Hei! Oon lähössä aika pian bulgariaan sunny beachille, niin tiedättekö missä myydään sielläpäin tai ylipäätänsä koko bulgariassa kaikkee feikkia kamaa? Laukkuja jne...Niiku onko mtiään kauppaa jol ois joku nimi ni tietäis minne sit mennä ostamaan! :)
Vastaukset 3
- riittää..
Rihkamakatuja riittää kilsa kaupalla.
- Lomailija.
SB:lle ja vielä kysyt! Jos kysyisit, että mistä aitoa, niin pitäisi oikein miettiä. Mutta niitä look-a-like -kamoja nyt on joka kojussa. Mutta ei hätää. Niiden laatu on hyvä
- löytyy
Sitä kamaa tursuaa joka kadulla joka kojussa, joten ei huolta. Esimerkiksi laukku- ja kassivalikoima on ihan kohtuullinen, kohtuuhintainenkin eikä tarvitse turvautua väärennöksiin. Niillä hinnoilla laukkuja käyttää pari vuotta eikä harmita, vaikka heittääkin niitä pois. Jalkineita kannattaa myös katsella, samoin muita asusteita ja yleensäkin vaatetavaraa. Olen myös löytänyt talveksi mukavia kaulaliinoja Nessebarin puolelta.
Niin, ja ylihuomenna minäkin olen jo niitä laukkuja valitsemassa. Eläköön loma ja erityisesti loma SB:llä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474