Työkaluja englannista ?

holde

Ajatuksenani olisi tilata englannista käsijyrsin joka olisi huomattavasti edullisempi kuin suomessa. Mutta en vaan tiedä et mitä kaikkea lisä kustannuksia siinä tulee kylkiäisenä. Esim rahti kulut ynnä muuta. Jos jollain olisi kokemusta niin olisin kiitollinen vastauksista

7

747

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +5=?

Käsijyrsimestä ei varmaan kovin suuria toimituskuluja tule ehkä 10-30€, en tarkkaan osaa kertoa riippuu paketin painosta ja koosta, pienellä varauksella voi tuohon summaan suhtautua. Raskaista koneista puusorvit ja muut vastaavat tulee jo satasia toimituskuluiksi.

Kokeileppa edetä ostotapahtumaa, jossain vaiheessa tulee esiin pakkaus/toimituskulujen määräkin ennenkuin kassalle edetään.

• holde

Niin sitä ja sit noita tulli ja vero juttujen kanssa. Et mitä niiden kanssa.

• +5=?

Tulli ei mitään maksuja peri, alv sisältyy maksettavaan tavaran hintaan engalannin taksojen mukaan niitä ei enää suomeen tarvitse erikseen maksaa, eu-alueelta tilatessa ei siis mitään ylimääräistä maksua tule, eri asia jos tilaat eu-alueen ulkopuolelta.
        Itse olen tilannut Axminsteriltä ja useammasta muustakin paikasta tavaraa mitään ylimääräisiä maksuja ei peritty.

Huoletta voit tilata jyrsimen ei siitä suomessa ylimääräisiä maksuja peritä, tupakka tupakointitarvikkeet ja viinakset on sellaisia joista joku valmistevero pitäis suomeen maksaa.
        Normaalisti englannista paketti tulee perille hiukan vajaassa viikossa, viikoloppuna jos tilaat torstaina tai viimeistään perjantaina paketti on perillä.
        Ei muuta kuin tilaa jyrsin, loppuviimeksi ihan sama kuin tilaisit suomalaisesta firmasta, asiointi vaan tapahtuu engalannin kielellä ja maksu suoritetaan luottokortilla.

• m.holttinen
        +5=? kirjoitti:

Tulli ei mitään maksuja peri, alv sisältyy maksettavaan tavaran hintaan engalannin taksojen mukaan niitä ei enää suomeen tarvitse erikseen maksaa, eu-alueelta tilatessa ei siis mitään ylimääräistä maksua tule, eri asia jos tilaat eu-alueen ulkopuolelta.
        Itse olen tilannut Axminsteriltä ja useammasta muustakin paikasta tavaraa mitään ylimääräisiä maksuja ei peritty.

Huoletta voit tilata jyrsimen ei siitä suomessa ylimääräisiä maksuja peritä, tupakka tupakointitarvikkeet ja viinakset on sellaisia joista joku valmistevero pitäis suomeen maksaa.
        Normaalisti englannista paketti tulee perille hiukan vajaassa viikossa, viikoloppuna jos tilaat torstaina tai viimeistään perjantaina paketti on perillä.
        Ei muuta kuin tilaa jyrsin, loppuviimeksi ihan sama kuin tilaisit suomalaisesta firmasta, asiointi vaan tapahtuu engalannin kielellä ja maksu suoritetaan luottokortilla.

Toi viestisi sai kyllä vipinää kinttuihin. Kiitoksia sinulle vastauksistasi. Olit todella avuksi minulle,kun en ole ennen tilannut ulkomailta mitään.Kiitos ja hyvää kesää sinulle!!!!!

• +5=?
        m.holttinen kirjoitti:

Toi viestisi sai kyllä vipinää kinttuihin. Kiitoksia sinulle vastauksistasi. Olit todella avuksi minulle,kun en ole ennen tilannut ulkomailta mitään.Kiitos ja hyvää kesää sinulle!!!!!

Jänskättää se ensimmäisellä kertaa tilailla ulkomailta.
        Joo nyt se kesä vasta alkaa päivälämpötilatkin lähempänä 30 ainakin muutaman päivänä.

• hmm.

Englannista en ensimmäisenä menisi tilaamaan sähkölaitteita; pistokemalli on erilainen, sellainen 3-napainen. Saksa on paljon turvallisempi valinta laitteiden yhteensopivuuden suhteen :).

• +5=?

Adapteria on saatavilla, harmi en muistanut mainita ketjun aloittajalla asiasta, fiksuimmat kauppiaat saattavat kyllä englannista laittaa tulemaan oikeanlaisella pistokkeellakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe