ketään ole suositellut sitä. Onko jollain kokemuksia siitä?

Kiitos etukäteen!

2

903

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessa lomalla

14. kaupunginosa on ihan ok aluetta, joskaan ei ehkä turistille kaikkein kiinnostavinta. Paljon asuinaluetta. Keskellä kohoaa Montparnassen pilvenpiirtäjä, jonka huipulta avautuu huikea maisema yli Pariisin kattojen. Tornin mukaan on myös helppo suunnistaa maan tasalla.

Etäisyys keskustasta riippuu siitä, missä päin 14. kaupunginosaa asustatte. Alueella on suht hyvin metrolinjoja, ja CDG-lentokentältä kulkeva RER-junan B-linja kulkee tämän kaupunginosan halki (asemat Denfert-Rochereau ja Cité Universitaire).

• Pariisin matkaaja

Pariisin miljoonakaupungin keskusta on suht koht kompakti, joten kun pysyttelee kehätien sisällä on aina kohtuu lähellä. Metro on todella tehokas, joten se vielä pienentää välimatkoja.

Monet pitävät juuri noista eteläisistä kaupunginosista 13 - 15, koska turisteja on vähemmän ja siis pariisilaisia enemmän. :) Joten en pidä valintaa ollenkaan huonona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1590
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      797
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe