Seksikäs ope

anonyymi364596

Oltiin taas äikän tunnilla jo kolmatta vuotta lukiossa. Äikkä oli aineena tylsin mutta silti tunneille oli aina mukava meenä, koska opettajana oli seksikkäin näkemäni nainen. Jennilla oli tänään päällään tiukka poolopaita tyyppinen villapusero. Hänen pyöreät suht pienet mutta silti seksikkäät rintansa olivat kuin tarjolla siinä silmieni edessä, kun olin pyytänyt Jenniä auttamaan itseäni. Vaikka enhän minä sitä apua tarvinnutkaan, vaan halusin nähdä Jennin tissejä ja kroppaa hieman lähempää. Harmikseni tunti loppui ja lähdin kavereiden kanssa kävelemään kohti liikuntasalia, kunnes muistin että minulla oli tapaaminen opinto-ohjaajan kanssa opettajainhuoneessa. Ei millään tehnyt mielei keskustella koulunkäynnistäni, mutta yleensä nuo keskustelut eivät niin kovin kauaa kestäneet.

Keskustelu kesti noin kymmenisen minuuttia. Kävelin opettjainhuoneen käytävää ja yht' äkkiä kuulin voihkintaa. Se tuli naisopettajien pukuhuoneesta. Uteliaisuuttani kurkistin pukuhuoneeseen mutten nähnyt ketään. Menin sisään. Tarkistin myös suihkuhuoneen, mutten löytänyt ketään. Yritin kuullostella voihkinnan lähtöpaikkaa ja päädyin Wc:n ovelle. Sieltä se selvästi tuli. Ovi ei ollut lukossa, joten varovasti raotin sitä hieman ja yllättyynenä huomasin Jennin hyväilevän itseään käsi hameen alla. Katseltuani hetken Jenni nosti katseensa ja vaikka yritin livahtaa pois, hän taisi huomata minut. Painauduin seinää vasten ja kuulin Jennin kysyvän: Kuka siellä? Vastasin hiljaa: Jone. Jenni kehotti minua tulemaan sisään. Menin WC:seen ja Jenni kysyi seksikkäästi: Tahtoisitko? En saanut sanoja suustani vaan tarrasin Jenniä rinnasta ja tunnustelin sitä. Siinä oli unelmani.

Vedin villapuseron pois Jennin päältä ja alta paljastuivat pelkät valkeat rintaliivit jotka riisuin myös. Suutelin Jennin rintoja samalla niitä hieroen. Jenni repi t-paitani yltäni ja kiskaisi myös farkkuni. Jenni tarrasi munaani ja runkkasi sitä kun vedin kalsareitani pois. Jenni istui wc pönton päälle ja veti minut lähelleen. Jenni asetti munani tissienä väliin ja panin unelmaani tissien välistä suuhun. AAh kuinka ihanaa! Hetken kuluttua Jenni nousi, riisui hameensa ja paljasti ihanaiset pikkupöksynsä. Vedin ne pois ja näin paljastuneen posliinipillun . Asetuin selälleni maahan ja menimme 69 asentoon. Jennin imiessä munaani minä suutelin ja hyväilin Jennin ihanaa pillua ja täyteläisen perseen tiukan tuntuista reikää.

Jenni asettui nelinkotin lattialla ja kehotti minu panemaan. Asetin munani pillulle ja työnsin sen hiljaa sisään. aloin panna kiihdyttäen tahtia. Hetken kuluttua vaihdoimme ratsastukseen ja jaktóimme panoa.

Jenni nousi hengästyneenä päältäni ja kysyi: haluatko koekilla kakkosta? Tottakai tahdoin ja Jenni meni nelinkotin taas. Jenni revitteli pakaroitaan pois peppureiän tieltä ja minä asetin munani reiän suulle. Siitä kädelläni avustaen työnsin sen sisään. Hitain liikkein aloin panna jenniä perseeseen. Reikä oli ihanan tiukka. Välillä hyväilin jennin vaginaa. Sain persepanoon hieman lisää vauhtia kun liukastin menoa syljelläni. Olin pannut kovalla vauhdilla jo tovin kun rupesi tuntumaan siltä että kohta tulee. Vedin munan pois perseestä ja laukesin Jennin selälle. jatkoin vielä sormittamista kunnes Jenni sai orgasmin. Makasimme lattialla ja Jenni ehdotti vielä pientä "loppuleikkiä". Jenni nousi seisomaan ja minä menin kontalleni. Jenni antoi pissansa tulla päälleni ja minä hieroin sitä itseeni .

Menimme suihkuun vielä pesemään toisemme. Suihkussa leikimme lisää pissaleikkejä.

Tuosta päivästä lähtien olemme vähintaan kerran viikossa tavaneet ja pitäneet pienet orgiat pissaleikiellä lopussa.

3

11302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu meni saunaan

      ja laskit kissan pihalle.

    • blääh

      Jotenkin kylmää, ei säväyttänyt. Teknistä ja vailla tunnetta

    • håtbeib

      pissa juttu aika ällö muuten kiva

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe