Ihan uskomatonta!!!

miksimiksi...

En viitsi mainita morsiuspukuliikkeen nimeä, koska muuten asettaisin sen melko huonoon valoon. Eli kokeilin unelmahääpukuani melkein neljä kuukautta sitten. Sovin myyjän kanssa, että hän hankkii minulle ulkomailta tilauksena samanlaisen puvun mittatilauksena. (Puku oli sama, mutta halusin siihen hieman muutoksia). Maksoin melkein puolet puvun hinnasta. Noh, noin kuukausi sitten soitin liikkeeseen ja kysyin, että missä vaiheessa pukuni on. Myyjä vastasi, että voin tulla jo pukua sovittamaan, sovimme ajankohdan. Olin tietenkin mielissäni, että puku on jo valmiina. Liikkeeseen mennessäni myyjä vaikutti vaivaantuneelta (aivan kuin hän olisi unohtanut tapaamisen ajankohdan). Tympeänä hän meni katsomaan takahuoneesta, onko puku siellä. En voinut uskoa korviani, kun hän sanoi, ettei pukua ole saapunut! Sitten hän sanoi, että järjestää minulle puvun pian.

Yritin niellä koko asian ja lähdin liikkeestä mieheni kanssa silminnähden pettyneinä. Sitten kuukauden jälkeen myyjä soitti minulle ja ilmoitti päivän milloin puvun pitäisi viimeistään saapua ja sanoi, että soittaa minulle sinä päivänä. Sinisilmäisenä tietenkin uskoin hänen puheitaan ja odotin sitä päivää. Myyjästä ei mitään kuulunut ja soitin tiedustellen asiasta. Hän oli pitämässä vapaapäivää ja yritti sitten siinä mukamas kiireissään kertoa, että pukua ei ole vieläkään tullut ettei hän käsitä, miksei sitä ei tule! Ja mainosti liikkeessä olevaa toista pukua, että voin mennä sovittamaan sitä, jos tilaamaani pukua ei toimiteta.

Ja häihin on aikaa enää kaksi viikkoa ja se vietetään toisella paikkakunnalla! Luulenpa, että he ovat unohtaneet täysin minut! Siis maksavan asiakkaan! Ymmärrän, että ulkomailta tilaaminen voi olla vaikeaa, mutten uskonut, että se noin vaikeaa on! Taidanpa tehdä sitten niin, että vaadin rahani takaisin ja etsin pukua jostain muualta. Olen todella vihainen heidän toimintaansa!

2

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????

      missäs kaupungissa näin toimitaan?

    • yksmorsian

      Ei ammattilaisille pitäisi sattua tuollaisia virheitä! Ja kyseessä on yleensä naisen "suurin" päivä jolloin hääpuvun ei pitäisi aiheuttaa tuollaisia ongelmia! Nimi vain julki ja boikottiin koko paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe