Ihan uskomatonta!!!

miksimiksi...

En viitsi mainita morsiuspukuliikkeen nimeä, koska muuten asettaisin sen melko huonoon valoon. Eli kokeilin unelmahääpukuani melkein neljä kuukautta sitten. Sovin myyjän kanssa, että hän hankkii minulle ulkomailta tilauksena samanlaisen puvun mittatilauksena. (Puku oli sama, mutta halusin siihen hieman muutoksia). Maksoin melkein puolet puvun hinnasta. Noh, noin kuukausi sitten soitin liikkeeseen ja kysyin, että missä vaiheessa pukuni on. Myyjä vastasi, että voin tulla jo pukua sovittamaan, sovimme ajankohdan. Olin tietenkin mielissäni, että puku on jo valmiina. Liikkeeseen mennessäni myyjä vaikutti vaivaantuneelta (aivan kuin hän olisi unohtanut tapaamisen ajankohdan). Tympeänä hän meni katsomaan takahuoneesta, onko puku siellä. En voinut uskoa korviani, kun hän sanoi, ettei pukua ole saapunut! Sitten hän sanoi, että järjestää minulle puvun pian.

Yritin niellä koko asian ja lähdin liikkeestä mieheni kanssa silminnähden pettyneinä. Sitten kuukauden jälkeen myyjä soitti minulle ja ilmoitti päivän milloin puvun pitäisi viimeistään saapua ja sanoi, että soittaa minulle sinä päivänä. Sinisilmäisenä tietenkin uskoin hänen puheitaan ja odotin sitä päivää. Myyjästä ei mitään kuulunut ja soitin tiedustellen asiasta. Hän oli pitämässä vapaapäivää ja yritti sitten siinä mukamas kiireissään kertoa, että pukua ei ole vieläkään tullut ettei hän käsitä, miksei sitä ei tule! Ja mainosti liikkeessä olevaa toista pukua, että voin mennä sovittamaan sitä, jos tilaamaani pukua ei toimiteta.

Ja häihin on aikaa enää kaksi viikkoa ja se vietetään toisella paikkakunnalla! Luulenpa, että he ovat unohtaneet täysin minut! Siis maksavan asiakkaan! Ymmärrän, että ulkomailta tilaaminen voi olla vaikeaa, mutten uskonut, että se noin vaikeaa on! Taidanpa tehdä sitten niin, että vaadin rahani takaisin ja etsin pukua jostain muualta. Olen todella vihainen heidän toimintaansa!

2

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????

missäs kaupungissa näin toimitaan?

• yksmorsian

Ei ammattilaisille pitäisi sattua tuollaisia virheitä! Ja kyseessä on yleensä naisen "suurin" päivä jolloin hääpuvun ei pitäisi aiheuttaa tuollaisia ongelmia! Nimi vain julki ja boikottiin koko paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe