En viitsi mainita morsiuspukuliikkeen nimeä, koska muuten asettaisin sen melko huonoon valoon. Eli kokeilin unelmahääpukuani melkein neljä kuukautta sitten. Sovin myyjän kanssa, että hän hankkii minulle ulkomailta tilauksena samanlaisen puvun mittatilauksena. (Puku oli sama, mutta halusin siihen hieman muutoksia). Maksoin melkein puolet puvun hinnasta. Noh, noin kuukausi sitten soitin liikkeeseen ja kysyin, että missä vaiheessa pukuni on. Myyjä vastasi, että voin tulla jo pukua sovittamaan, sovimme ajankohdan. Olin tietenkin mielissäni, että puku on jo valmiina. Liikkeeseen mennessäni myyjä vaikutti vaivaantuneelta (aivan kuin hän olisi unohtanut tapaamisen ajankohdan). Tympeänä hän meni katsomaan takahuoneesta, onko puku siellä. En voinut uskoa korviani, kun hän sanoi, ettei pukua ole saapunut! Sitten hän sanoi, että järjestää minulle puvun pian.
Yritin niellä koko asian ja lähdin liikkeestä mieheni kanssa silminnähden pettyneinä. Sitten kuukauden jälkeen myyjä soitti minulle ja ilmoitti päivän milloin puvun pitäisi viimeistään saapua ja sanoi, että soittaa minulle sinä päivänä. Sinisilmäisenä tietenkin uskoin hänen puheitaan ja odotin sitä päivää. Myyjästä ei mitään kuulunut ja soitin tiedustellen asiasta. Hän oli pitämässä vapaapäivää ja yritti sitten siinä mukamas kiireissään kertoa, että pukua ei ole vieläkään tullut ettei hän käsitä, miksei sitä ei tule! Ja mainosti liikkeessä olevaa toista pukua, että voin mennä sovittamaan sitä, jos tilaamaani pukua ei toimiteta.
Ja häihin on aikaa enää kaksi viikkoa ja se vietetään toisella paikkakunnalla! Luulenpa, että he ovat unohtaneet täysin minut! Siis maksavan asiakkaan! Ymmärrän, että ulkomailta tilaaminen voi olla vaikeaa, mutten uskonut, että se noin vaikeaa on! Taidanpa tehdä sitten niin, että vaadin rahani takaisin ja etsin pukua jostain muualta. Olen todella vihainen heidän toimintaansa!
Ihan uskomatonta!!!
miksimiksi...
2
742
Vastaukset
- ???????
missäs kaupungissa näin toimitaan?
- yksmorsian
Ei ammattilaisille pitäisi sattua tuollaisia virheitä! Ja kyseessä on yleensä naisen "suurin" päivä jolloin hääpuvun ei pitäisi aiheuttaa tuollaisia ongelmia! Nimi vain julki ja boikottiin koko paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047