Ihan ensimmäiseksi, anteeksi jos asia ei liity tälle palstalle. Yritin kattoa oikeaa paikkaa, mutku en osaa sanoo minne kuulus, oon nii huono siinä..:) Mutta yritin bluetoothilla siirtää kännykkääni kuvia siis kannettavalla, mutta sitten se pyysi jotain koodia , joka yleensä näkyy joko koneen pohjassa tai ohjeessa... Ja nyt en sitten tiedä missä ohje kirja on, enkä tiedä että lukeeko tos pohjallakaan, kun yritin katsoa ja jotaki koodin tyylisiä siellä kyllä oli, mutten sit tiiä.. Osaisko joku auttaa, oon niin huono näissä, olisi tosi kiva saada käytettyä bluetoothia, niin ei tarvis osta sitä piuhaa millä siirtää :D sekin maksaa.. :) osaako joku auttaa että miten se lukee pohjassa jos lukee, onko mulla pakko olla ohje kirja? entä jos en mistää löydä sitä, enkä voi silloin käyttää mitenkään bluetoothia?
Bluetooth
hämmentynyt..
3
260
Vastaukset
- PARITUSTA::.!!%#?+!
.
yleensä voi valita että anna oma numerokoodi ja sitten on hyvä merkata ainakin kännykässä kannettava bluetoothi luotetuksi jolloin se ei enää kysele varmistuskoodia
Näkyy yleensä kännykän "luotetut parit" välilehdellä bluetooth asetuksissa
.- hämmentynyt..
missäköhän tämä ''luetut parit'' kohta sijaitsee kännykässä? :D
- ilmestyä:::???
hämmentynyt.. kirjoitti:
missäköhän tämä ''luetut parit'' kohta sijaitsee kännykässä? :D
.
kun merkkaat jonkin bluetoothi laitteen luotetuksi --> luota aina tähän tms. jne.
Tosin esim. nokialaisissakin on kirjavaa käytäntöä
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812386- 1831974
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731831Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1191645Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311575- 1161416
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711175Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1701145Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771113Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601080