Voisiko joku kertoa mikä on etuiskareiden tarkka öljymäärä iskaria kohden ml/dl,keulassa on öljy/ilma iskunvaimennus.ps ilmanpaineen kyllä tiedän se on bar maks 2.5kg Käsikirja on kadonnut,voin ostaa sellaisen jos jollain mahdollisesti ölisi ja myös osia kyseiseen Kawaan
Kawa z1300vm1982
Tenkka
3
646
Vastaukset
- voyacher 1200
nopeesti tarkkaa vastausta, mutta 350ml ei mene kauhean paljon pieleen, ja toimii sillä varmasti.
- sama 1200
delvacit koneeseen sitten, niin vaihteet pelittää erittäin hyvin, vaihdoin ite just motulit pois, kun niillä ei oikein toiminu, rutisee, eikä tahdo mennä esim kakkonen silmään, vaan kyllä nyt pelittää.
- Glöntti
Jos Möhkön osia vielä tarvitset, niin kilauta 050 3086050. Mulla on jonkun verran erilaisia osia, mm. iso tankki, lokasuojia, työkalulaatikko, nopeusmittari ym. ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741